Lumpy_ je napisal/-a:@mišek,
Ampak, če je samo ASR in ne sistema, ki simulira špero, potem ti bo obe kolesi na enako hitrost zavrl in ne samo ene. Npr, eno kolo na ledu, druga na suhem asfaltu. ASR bo zabremzal desno kolo na hitrost leve in odvzel gas. Se pravi na nulo in avto bo hotel ugasnit. Takrat tudi izklapljamo ASR. EDS pa bo neodvisno od ASR-a pribremzal desno kolo, in bo vleklo tisto, ki ima več oprijema.
Stalno poslušam, da jih dost govori, da ima el. špero, ker ima ASR. Ni res to.
Dokler nisem sam tega občutil na lastni koži, tudi nisem vedel. Beetle je namreč imel ta EDS tudi.
Čak mal, če začne kolo na ledu bremzat, potem se ja na nasprotni strani povečuje navor in bi moglo potegnit. (kako to misliš, da obe kolesi bremza na enako hitrost?, bremzat more tisto na ledu, bremza se kolesa na asfaltu nima kaj dotikat dokler na ledu koplje - tak si jaz razlagam

To zdaj ne zastopim čist; vzamimo recimo za primer neko podlago, ki ima oprijem ne led, recimo eno kolo na makedamu, drugo na asfaltu. Pritisneš preveč gas, da začne na makedamu kopat, če začne to kolo bremzat se bo na kolesu, ki je na asfaltu povečal navor - se pravi bo kolo začelo pridobivat obrate, kolo na pesku pa bo začelo upočasnjevat. A ni to tak? In potem, če začneta oba kopat šele potem zmanjša moč.
Ali je fora ASR v tem, da ko ti začne kolo na pesku kopat ti nabije obrate kolo na asfaltu pa gre bolj kot ne ves čas isto hitro in potem dela ASR s to logiko, da samo odpravi zdrs na pesku in zmanjša moč? Samo potem bi to delalo brez bremz. Če pa kakor koli posegajo zavore pa potem po moje se s tem poveča navor na nasprotnem kolesu.
Tako kot pravite da ima BMW > ASC samo zmanjša gas, ASC+T pa najprej bremza hitrejše kolo in potem odvzema gas. Pravite pa, da je ASR enako kot ASC+T; torej? Potem je to v bistvu simulacija špere? Če ne, zakaj ne?
Če še enkrat vprašam bistvo: Če pri ASR sodelujejo zavore, zakaj se potem temu ne reče simulicije špere in zakaj to potem ni enako kot ASD?