sašo5 je napisal/-a:martello je napisal/-a:el_diablo je napisal/-a:V leru po klancih dol ? Svakojakih pacientov je na cesti,res.
Zakaj?
...zato, ker se to enostavno ne delain "el_diablo" je take pravilno označil: pacienti.....
PS. poglejte, če še kje kaj "warburg cvajtakter" obstaja, tist je letel brez gasa bolj kot z gasom - super za pod breg....
matayus je napisal/-a:
Kaj pa v primeru, da se po klancu spuščaš v leru in te nenadoma zanese?? Mene so učili, da ob primeru zanašanja bodisi sprednjega ali zadnjega dela vozila pohodiš sklopko in samo z volanom rešiš situacijo.
Many old two-stroke cars (Saab, Wartburg, etc.) had a freewheel device on the transmission to make engine braking optional.
Pero je napisal/-a:matayus je napisal/-a:
Kaj pa v primeru, da se po klancu spuščaš v leru in te nenadoma zanese?? Mene so učili, da ob primeru zanašanja bodisi sprednjega ali zadnjega dela vozila pohodiš sklopko in samo z volanom rešiš situacijo.
Če pojodiš sklopko ločiš motor od koles = ler (po domače)
el_diablo je napisal/-a:ler po klancu > sicer ne vem kje ste določeni delali izpite,ampak tako se ne vozi.je nevarno in šalabajzersko do amena. točno o tem smo par let nazaj debatirali,prilepil sem do link do filmčka,na katerem so mojstri na injektorje vezali LED diode za prikaz delovanja,in prišli do zaključka,da avto ne pije NIČ,ko imaš v prestavi. motor laufa zaradi podtlaka,vbrizga ni. še vedno se potem najdejo t.i. strokovnjaki,ki se kljub vsem dokazov ne strinjajo,in še vedno tupijo nek po svoje. in to so ponavadi točno tile,ki,da bi kao pršparali 2eura na mesec, vozijo po klancih v leru. šalabajzerji!!
martello je napisal/-a: če imaš ob vožnji v dolino v prestavi, motor zavira, torej izgubljaš hitrost
el_diablo je napisal/-a:
niti pomislil ne da bi bila kdaj potreba avto v ler dajat med vožnjo.
martello je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:Čuj, dej prid v naše konce enkrat. Te bom pelu na vrh enga hriba.Pa se boš dol spustu v leru.Pa da te vidim heroja, kakšne bremze boš imel,ko boš prišel na ravnino.Pa sta vmes ene dva ovinka...ampak nič strašnega.
Sicer pa..po klancih navzdol + zaviranje z motorjem in nikakor ne z vožnjo po klancih navzdol v leru, so nas učili v avtošoli. Verjetno z razlogom,ne?Kaj je pa razlog za to, pa imaš že nakazano v mojem 4. stavku, pa še Daedalus ti je napisal zakaj. Sedaj pa beri.
Ok, resno, ali je pol folka tu nepsimenega?Jasno je bilo napisano že približno 200x - v primrru dolgega položnega klanca ni problema. V primeru Vršiča je problem, kar je najbrž jasno vsakemu. Common sense in pismenost sta uradna zapustila tale forum.
matayus je napisal/-a:. Sam vozim svojega starga dizla, 50 skoraj vedno v 3. prestavi pri 1900obratih. Porabi manj kot v 4., ampak ne vem kako naj to ljudem,
Blinder je napisal/-a:matayus je napisal/-a:. Sam vozim svojega starga dizla, 50 skoraj vedno v 3. prestavi pri 1900obratih. Porabi manj kot v 4., ampak ne vem kako naj to ljudem,
Jaz sem gledal neke grafe, mogoče da jih je glih uporabnik energetik prilepil. Podatki TDI-ja(mislim da 100 konjski) so pokazali, da vedno porabi manj v višji prestavi, edina izjema je zadnja(peta) prestava, kjer je pri ekstremno nizkih(like 900-1100) obratih porabil več, kot v četrti pri isti hitrosti.
martello je napisal/-a:el_diablo je napisal/-a:ler po klancu > sicer ne vem kje ste določeni delali izpite,ampak tako se ne vozi.je nevarno in šalabajzersko do amena. točno o tem smo par let nazaj debatirali,prilepil sem do link do filmčka,na katerem so mojstri na injektorje vezali LED diode za prikaz delovanja,in prišli do zaključka,da avto ne pije NIČ,ko imaš v prestavi. motor laufa zaradi podtlaka,vbrizga ni. še vedno se potem najdejo t.i. strokovnjaki,ki se kljub vsem dokazov ne strinjajo,in še vedno tupijo nek po svoje. in to so ponavadi točno tile,ki,da bi kao pršparali 2eura na mesec, vozijo po klancih v leru. šalabajzerji!!
Pa poizkusimo še 15-ič: če imaš ob vožnji v dolino v prestavi, motor zavira, torej izgubljaš hitrost, če daš v ler sicer motor nekaj porabi, vendar je poraba glede na prevoženo razdaljo manjša (odvisno seveda od naklona itd - vendar ne razumem, zakaj bi nekateri iz tega radi naredili doktorat). Logično je, da strokovnjaki poudarjajo, naj ljudje ne vozijo v leru, ker se bo potem našel kdo, ki bo z Vršiča peljal v leru. Če pa daš v ler 200m pred semaforjem, ali pa v dolgem klancu, mi pa niti slučajno ni jasno, kaj naj bi bilo tu narobe.
el_diablo je napisal/-a:Pero je napisal/-a:matayus je napisal/-a:
Kaj pa v primeru, da se po klancu spuščaš v leru in te nenadoma zanese?? Mene so učili, da ob primeru zanašanja bodisi sprednjega ali zadnjega dela vozila pohodiš sklopko in samo z volanom rešiš situacijo.
Če pojodiš sklopko ločiš motor od koles = ler (po domače)
np. ler je ko nimaš v prestavi.
ler po klancu > sicer ne vem kje ste določeni delali izpite,ampak tako se ne vozi.je nevarno in šalabajzersko do amena. točno o tem smo par let nazaj debatirali,prilepil sem do link do filmčka,na katerem so mojstri na injektorje vezali LED diode za prikaz delovanja,in prišli do zaključka,da avto ne pije NIČ,ko imaš v prestavi. motor laufa zaradi podtlaka,vbrizga ni. še vedno se potem najdejo t.i. strokovnjaki,ki se kljub vsem dokazov ne strinjajo,in še vedno tupijo nek po svoje. in to so ponavadi točno tile,ki,da bi kao pršparali 2eura na mesec, vozijo po klancih v leru. šalabajzerji!!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov