Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Bat_zajla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: Če dec 09, 2010 10:32 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a Bat_zajla Sr avg 07, 2013 9:22 am

Ni samo placebo efekt. Recimo BMW je imel v ponudbi 320i, ki je 2.0 motor in je R6. Noben R4 nima enakih karakteristik in jih tudi ne more imeti. Recimo navor pri nizkih obratih in praktično nič vibracij, tudi tik pred tem, da motor že skoraj crkne. Ko se zavrti ni nobenih nenadnih območij, kjer bi bil navor občutno povečan. Je lepa ravna krivulja navora. Ko se "zaletiš" v blokado, imaš občutek, da bi motor še vlekel, če bi odstranil blokado. Ne tako, kot pri R4, ko mu kar zmanjka v zgornjih obratih. S tem sm hotel povedat, da ima motor izredne karakteristike čez celo območje vrtljajov, ne samo na nekaterih. Poleg tega pa je vzdrževanje cenejše kot pri marikaterem R4 motorju. Zvok motorja se pa itak ne more primarjat. Poraba je pa tudi primerljiva z R4.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3878
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a Blinder Sr avg 07, 2013 9:31 am

ja to si pa en kup bullshita naštel.
ploščat navor, cenejše vzdrževanje, poraba, za vsako od teh treh stvari :] :/:o:/ :eyes
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a Matjazy Sr avg 07, 2013 10:03 am

Meni so ti mali R6 brezvezni. Raje imam, da je navora več na manjšem območju. Če rabiš prehitet, daš v pravo prestavo pa gas. Meni zvezno ni posebno všeč. Tudi ne rabimo ne vem kakšnega navora pri izjemno nizkih obratih. Sem vozil kakšnega BMWja z vstopnim R6 bencinarjem pa sem bil vedno razočaran. Npr a4 3.0TDI mi je precej ljubši.
 
Uporabniški avatar
Bat_zajla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: Če dec 09, 2010 10:32 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a Bat_zajla Sr avg 07, 2013 10:50 am

Blinder je napisal/-a:ja to si pa en kup bullshita naštel.
ploščat navor, cenejše vzdrževanje, poraba, za vsako od teh treh stvari :] :/:o:/ :eyes


Kakšen ploščat navor? Krivulja navora ni kot nek hrib. Mal si poglej dyno grafe, to se tud lepo vidi v praksi. Primerjaj porabo 14let starega 2.0 R4 recimo in BMWjevga R6. Za vzdrževanje poglej intervale, ceno olja in glavne servise. Tudi za rezervne dele poglej, boš presenečen kako poceni so. Jaz govorim iz lastnih izkušenj, ker si lastim tak avto. Poleg tega pa sem v taki branži da poznam cene in mam nek pogled nad situacijo.

Matjazyr je napisal/-a:Meni so ti mali R6 brezvezni. Raje imam, da je navora več na manjšem območju. Če rabiš prehitet, daš v pravo prestavo pa gas. Meni zvezno ni posebno všeč. Tudi ne rabimo ne vem kakšnega navora pri izjemno nizkih obratih. Sem vozil kakšnega BMWja z vstopnim R6 bencinarjem pa sem bil vedno razočaran. Npr a4 3.0TDI mi je precej ljubši.


Potem pa vzemi BMWjevga 35i, če že hruške pa jabolka skupi daješ. Pa če smo že pri 3.0TDI od audija. Ni nek presežek glede mašine. 35d isti letnik ima veliko več navora in je v čisto drugi kategoriji glede performansev. Tudi 4.0 TDI ima manšo porabo kot 3.0TDI.
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2390
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a DePalmo Sr avg 07, 2013 10:54 am

Primerjat turbo dizla proti atmosferskem bencinarju je res tudi na mestu.

No, da naštejem svoje razloge:
- ne gre se mi zato da si ga lahko privoščim (si ga še ne morem) in zato da bo sosed rdeč od zavisti... me ne briga za soseda, meni je važno da imam tisto kar si JAZ želim in hočem imeti,
- raje imam 3.0 z 200 konji kot 1.6 z 250, ker je tukaj že sam občutek da bo 3.0 motor delal dlje kot pa 1.6, kjer je vse odvisno od turbine ter kvalitete materialov, katere pa dan danes ni več (iz istega razloga tudi ne maram novih avtov, raje gledam za starimi 10 ali več let)
- zvok

Trenutno me zelo zanima Peugeot 406 Coupe 3.0 V6, z 207 konji. In se zna zgoditi da si ga bom kupil, enkrat v svojem življenju bom pa 100% imel nekaj ameriškega z V8 motorjem (najraje korveto, sanje že od malih nog).

In še vedno pravim, kakor komu paše. Če vam paše imet 4 cilindre, turbino ter prostornino 1.0 z 300 konji (seveda, opcijsko soundbox z zvokom V8 motorja :P), vam čist nič ne branim. Hkrati pa pričakujem da tudi vi, zagovorniki "downsizinga", nam ne branite V6 ali V8 motorjev.
A očitno se je posiljevanje že začelo ...

JG2 je napisal/-a:Pa še primerjava zvoka obeh "akterjev"
http://www.youtube.com/watch?v=13fX3NhRFkM
(med 0:28-0:39)

A to ti je všeč? Mene takile zvoki nič ne ganejo, me pa zelo takile:
http://www.youtube.com/watch?v=FwCwMRDjWGI (simfonija se začne na 0:27, pospeševanje je na 1:10)
http://www.youtube.com/watch?v=0-SmoIQ-lMQ (v nizkih obratih se mu smeješ, ko ga pa pohodi, pa lahko samo poslušaš pa sline cediš)
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a odprti clio Sr avg 07, 2013 11:39 am

DePalmo je napisal/-a:
Trenutno me zelo zanima Peugeot 406 Coupe 3.0 V6, z 207 konji. In se zna zgoditi da si ga bom kupil, enkrat v svojem življenju bom pa 100% imel nekaj ameriškega z V8 motorjem (najraje korveto, sanje že od malih nog).



Našel si pa pojem kvalitete ;) pa ne da se neizmerno kvari, samo konji nekam vztrajno bežijo :lol:
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
JG2
Novinec
 
Prispevkov: 219
Pridružen: Po avg 01, 2011 8:58 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a JG2 Sr avg 07, 2013 11:54 am

JG2 je napisal/-a:Pa še primerjava zvoka obeh "akterjev"
http://www.youtube.com/watch?v=13fX3NhRFkM
(med 0:28-0:39)

A to ti je všeč? Mene takile zvoki nič ne ganejo, me pa zelo takile:
http://www.youtube.com/watch?v=FwCwMRDjWGI (simfonija se začne na 0:27, pospeševanje je na 1:10)
http://www.youtube.com/watch?v=0-SmoIQ-lMQ (v nizkih obratih se mu smeješ, ko ga pa pohodi, pa lahko samo poslušaš pa sline cediš)[/quote]

Hotel sem napisati, da se da tudi iz takih avtov sprovesti popolnoma normalen zvok in neglede na to ali gre za V8 ali R4 menim, da v živo ni neke hude razlike, oba sta dovolj glasna, oba dasta že od daleč slutiti da gre za hiter avto, to je pa tudi bistvo. In točno to tisti posnetek pove, vsaj meni.
Amg mi ni posebej posrečen, sploh če ga primerjam s tistim tadrugim. Bi si upal stavit, da ima Jaguar C-X75 občutno boljšo zvočno kuliso kot AMG, če bi slišal v živo, pa čeprav je 1.6 s štirimi cilindri.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a Ivan36 Sr avg 07, 2013 12:05 pm

Ena glavnih točk za nakup teh potratnežev je tudi boljša ohranjenost proti masovnem izdelku :D Ko kupujem drugo vozilo preberem tudi opombe in prav vsi so zjahani do amena, močnejši ne. Potem je tu večji procent, da niso razbiti, ker jih noben nebi popravljal za prodajo ( mlinčke rihtajo do groba ) .....
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a .com Sr avg 07, 2013 12:37 pm

cruiser1 je napisal/-a:
.com je napisal/-a:


meni dol visi za prostornino, zaradi mene lahko ima 1.0 in 200KM, pa bo zame pune kape...
meni je važno, da motor malo popije, ima poceni vzdrževanje ter moč, da se kam premakne...
boli me pa k za zvok ipd. sranje, če je ob hitrosti 50kmh poraba 15L



In kaj je smisel tvojega oglašanja v tej temi? Misliš, da tu koga zanima kaj je tebi pomebno?
Pejt v teme kjer si ga žlajfate na podatke o porabi z obvezno decimalko :lol: Pa tam še malo modruj o porabi motorjev z več cilindri in prostornino, ker vidim, da totalno obvladaš :lol: .


so se ti možgani skisali od vročine??? :?:
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a J.McLane Sr avg 07, 2013 12:59 pm

A večilindirski pa niso masovni izdelek?

Vseeno se v tej temi malo preveč enači št. cilindrov in kubaturo. Za same karakteristike, ki jih večina tule opisuje je bolj zaslužna večja kubatura kot pa št. cilindrov.

Večja kubatura je pa vse prej kot mrtva tudi kar se porabe tiče, imaš Mazdo 2.5 bencin z dokaj ugodno porabo, imaš Lexuse s hibridi od 2.5 do V8 5.0. Možno pa da bodo ti motorji izumrli samo v Sloveniji, ker je baje kubatura luksuz ...
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a dobek Sr avg 07, 2013 9:31 pm

ajoj...en bolj moder od drugega...
Slika


...skoraj ze kot smrkci...
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a peroRS Sr avg 07, 2013 10:34 pm

Ravno prav za :pop:
 
Uporabniški avatar
89gasper
Novinec
 
Prispevkov: 275
Pridružen: Po maj 18, 2009 4:18 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a 89gasper Če avg 08, 2013 3:08 pm

Nekaterim gre zgleda res v nos, da se naketeri resnično iskreno navdušujemo nad večjimi motorji. In to počnemo izklučno zaradi lastnega užitka in veselja.

Če povzamem besede člana našega kluba: "V8 avtomobili, stare ameriške mišice, hot rodding pa rock n roll... to je ubistvu stvar zaradi katere se sploh zemlja vrti".

In če pogledamo izvem meja našega balkan potem lahko vidimo, da je hot rodding scena ogromna in da se ni bati za prihodnost "velikih motorjev".
 
Uporabniški avatar
eentox
Uporabnik
 
Prispevkov: 1374
Pridružen: Ne apr 24, 2005 6:39 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a eentox Če avg 08, 2013 3:29 pm

Men je najbolj zanimivo, da se največje debate okrog porabe vrstijo ravno na forumu, kjer naj bi bilo največ avtomobilističnih navdušencev in naj bi svet avtomobilizma dojemali z veseljem, kot hobi, zanimanjem...,ipd ne pa da so tu gor povečini "limone" ki jim je važna samo najnižja poraba in so predvsem omejeni na določen krog znamk.

Razumem da nekaterim avto ne pomeni drugega kot strošek, ampak kaj hudiča potem delaš na avto. forumu? Pojdi potem na forum kjer se pogovarjajo o stvareh za katere ti zapravljaš z veseljem :ue

Hujše kot na med.over.net :roll:
Chuck Norris je enkrat prišel dvakrat
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a ~toMmy~ Če avg 08, 2013 3:33 pm

Eh saj sploh ni nekih hudih nasprotovanj velikim motorjem, le da se je pač (standardno) iz ene manjše "kajle" razvilo "prepucavanje" do onemoglosti, ker hoče vsak "zmagat" oz. noče odnehat.

P.S.:
Jaz osebno bi z veseljem imel kakšen V(R)6 ali pa V8/W8 motor že zaradi orgazmičnega zvoka, ampak takrat, ko si ga bom lahko privoščil poleg dobrega daily driverja oz. bom delal res malo kilometrov. Do takrat bo kar lepo traktor... ;)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a peroRS Če avg 08, 2013 3:39 pm

~toMmy~ je napisal/-a:ko si ga bom lahko privoščil poleg dobrega daily driverja oz. bom delal res malo kilometrov. Do takrat bo kar lepo traktor... ;)


Kupiš V6 T(raktor)DI pa je problem rešen :twisted:
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a cruiser1 To avg 13, 2013 5:33 pm

gasolinedream je napisal/-a:Hipotetično pa, ker je tema namenjena zgradbi motorja, ne prostornini.. me zanimajo recimo prednosti 2.0L V6 proti 2.0L l4. Pa recimo da večina ljudi vztraja da se tu ne gre samo za zvok. V čem je potem prednost?


No, tukaj pa tudi jaz ne znam povedati zakaj naj bi bilo 6zyl bolje, kot 4 pri enaki delovni prostornini. Osebno mislim, da so motorji s prostornino 2.5l komot lahko z samo 4 cilindri. 6 cilindrov je smiselno nekje od 3.0l ali 3.5l naprej, 8 pa nekje od 5.0l naprej.
Ampak več cilindrov ponavadi pomeni večja delovna prostornina in posledično več navora in konjev. In prednost res ni toliko v večjem številu cilindrov ampak v večji prostornini motorja.




gasolinedream je napisal/-a:

Zanima kaj posameznik občuti ko vozi svoj avtomobil takega tipa oz. katere prednosti.




Osebno gledam na avto, kot celoten izdelek in ne samo motor in je pač tako, da so všečni in prostorni avtomobili vedno na voljo le z večjimi motorji kar je logično saj mora motor premakniti težji avto z veliko opreme.
Kaj občutim ob vožnji? Bistvo je, da ne čutim nič ;) in lahko štiri odrasle osebe z vso prtljago udobno potujemo brez pomanjkanja moči, motor pa pod zmernimi obrati mirno teče in kljub prižgani klimi ne čutim, da je avto naložen. Kaj takega v avtu s štirimi cilindri ni mogoče.
Potem so pa tu še bolj poskočni dirkalni avtomobili z 6 ali 8 cilindri pri katerih pa mislim, da ni potrebno razlagati kaj je razlika in kaj se občuti, ko pritisneš na gas.
Nekaj avtomobilov sem že vozil v vsej moji šoferski karieri od 4,6 in 8 cilindrov in med štirimi cilindri so mi bili za silo sprejemljivi samo kakšni 2.0l-2.5l, pa še to ni nič posebnega, enostavno mi ne sede.
V glavnem pa nekomu nekaj razlagati zakaj je meni bolje več cilindrov in večja prostornina nima nobenega smisla. To moraš probat in sam vidiš kaj ti bolj odgovarja. Sem pa že enkrat omenil, da je razlika, če vozim npr. 4zyl z 150hp ali pa 6zyl z 150hp, slednji je enostavno boljši, ker tudi navor naredi svoje in je drugačen občutek in za ta občutek z veseljem plačam tistih nekaj litrov več bencina vsak mesec.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a King1 To avg 13, 2013 5:52 pm

cruiser1 je napisal/-a:[b]Kaj občutim ob vožnji? Bistvo je, da ne čutim nič ;) in lahko štiri odrasle osebe z vso prtljago udobno potujemo brez pomanjkanja moči, motor pa pod zmernimi obrati mirno teče in kljub prižgani klimi ne čutim, da je avto naložen. Kaj takega v avtu s štirimi cilindri ni mogoče.[/b]



Oprosti tale je pa slana in več kot očitno ne razumeš in ne veš kaj zmorejo sodobni štiri valjniki.... ;)

lp
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a lisko To avg 13, 2013 5:56 pm

eentox je napisal/-a:Men je najbolj zanimivo, da se največje debate okrog porabe vrstijo ravno na forumu, kjer naj bi bilo največ avtomobilističnih navdušencev in naj bi svet avtomobilizma dojemali z veseljem, kot hobi, zanimanjem...,ipd ne pa da so tu gor povečini "limone" ki jim je važna samo najnižja poraba in so predvsem omejeni na določen krog znamk.

Razumem da nekaterim avto ne pomeni drugega kot strošek, ampak kaj hudiča potem delaš na avto. forumu? Pojdi potem na forum kjer se pogovarjajo o stvareh za katere ti zapravljaš z veseljem :ue

Hujše kot na med.over.net :roll:


Najraje bi mel 4.2 V8 navadnega dizla.

Glede porabe? Čudno? Še kako mi je važna....ampak...
Kupo avto....poraba 12
vrgu vajn 500 eur ( nova pumpa in šobe) poraba 11...
vrgu vanj 1000eur (turbina+genralna) poraba okrog 9....

Kupu drug avto....poraba 5.5
Vrgu vanj 600 eur ( nova pumpa+šobe+genralna) poraba 4.2...

O tem se gre.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2390
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a DePalmo To avg 13, 2013 6:26 pm

King1 je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:[b]Kaj občutim ob vožnji? Bistvo je, da ne čutim nič ;) in lahko štiri odrasle osebe z vso prtljago udobno potujemo brez pomanjkanja moči, motor pa pod zmernimi obrati mirno teče in kljub prižgani klimi ne čutim, da je avto naložen. Kaj takega v avtu s štirimi cilindri ni mogoče.[/b]



Oprosti tale je pa slana in več kot očitno ne razumeš in ne veš kaj zmorejo sodobni štiri valjniki.... ;)

lp

Verjetno misliš turbinsko gnane 4 cilindre, kajne? Gremo primerjat turbinske 4 cilindre proti atmosferskim 6/8 cilindrom :roll:

Tehnologija je res napredovala, a si pomislil da lahko dobiš tudi 6 ali 8 turbinsko gnanih cilindrov? Kakšna je šele razlika med obojimi, ki imajo turbino? ;)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov