Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Ne jan 24, 2010 1:23 pm

AM je napisal/-a:
XTR je napisal/-a:Na letnih gumah pa še širine 225mm+ nimaš kaj iskat v snegu, ne s prvim ne zadnjim pogonom, škoda razpravljat o teh posnetkih....


To je tudi res. Težko je rečt kdo ima kakšne gume itd... In je lahko razlog ravno to...


Jaz sem prepričan, da imajo na prvh posnetkih, ki si jih linkal zagotovo vsi letne gume, pa še to široke valarje! Prepričan sem, da bi BMW zagotovo speljal tisti klanček, če bi imel primerne gume.Taki posnetki nič ne dokazujejo.
Ta debate o pogonih so bile že prakrat načete pa se nikoi ne končajo.
Jaz sem veliko prevozil FWD in RWD in čeprav ima prednji pogon vsekakor nekaj prednost v snegu, plundri, blatu in je za telebane lažje obvljadljiv, imam vseeno veliko raje zadnji pogon! Zakaj? Enostavno imam med vožnjo z RWD bolj prijeten občutek in me boli falus kateri je boljši!
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Ne jan 24, 2010 1:36 pm

AM je napisal/-a:Še en test, se mi zdi da ni ravno najbolj primeren. Ene avtomobile tiščijo do konca, ene pa čist mal tolk da malo na koncu zakopajo, zdaj a je mogoče računalnik za proti zdrsavanju kriv ker pobira moč avtu da ne koplje al kak ?

http://www.youtube.com/watch?v=vAHPMUkh ... re=related

Ne razumem nemško, ampak enkrat mi je nekdo rekel da je zaradi elektronike in da eni avti so na koncu enostavno crknl, zato se ustavijo...
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Ne jan 24, 2010 1:39 pm

Tele primerjave so neobjektivne.

Treba je imeti najprej ISTE gume, potem pa še ostale detajle, ki delajo primerjavo primerljivo...

Dokler pa ne veš osnove, kakšne zimske ali letne gume so na katerem avtu je primerjava mimo.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Ne jan 24, 2010 1:47 pm

lisko je napisal/-a:Kdor ni vozil z obema verzijama pogona bo težko rekel kater je boljši.
Vsak ima svoje pluse in minuse....
na hitro:
Prednji pogon
Zarad teže motorja med sprednjim kolsenim parom je veliko teže na prednjem kolesnem paru, kar pomeni večji oprijem prednjih koles. Za posledico ima lažje speljevanje in pri spodrsavanju v klanec dosti manj siljenja iz smeri vožnje(zadek na mestu v bistvu hoče samo prednji del avta iti malo po svoje ampak ga hitro uloviš z volanom).
Med samo vožnjo (normalna vožnja) maš malo več dela v ovinkih. Recimo priletiš v ovinek in sprednji konec (FWD podkrmarjenje) sili iz ovinka kjub zavitemu volanu....spustiš gas, teža se prenese naprej , kolesa zagrabijo ampak odnese zadek....V trenutko ko kolesa zagrabijo moraš volan malo odmotat....V nasljednjem trenutko odnese zadek in moraš v volanom "ulovit" avto in popravit smer vožnje.

Zadnji pogon
Zaradi teže avta spredaj in posledično lahkega zadnjega konca je oteženo speljevanje in pa pri premagovanju klanca je zadek zelo nemiren in pogosto se zgodi , da ga odnese tako močno, da ga ni mogoče več vlovit ali pa da se avto postavi tako postrani , da potisna sila koles več nima pomena....
Če se opredelimo spet na vožnjo....Pri normalni vožnji je zadek še vedno (če se lih ne peljemo 15km/h) dokaj nemiren ampak je pa dobro predvidljiv. Recimo priletiš v ovinek , prednji konec gre lepo v ovinek zadnji konec pa odnese ( RWD prekrmarjenje). Odviješ volan v nasprotno smer in avto gre ( sicer malo pošrek) v željeno smer in samo z gas pedalko ga lepo uloviš med tem ko pri prednjem pogonu lahko delaš z gasom kaj hočeš še vedno boš moral posredovat z volanom.....

Ko pa odnese 4x4 pogon.....takrat pa imaš malo več dela kot z obema skupaj....

Lisko, sicer se strinjam s tabo in vem da veliko veš, sam vseeno se mi zdi da si pri fwd malenkost pretiraval. Dejstvo je, da je za nekoga, ki ni ti, torej nek povprečen voznik, fwd dosti lažje obvladljiv. Ponavadi tud ko pri understeeru spustiš gas, da nehajo kolesa v prazno vrtet, tako spet dobi oprijem avto (pri normalni hitrosti) in ni nekega odnašanja zadka al neki. Lih to je point fwd, da je za ljudji bolj preprost. Ko zavrti v prazno, nos gre na ravnost, spustiš gas, vse je rešeno.
Pri fwdju je pa tisto, da je treba delat in z gasom in z volanom, če hočeš driftat al pa ravnat zadek, to pa večina ni zmožna, ker se po domače povedano "userjejo".

Jaz verjamem, da maš ti take občutke in delah zase take zaključke, sam pol je vprašanje a ugotavljamo a je boljši fwd al rwd na splošno, torej za vse voznike, al samo za a.com, kjer s(m)o ljudje, ki uživamo v vožnji. Če je to drugo, potem seveda ne bi upal dat roke v ogenj, da je fwd boljši, če pa gledamo za nekoga, ki mu je vožnja pač nujno opravilo, je pa važno da je čim bolj preprosto, tle pa mislim da zmaga prednji pogon.
Seveda pa mora bit spet govora o normalni vožnji (ki je ravno zaradi neveščih voznikov ob snegu na cesti cca 30km/h), ne o dirkanju na zasneženi progi.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Ne jan 24, 2010 1:59 pm

W|zz je napisal/-a:Lisko, sicer se strinjam s tabo in vem da veliko veš, sam vseeno se mi zdi da si pri fwd malenkost pretiraval. Dejstvo je, da je za nekoga, ki ni ti, torej nek povprečen voznik, fwd dosti lažje obvladljiv. Ponavadi tud ko pri understeeru spustiš gas, da nehajo kolesa v prazno vrtet, tako spet dobi oprijem avto (pri normalni hitrosti) in ni nekega odnašanja zadka al neki. Lih to je point fwd, da je za ljudji bolj preprost. Ko zavrti v prazno, nos gre na ravnost, spustiš gas, vse je rešeno.
Pri fwdju je pa tisto, da je treba delat in z gasom in z volanom, če hočeš driftat al pa ravnat zadek, to pa večina ni zmožna, ker se po domače povedano "userjejo".

Jaz verjamem, da maš ti take občutke in delah zase take zaključke, sam pol je vprašanje a ugotavljamo a je boljši fwd al rwd na splošno, torej za vse voznike, al samo za a.com, kjer s(m)o ljudje, ki uživamo v vožnji. Če je to drugo, potem seveda ne bi upal dat roke v ogenj, da je fwd boljši, če pa gledamo za nekoga, ki mu je vožnja pač nujno opravilo, je pa važno da je čim bolj preprosto, tle pa mislim da zmaga prednji pogon.
Seveda pa mora bit spet govora o normalni vožnji (ki je ravno zaradi neveščih voznikov ob snegu na cesti cca 30km/h), ne o dirkanju na zasneženi progi.


Podpis pod tole :pop:
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Ne jan 24, 2010 2:40 pm

sem prefural vse 3 pogone in najbolj zanič je rwd. Še gre, ko je delno sneg/cesta, ali pa steptan sneg, ko pa je pauder je konec zgodbe. Pri fwd pa lahko borbaš še rikverc.

Pri 328ci mi je iz prednjega blatnika padla kepa snega pred kolo, pa avto ni šel naprej. Če si počasi sklopko spuščal je še vedno vrtel v prazno ( pa nove dobre gume)
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Napisal/-a dejcc Ne jan 24, 2010 2:49 pm

Te pa pazi da ti kdo ne nastavi kako kepo pred kolesa :lol:
Relax take it easY
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jan 24, 2010 3:02 pm

W|zz je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Kdor ni vozil z obema verzijama pogona bo težko rekel kater je boljši.
Vsak ima svoje pluse in minuse....
na hitro:
Prednji pogon
Zarad teže motorja med sprednjim kolsenim parom je veliko teže na prednjem kolesnem paru, kar pomeni večji oprijem prednjih koles. Za posledico ima lažje speljevanje in pri spodrsavanju v klanec dosti manj siljenja iz smeri vožnje(zadek na mestu v bistvu hoče samo prednji del avta iti malo po svoje ampak ga hitro uloviš z volanom).
Med samo vožnjo (normalna vožnja) maš malo več dela v ovinkih. Recimo priletiš v ovinek in sprednji konec (FWD podkrmarjenje) sili iz ovinka kjub zavitemu volanu....spustiš gas, teža se prenese naprej , kolesa zagrabijo ampak odnese zadek....V trenutko ko kolesa zagrabijo moraš volan malo odmotat....V nasljednjem trenutko odnese zadek in moraš v volanom "ulovit" avto in popravit smer vožnje.

Zadnji pogon
Zaradi teže avta spredaj in posledično lahkega zadnjega konca je oteženo speljevanje in pa pri premagovanju klanca je zadek zelo nemiren in pogosto se zgodi , da ga odnese tako močno, da ga ni mogoče več vlovit ali pa da se avto postavi tako postrani , da potisna sila koles več nima pomena....
Če se opredelimo spet na vožnjo....Pri normalni vožnji je zadek še vedno (če se lih ne peljemo 15km/h) dokaj nemiren ampak je pa dobro predvidljiv. Recimo priletiš v ovinek , prednji konec gre lepo v ovinek zadnji konec pa odnese ( RWD prekrmarjenje). Odviješ volan v nasprotno smer in avto gre ( sicer malo pošrek) v željeno smer in samo z gas pedalko ga lepo uloviš med tem ko pri prednjem pogonu lahko delaš z gasom kaj hočeš še vedno boš moral posredovat z volanom.....

Ko pa odnese 4x4 pogon.....takrat pa imaš malo več dela kot z obema skupaj....

Lisko, sicer se strinjam s tabo in vem da veliko veš, sam vseeno se mi zdi da si pri fwd malenkost pretiraval. Dejstvo je, da je za nekoga, ki ni ti, torej nek povprečen voznik, fwd dosti lažje obvladljiv. Ponavadi tud ko pri understeeru spustiš gas, da nehajo kolesa v prazno vrtet, tako spet dobi oprijem avto (pri normalni hitrosti) in ni nekega odnašanja zadka al neki. Lih to je point fwd, da je za ljudji bolj preprost. Ko zavrti v prazno, nos gre na ravnost, spustiš gas, vse je rešeno.
Pri fwdju je pa tisto, da je treba delat in z gasom in z volanom, če hočeš driftat al pa ravnat zadek, to pa večina ni zmožna, ker se po domače povedano "userjejo".

Jaz verjamem, da maš ti take občutke in delah zase take zaključke, sam pol je vprašanje a ugotavljamo a je boljši fwd al rwd na splošno, torej za vse voznike, al samo za a.com, kjer s(m)o ljudje, ki uživamo v vožnji. Če je to drugo, potem seveda ne bi upal dat roke v ogenj, da je fwd boljši, če pa gledamo za nekoga, ki mu je vožnja pač nujno opravilo, je pa važno da je čim bolj preprosto, tle pa mislim da zmaga prednji pogon.
Seveda pa mora bit spet govora o normalni vožnji (ki je ravno zaradi neveščih voznikov ob snegu na cesti cca 30km/h), ne o dirkanju na zasneženi progi.


Za povprečenega voznika je po moje čisto vseeno kaj in kako....če nima nobenih izkušenj ali pa zmrzne ob prvem malem bočnem zdrsu ( ala moja mama pa ima že 30 let vozniško pa niti enga karambola) je čisto vseeno kaj bo furala...ko jo zanese zmrzne...sama sreča do sedaj da se vedno konča kot se je.
Res da sem pretiraval ker sem vzel za primer malo bolj "divjo" vožnjo in tam pa se zgodi točno kar sem opisal, pri počasni vožnji (večinoma prepočasni za razmere) in za samo speljevanje in premagovanje vzponov pa definitivno zmaga FWD.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
roberto-82
Uporabnik
 
Prispevkov: 1181
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:17 pm
Kraj: Črna na Koroškem

Napisal/-a roberto-82 Ne jan 24, 2010 3:10 pm

Bel-Tirid je napisal/-a:sem prefural vse 3 pogone in najbolj zanič je rwd. Še gre, ko je delno sneg/cesta, ali pa steptan sneg, ko pa je pauder je konec zgodbe. Pri fwd pa lahko borbaš še rikverc.

Pri 328ci mi je iz prednjega blatnika padla kepa snega pred kolo, pa avto ni šel naprej. Če si počasi sklopko spuščal je še vedno vrtel v prazno ( pa nove dobre gume)


Eden izmed redkih ,ki prizna ,da bmw ni za v sneg oz.rwd. :D
NE DELAJ DRUGEMU TISTGA,KAR NOČEŠ,DA DRUG DELA TEBI.
[img]http://www.shrani.si/f/3M/Wx/1eNyr63y/neimenovano.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne jan 24, 2010 4:04 pm

Vozil bmw 325 e36 v snegu na dobrih zimskih gumah, isti dan pa tudi svojo 155ko tudi na dobrih zimskih gumah.
On the move je zelo malo razlik, pa vseeno je bmw raje šel po snegu če smo bili notri 4 (več teže za zadnjo os)
Speljevanje je vedno lažje s fwd, ker v snegu je važna samo masa nad kolesi, saj prenosa teže pri pospeševanju skoraj ni, ker ni pospeševanja :D pa pri fwd se da pomagat z volanom (no bmw je mel pa špero)
Zabavna sta oba, vendar tukaj nisem čisto merodajen, ker sam imam s fwd veliko več kilometrov počez kot z rwd.

Vozil tudi 4x4 in res ima prednost povsod, edini minus je pa že lisko napisal, ko 4wd uide res uide :D Problem je sploh ker nabere hitro veliko brzine, ustavlja se pa isto kot fwd ali rwd.

Tako da fwd je še vedno zmagovalec.

Posnetki iz tujine pa večinoma niso merodajni, saj nekatere države vidijo sneg zelo poredko in nimajo obvezne zimske opreme.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
BeMyWagen
Novinec
 
Prispevkov: 215
Pridružen: To dec 08, 2009 9:21 pm

Napisal/-a BeMyWagen Ne jan 24, 2010 4:04 pm

roberto-82 je napisal/-a:
Bel-Tirid je napisal/-a:sem prefural vse 3 pogone in najbolj zanič je rwd. Še gre, ko je delno sneg/cesta, ali pa steptan sneg, ko pa je pauder je konec zgodbe. Pri fwd pa lahko borbaš še rikverc.

Pri 328ci mi je iz prednjega blatnika padla kepa snega pred kolo, pa avto ni šel naprej. Če si počasi sklopko spuščal je še vedno vrtel v prazno ( pa nove dobre gume)


Eden izmed redkih ,ki prizna ,da bmw ni za v sneg oz.rwd. :D


Evo das auto, js ga občudujem to je hujš ko traktor...

http://www.youtube.com/watch?v=9Ov3-TOsRU0

:D :D :D


Evo tule je pa mal več snega ko pri tebi, sam je res da je podlaga drugačna, če se ti da poglej...

http://www.youtube.com/watch?v=mMoPLB48L2M
 
XTR
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: Če feb 27, 2003 7:54 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a XTR Ne jan 24, 2010 4:19 pm

BeMyWagen je napisal/-a:Evo das auto, js ga občudujem to je hujš ko traktor...

http://www.youtube.com/watch?v=9Ov3-TOsRU0

:D :D :D


Ta je pa res hujši kot traktor... syncro Golf2 :D
http://www.youtube.com/watch?v=3uZIowCcE90
 
Uporabniški avatar
BeMyWagen
Novinec
 
Prispevkov: 215
Pridružen: To dec 08, 2009 9:21 pm

Napisal/-a BeMyWagen Ne jan 24, 2010 4:25 pm

XTR je napisal/-a:
BeMyWagen je napisal/-a:Evo das auto, js ga občudujem to je hujš ko traktor...

http://www.youtube.com/watch?v=9Ov3-TOsRU0

:D :D :D


Ta je pa res hujši kot traktor... syncro Golf2 :D
http://www.youtube.com/watch?v=3uZIowCcE90


Ta pa pomete z vso konkurenco 4x4 kar je trenutno na trgu :D
 
XTR
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: Če feb 27, 2003 7:54 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a XTR Ne jan 24, 2010 4:31 pm

alanq4 je napisal/-a:Vozil tudi 4x4 in res ima prednost povsod, edini minus je pa že lisko napisal, ko 4wd uide res uide :D Problem je sploh ker nabere hitro veliko brzine, ustavlja se pa isto kot fwd ali rwd.

Tako da fwd je še vedno zmagovalec.

To glede ustavljanja se pa ne strinjam. Pelji avto s priklopjivim sprednjim pogonom pa testiraj, boš videl razliko. Naprimer Suzuki Jimny-a, zaviraj na snegu samo z vklopljenim zadnjim pogonom potem pa še z 4x4, boš videl razliko. Pa naj bo brez ABS-a , ESP-ja pa se mi zdi da itak nima noben.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Ne jan 24, 2010 5:11 pm

XTR je napisal/-a:
alanq4 je napisal/-a:Vozil tudi 4x4 in res ima prednost povsod, edini minus je pa že lisko napisal, ko 4wd uide res uide :D Problem je sploh ker nabere hitro veliko brzine, ustavlja se pa isto kot fwd ali rwd.

Tako da fwd je še vedno zmagovalec.

To glede ustavljanja se pa ne strinjam. Pelji avto s priklopjivim sprednjim pogonom pa testiraj, boš videl razliko. Naprimer Suzuki Jimny-a, zaviraj na snegu samo z vklopljenim zadnjim pogonom potem pa še z 4x4, boš videl razliko. Pa naj bo brez ABS-a , ESP-ja pa se mi zdi da itak nima noben.
Kaj ma pa veze pogon, ko bremzaš? Pri resnem bremzanju je itak pravilno da sklopko stisneš, takrat si pa v vsakem primeru brez pogona.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jan 24, 2010 5:34 pm

W|zz je napisal/-a:
XTR je napisal/-a:
alanq4 je napisal/-a:Vozil tudi 4x4 in res ima prednost povsod, edini minus je pa že lisko napisal, ko 4wd uide res uide :D Problem je sploh ker nabere hitro veliko brzine, ustavlja se pa isto kot fwd ali rwd.

Tako da fwd je še vedno zmagovalec.

To glede ustavljanja se pa ne strinjam. Pelji avto s priklopjivim sprednjim pogonom pa testiraj, boš videl razliko. Naprimer Suzuki Jimny-a, zaviraj na snegu samo z vklopljenim zadnjim pogonom potem pa še z 4x4, boš videl razliko. Pa naj bo brez ABS-a , ESP-ja pa se mi zdi da itak nima noben.
Kaj ma pa veze pogon, ko bremzaš? Pri resnem bremzanju je itak pravilno da sklopko stisneš, takrat si pa v vsakem primeru brez pogona.



Se motiš. Pri prikljopljivem prednjem pogonu ti ob vklopu prednjega pogona TOGO spojiš prednjo in zadnjo os, nedodvisno od sklopke....LAhko imaš menjalnik v leru ampak prednja in zadnja os morata imet še vedno enake obrate..In tako ob pritisku na zavoro ne more obstat samo prednji kolesni par ( ker že po defaultu primejo prednje kole močnej) ampak ali obstojijo vse 4 ali pa nobena.....druge izbire praviloma ni.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne jan 24, 2010 5:38 pm

No pri fwd pa polno po bremzi pa še ročna zraven, ko je kriza in je isto. Sem se že moral tako ustavit, tako da vem.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
XTR
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: Če feb 27, 2003 7:54 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a XTR Ne jan 24, 2010 5:44 pm

Še vedno ostanejo kolesa povezana, kljub temu da stisneš sklopko. Ko zaviraš zavirajo vsa kolesa enako. Do določene mere lahko zaviraš tudi z motorjem če nisi res prehiter, takrat se precej pozna, tudi če potem stisneš sklopko pa naprej zaviraš je vse skupaj precej lažje kot pa samo z zadnjim pogonom recimo. Avto ostane stabilen, pri vklopljenem samo zadnjem pogonu pa začne bežat po svoje. Pri novejših avtomobilih je ta razlika manj opazna, ker vse skupaj rešuje elektronika.
Problem je bolj v tem, da si večina misli ker je 4x4 to pa gre v sneg ko tank, brzine so takoj velike potem pa poka. V klanec sigurno gre za hec v dolino je treba pa vseeno malo pameti.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Ne jan 24, 2010 5:47 pm

lisko je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:
XTR je napisal/-a:
alanq4 je napisal/-a:Vozil tudi 4x4 in res ima prednost povsod, edini minus je pa že lisko napisal, ko 4wd uide res uide :D Problem je sploh ker nabere hitro veliko brzine, ustavlja se pa isto kot fwd ali rwd.

Tako da fwd je še vedno zmagovalec.

To glede ustavljanja se pa ne strinjam. Pelji avto s priklopjivim sprednjim pogonom pa testiraj, boš videl razliko. Naprimer Suzuki Jimny-a, zaviraj na snegu samo z vklopljenim zadnjim pogonom potem pa še z 4x4, boš videl razliko. Pa naj bo brez ABS-a , ESP-ja pa se mi zdi da itak nima noben.
Kaj ma pa veze pogon, ko bremzaš? Pri resnem bremzanju je itak pravilno da sklopko stisneš, takrat si pa v vsakem primeru brez pogona.



Se motiš. Pri prikljopljivem prednjem pogonu ti ob vklopu prednjega pogona TOGO spojiš prednjo in zadnjo os, nedodvisno od sklopke....LAhko imaš menjalnik v leru ampak prednja in zadnja os morata imet še vedno enake obrate..In tako ob pritisku na zavoro ne more obstat samo prednji kolesni par ( ker že po defaultu primejo prednje kole močnej) ampak ali obstojijo vse 4 ali pa nobena.....druge izbire praviloma ni.

Ah f*ck, sem zafrknil jst ja, sem spregledal tisto o brez elektronke, pa sem razmišljal kako je pri mojem avtu pa sem računal na abs.. :) sory
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov