
brez komentarja

r3vo je napisal/-a:Ceste so res katastrofalne pri nas...
ampak je že kdo razmišlju o AC v tej smer, da jih najprej 30% preplačano zgradijo z davkoplačevalskim denarjem od vseh nas, potem pa še vsem nam zaračunajo vinjeto, da lahko uporabljamo avtoceste katere smo mi sami financirali ?![]()
KUL ANE!
r3vo je napisal/-a:Ceste so res katastrofalne pri nas...
ampak je že kdo razmišlju o AC v tej smer, da jih najprej 30% preplačano zgradijo z davkoplačevalskim denarjem od vseh nas, potem pa še vsem nam zaračunajo vinjeto, da lahko uporabljamo avtoceste katere smo mi sami financirali ?![]()
KUL ANE!
eljuero je napisal/-a:
hehe...če tako razmišljaš, potem te kaznuje policaj, ki je na tvoji plačilni listi...plačuješ za delovanje javne službe potem pa še za storitev...
kolesar je napisal/-a:ironmaiden je napisal/-a:...vse se da ,če je interes...
...ob tem se sprašujem kako so zgrajene stavbe okoli.....
..,sem si glih sam odgovoril-nočem vedeti.
stavbe so na pilotih..
Gosic je napisal/-a:kolesar je napisal/-a:ironmaiden je napisal/-a:...vse se da ,če je interes...
...ob tem se sprašujem kako so zgrajene stavbe okoli.....
..,sem si glih sam odgovoril-nočem vedeti.
stavbe so na pilotih..
Samo barje je zares problem. Barje je ilovica, blato, voda. če si se kdaj peljal proti Igu, iz Ižanske ceste, so med nivami grebeni, kateri so ponavadi polni vode. Tam je vedno voda. enostavno, za take ceste bi bili v igri ogromni, orgomni denarji. Sami piloti so morda rešitev za 15, mogoče 30 let. Me zanima kaj bo z tem rudnikom čez 10-20 let. Sama konstrukcija potrebuje trdna, temeljna tla. prav tako cesta, hiše, bloki itd. In če je pilot zabit pod pritiskom v tla, in ga sila vozil, in sila samega terena nekako drzi primeru, ker se sili izničita, bo mogoče nekoč sila vozil in teža konstrukcij pretežka, za samo stisnjeno glino,ilovico, kar pač je tam. Kamnine zagotovo ni.
Je pa kot zanimivost, da je prva cesta v Sloveniji in v celoti in še vedno odlično služi temu namenu , avtocesta med kranjem in Ljubljano v celoti asfaltno betonska. In za dobre avtoceste, bi morali naše ceste povsot take zgradit. Take avtoceste, so ubistvu za celo večnost. Spodnji ustroj ceste je primerno utrjen, nad tem je betonska plošča, debeline okoli 15cm ponavadi, in potem na njej asfalt. Tak je sicer sedaj vrhniški klanec, mislim pa da samo pas za počasna vozila, za klanec.
peroRS je napisal/-a:eljuero je napisal/-a:
hehe...če tako razmišljaš, potem te kaznuje policaj, ki je na tvoji plačilni listi...plačuješ za delovanje javne službe potem pa še za storitev...
Jah pomoje ni glih tko. Davki državi so eno, direktno financiranje avtocest s cestninami in vinjetami ter prispevek za navadne ceste pri registraciji vozila so pa drugo.
In glede na vse te dajatve (ki niso tako majhne) je sramotno po kakšnih cestah se vozimo v SLO
HaMzO je napisal/-a:Gosic je napisal/-a:kolesar je napisal/-a:ironmaiden je napisal/-a:...vse se da ,če je interes...
...ob tem se sprašujem kako so zgrajene stavbe okoli.....
..,sem si glih sam odgovoril-nočem vedeti.
stavbe so na pilotih..
Samo barje je zares problem. Barje je ilovica, blato, voda. če si se kdaj peljal proti Igu, iz Ižanske ceste, so med nivami grebeni, kateri so ponavadi polni vode. Tam je vedno voda. enostavno, za take ceste bi bili v igri ogromni, orgomni denarji. Sami piloti so morda rešitev za 15, mogoče 30 let. Me zanima kaj bo z tem rudnikom čez 10-20 let. Sama konstrukcija potrebuje trdna, temeljna tla. prav tako cesta, hiše, bloki itd. In če je pilot zabit pod pritiskom v tla, in ga sila vozil, in sila samega terena nekako drzi primeru, ker se sili izničita, bo mogoče nekoč sila vozil in teža konstrukcij pretežka, za samo stisnjeno glino,ilovico, kar pač je tam. Kamnine zagotovo ni.
Je pa kot zanimivost, da je prva cesta v Sloveniji in v celoti in še vedno odlično služi temu namenu , avtocesta med kranjem in Ljubljano v celoti asfaltno betonska. In za dobre avtoceste, bi morali naše ceste povsot take zgradit. Take avtoceste, so ubistvu za celo večnost. Spodnji ustroj ceste je primerno utrjen, nad tem je betonska plošča, debeline okoli 15cm ponavadi, in potem na njej asfalt. Tak je sicer sedaj vrhniški klanec, mislim pa da samo pas za počasna vozila, za klanec.
vidim da si podkovan za nizke gradnje oz ceste in cestišča. ziher si mel Gregorača na srednji šoli
![]()
Bel-Tirid je napisal/-a:Razmišljam da bi vzel mojega kanguja in našel zjebano cesto ( ful zaj**** 2m od bajte) in da bi se zalimal v en drevo. Potem pa tožba za vse možne zadeve (hrbtenica, šok, .....) vzporedno bi to moralo narediti še 100 folka po Sloveniji, da jih oberemo in sami damo popravit cesto (v celoti) privat. Vse bi bilo tip top narejeno v 10 dneh.
Na Bledu smo rekorderji glede zjebanih cest v Sloveniji. Na Bledu jesti kremšnito 2,80€, da ti ob prihodu razpade avto - neprecenljivo
Na e46 sm zamenjal več rok, kokr pa gum
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov