Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
_spirit_
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: So avg 23, 2003 4:02 am
Kraj: Koper

Napisal/-a _spirit_ Če okt 30, 2003 8:03 pm

Štiri kolesni, če se da :wink:
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po nov 03, 2003 8:15 am

Tudi ni nujno, da je moral imeti tok več zarad kvatra - to je bulshit. Če dobr spremljate DTM, bi mogl vedet, da nekateri dobijo 100kg teže zaradi kakšnih nepravilnosti - recimo par kg premal, al pa preniskih spojlerjev, ali pa če vozijo več zaporednih zmag tudi dobijo utež v avto, da je tekma bol zanimiva, ne da samo en skos zmaguje.

LP
Nebivedu

P.S. mam kolega, k vozi BMW 320 predelan za DTM - pa je za dirko okol ljubljane fasal 100kg, ker je prelahek avto mel - kazen. Sicer je vseen zmagal, ampak vseeno je sam povedal, da se pozna tistih 100kg.
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po nov 03, 2003 10:59 am

Ubistvu okol tega pogona .. vsak ima svoje prednosti ter slabosti. Kar pa seveda v tej debati igra veliko vlogo, je kdo je bolj vajen kerega! :) Za poletet iz ceste dol sploh ni vazno ker pogon je. Kar pa se tice kil v avtu .. 100 ali 200 kil vec .. to je tako obcutna razlika! Predvsem na pospeskih!
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Po nov 03, 2003 2:09 pm

jky je napisal/-a:za drift z FWD ne rabis ročne!
S 4WD si za ene 10-20 kmh hitrejši od FWD ali RWD. V DTM so mog Audiji bit 100 kil težji, ker so mel 4WD (quattro).


DTM so ja v8ke vozile. Pomoje ti misliš STM
 
Mitar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Po nov 17, 2003 1:53 am

Zadnji pogon

Napisal/-a Mitar Po nov 17, 2003 2:22 am

Hm, nisem bral vseh odgovorov, ampak le naslov teme. Meni osebno je ljubši zadnji pogon, ker sta sprednji in 4x4 pogon velika izguba časa na asfaltu (odvisno od voznika seveda). Za voznika z manj izkušnjami pa bi zagotovo priporočal sprednji pogon. Sicer pa zadnji pogon pride do izraza predvsem na dirkališču, precej bolj kot na cesti, kjer zaradi grbin in prometa ne moreš voziti na meji, mnogokrat pride do oversteeringa, ki lahko vodi do izgube nadzora. Še enkrat pa poudarjam, da hitra vožnja z zadnjim pogonom zahteva veliko znanja, ki ga začetniki zagotovo nimajo.
Slika
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Re: Zadnji pogon

Napisal/-a kr3mn1 Po nov 17, 2003 7:20 pm

Mitar je napisal/-a:Še enkrat pa poudarjam, da hitra vožnja z zadnjim pogonom zahteva veliko znanja, ki ga začetniki zagotovo nimajo.


od kod vam fiksna ideja da ste đeki samo na zadnji pogon, hitra vožnja, dirkanje etc., valda vse obvladate, zacetniki nimajo pojma o hitri voznji+zadnji pogon. pomoje je kr usen a ma spredaj, odzad al pa 4x4 ce si zacetnik.
 
Uporabniški avatar
RAPMAN
Uporabnik
 
Prispevkov: 1232
Pridružen: Če okt 23, 2003 6:20 pm
Kraj: Ljubljana - Trnow

Napisal/-a RAPMAN Po nov 17, 2003 9:57 pm

Ja sigurno zadnji :lol:
_________________
NOS---> 4-EVER :vrum
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Re: Zadnji pogon

Napisal/-a iKst Po nov 17, 2003 10:20 pm

kr3mn1 je napisal/-a:
Mitar je napisal/-a:Še enkrat pa poudarjam, da hitra vožnja z zadnjim pogonom zahteva veliko znanja, ki ga začetniki zagotovo nimajo.


od kod vam fiksna ideja da ste đeki samo na zadnji pogon, hitra vožnja, dirkanje etc., valda vse obvladate, zacetniki nimajo pojma o hitri voznji+zadnji pogon. pomoje je kr usen a ma spredaj, odzad al pa 4x4 ce si zacetnik.


Se strinjam. Samo pri nas ima večina avtomobilov pogon spredaj in pol avtomatično večina začne vozit in se učit na FWD avtomobilih. Zato je RWD pri nas tak baubau. V USA je ravno obratno, tam opozarjajo da naj bodo ljudje previdni s FWD avtomobili ker se obnašajo drugače kot RWD (ki jih je v USA precej, pred leti pa skor ni blo FWD avtomobilov tam).
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Re: Zadnji pogon

Napisal/-a kr3mn1 To nov 18, 2003 2:04 pm

iKst je napisal/-a:
kr3mn1 je napisal/-a:
Mitar je napisal/-a:Še enkrat pa poudarjam, da hitra vožnja z zadnjim pogonom zahteva veliko znanja, ki ga začetniki zagotovo nimajo.


od kod vam fiksna ideja da ste đeki samo na zadnji pogon, hitra vožnja, dirkanje etc., valda vse obvladate, zacetniki nimajo pojma o hitri voznji+zadnji pogon. pomoje je kr usen a ma spredaj, odzad al pa 4x4 ce si zacetnik.


Se strinjam. Samo pri nas ima večina avtomobilov pogon spredaj in pol avtomatično večina začne vozit in se učit na FWD avtomobilih. Zato je RWD pri nas tak baubau. V USA je ravno obratno, tam opozarjajo da naj bodo ljudje previdni s FWD avtomobili ker se obnašajo drugače kot RWD (ki jih je v USA precej, pred leti pa skor ni blo FWD avtomobilov tam).


:) to mi je pa novo :)

lp, kr3mn1
 
Uporabniški avatar
RAPMAN
Uporabnik
 
Prispevkov: 1232
Pridružen: Če okt 23, 2003 6:20 pm
Kraj: Ljubljana - Trnow

Napisal/-a RAPMAN To nov 18, 2003 10:30 pm

Tko kt ste usi rekl zadn rulz no al pa večina :lol:
___________________
NOS---> 4-EVER :vrum
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr nov 19, 2003 8:34 am

Evo prvi in zadnji pogon, sta veliko lažja od 4X4 - sprobano. Za 4X4 moraš kar oboje znat. Če greš čez ovinek, te zadnji pogon rine ven, tako kot pri RWD, se pravi malo spustiš gas in ga popraviš - ne moreš pa drseti tako kot RWD, ker te pa tudi prvi pogon vleče naprej. Treba se bo dobr naučit tole - me kr mal zajebava, ker sem navajen FWD-ja u nulo in me tuki kr mal moti to k ne gre počez v vinek in ne odnese zadnjega konca. Zdej sprobavam to na velikih parkiriščih, kjer zanekrat še ne letim iz ceste. Sprobal pa sem ovinek pri nas, ki sem ga speljal z FWD avtom 140, medtem ko normalni ljudje vozijo max 60km/h. Z 4X4 je skoz isti ovinek letelo 120, ampak več nisem upal, ker nisem navajen - v prihodnje bom sprobal še več. Še opozorilo, da ne bo kdo norel, ker letim skozi ovinek tok in ogrožam ljudi - prej zapremo cesto, potem pa par fur preko ovinka in jo spet odpremo.
Okoli in okoli je samo drevje, tako da če letiš iz ceste greš sigurno v drevo - Muljava, cesta v smrečju - za tiste, ki veste kje je to - to je tisti ovinek, ki gre levo in je nagnjen v desno, tako, da pozimi letiš iz ceste, že pri majhnih brzinah, ker je ovinek narobe narejen, pa še posedu se je.

LP
Nebivedu
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 6 gostov