Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Kateri je najbolj bizaren primer badge engineeringa?

Nissanov Kangujc
28
17%
Nissanova Thalia
27
17%
Subarujeva Zafira
61
38%
Volkswagnova Felacija pick-up
46
28%
 
Skupaj glasov : 162
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe sep 01, 2006 6:26 pm

Indijski Hindustan poleg Ambassadorja v svojih tovarnah proizvaja tudi nekatere Mitsubishijeve modele.

- Lancer
(gre za stari model obtežen z obveznim kromom). Izvleček iz uradne strani:
Lancer’s sharp lines and sexy, rolling curves set it a class apart. The exterior, a flowing symmetry strikingly balanced with geometric accents makes sure that all eyes are on you. The next time you make an entry in your Lancer, get ready to make an impression.
Slika
SlikaSlikaSlika

- Cedia (novi Lancer)

- Pajero (prejšnja generacija)
Slika

Avto je serijsko opremljen z dvobarvnimi usnjenimi sedeži - vzglavniki so v barvi karoserije :roll: :
SlikaSlikaSlika
SlikaSlikaprava mavrica barv

-Montero (aktualni Pajero)

V preteklosti so izdelovali tudi Hindustan Contesso, licenčni Vauxhall Victor z Isuzujevim motorjem:
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Pe mar 30, 2007 7:32 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR So sep 02, 2006 2:32 pm

martin_krpan je napisal/-a:Marea MY 2006 pa ima malček spremenjene:
Slika


V bistvu so to lampe od Lybre SW.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne sep 03, 2006 4:17 pm

Stari Nissan Pick-up se še vedno prodaja v Avstraliji pod zanimivim imenom Hardbody:
SlikaSlika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr mar 14, 2007 8:27 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne sep 03, 2006 4:31 pm

Mitsubishijev ameriški pick-up, Raider, je rebadged Dodge Dakota. Proizvaja se v DaimlerChryslerjevih tovarnah in tudi motorna paleta je enaka; 4.7 V8 (230 KM) in 3.7 V6 (210KM).

Raider je naprodaj samo v Severni Ameriki. Drugod ponujajo manjši, lastnega razvoja produkt - model L200. Po podatkih je prodaja zelo slaba, tako da je Mitsubishi že zaprosil američane za zmanjšanje proizvodjne.

Raider:
Slika
Slika

Dakota:
Slika
Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr okt 07, 2009 7:01 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne sep 03, 2006 5:06 pm

V tej temi ne spremljam preveč tovornjakarskih novic zato upam, da to še ni bilo.

Indijska TATA je kupila drugega največjega južnokorejskega proizvajalca tovornjakov Daewoo Trucks. Podjetje so preimenovali v TATA Daewoo trucks, prav tako pa Daewoojev tovornjak Novus prodajajo doma kot TATA Novus.

Slika

Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr okt 07, 2009 7:05 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po sep 04, 2006 5:44 pm

Septembra bo Hyundai kupcem ponudil Getz Cross, konkurenta Polu Cross, C3 XTR,... Po vzoru na konkurenta bo imel dodatno zaščitno plastiko in pogon samo na sprednji kolesi. Poganjal ga bo 1.4 litrski motor z 97 KM.

Slika
Slika

Ali bo naprodaj v Sloveniji še ni znano.
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr okt 07, 2009 7:06 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po sep 04, 2006 8:22 pm

Arab American Vehicles iz dežele faraonov proizvaja JEEP TJ, ki temelji na dobrem starem Wranglerju:
Slika
Slika

Poleg tega po licencah sestavljajo:
Jeep Cherokee:
Slika

Peugeot 405 GLX:

Peugeot 406 Sti:
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne So feb 24, 2007 12:43 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
LudiLimun
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So avg 19, 2006 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LudiLimun Po sep 04, 2006 8:42 pm

Samotar je napisal/-a:
martin_krpan je napisal/-a:Marea MY 2006 pa ima malček spremenjene:
Slika


V bistvu so to lampe od Lybre SW.


Te luci ze so od lancie lybre, sam ne od sw (sw=sportWAGON), tale je limuzina :roll:
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po sep 04, 2006 8:52 pm

Tajski Thairung na osnovi japonskih pick-upov razvija terenska vozila. Na osnovi novega Isuzuja D-max so pripravilil terensko vozilo Adventure Master, dobi pa se v Elegance, Sport in Luxury izvedbah. Precej se razlikuje od Isuzuja MU-7.

Adventure Master Luxury:
Slika
Slika
Slika
Slika

Sport:
Slika
Slika

To je trenutno njihov edini izdelek. SKD kiti se že izvažajo na Kitajsko in Iran, podjetni Tajci pa načrtujejo prodor tudi na druge trge.

Tajski Isuzu MU-7:
Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr okt 07, 2009 7:09 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Po sep 04, 2006 9:05 pm

LudiLimun je napisal/-a:
Samotar je napisal/-a:
martin_krpan je napisal/-a:Marea MY 2006 pa ima malček spremenjene:
Slika


V bistvu so to lampe od Lybre SW.


Te luci ze so od lancie lybre, sam ne od sw (sw=sportWAGON), tale je limuzina :roll:


Čis tko informativno :D , tole sploh ni Lancia. Poglej si par strani nazaj. Običajna oprema brazilske Mareje ima luči od limuzinske Lybre, Marea z boljšo opremo ima pa luči od karavanske Lybre, samo da niso postavljene tako pokonci.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po sep 04, 2006 9:18 pm

Samotar je napisal/-a:
LudiLimun je napisal/-a:
Samotar je napisal/-a:
martin_krpan je napisal/-a:Marea MY 2006 pa ima malček spremenjene:
Slika


V bistvu so to lampe od Lybre SW.


Te luci ze so od lancie lybre, sam ne od sw (sw=sportWAGON), tale je limuzina :roll:


Čis tko informativno :D , tole sploh ni Lancia. Poglej si par strani nazaj. Običajna oprema brazilske Mareje ima luči od limuzinske Lybre, Marea z boljšo opremo ima pa luči od karavanske Lybre, samo da niso postavljene tako pokonci.


Da zaključimo tole razpravo:
vse Maree imajo luči prevzete od limuzinske Lancie Lybre (oz. so ji zelo podobne). Edina razlika je ta, da imajo nekatere stekla povsem rdeča, druge (po faceliftu) pa imajo zadnje luči delno črne barve. Itak je za številne prenove avtov značilno, da se spremeni grafika zadnjih luči oz. barva stekla.
Ne morejo pa to biti luči iz Lybre SW, ker so le-te ožje in drugačne oblike, kar se lepo vidi iz spodaj priložene slike. :
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Po sep 04, 2006 9:25 pm

Ti boga, sm kr fajn zajebov. :P
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To sep 05, 2006 5:43 pm

Že vrabčki čivkajo, da se Opli na ameriškem kontinentu prodajajo pod Chevroletovo značko. Med njimi seveda tudi prva generacija Zafire. No avto je seveda od svoje predstavitve doživel že nekaj sprememb.
Tako je izgledala Chevrolet Zafira letnik ob svoji premieri v Braziliji:
Slika
Slika
Slika
Čisti Opel a z drugim znakom.

Čez nekaj let so sledile majhne spremembe - recimo zatemnjene zadnje luči - po vzoru na evropski original:
Slika
Slika
Slika
Slika

Tako pa izgleda Zafira modelno leto 2007:
Slika
Slika
]
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr okt 07, 2009 7:19 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To sep 05, 2006 5:56 pm

Uspelo pa mi je izbrskati še dva Thairung-ova modela.
Xciter je SUV, ki je temeljil na starem Nissanu pick-up:
Slika
Slika
Slika

Grand Adventure pa je bil razvit na osnovi starega Isuzujevega pickup-a:
Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr okt 07, 2009 7:26 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr sep 06, 2006 3:09 pm

Kitajski Chery je poleg vozila FengYun (za izvozne trge poimenovan Fulwin - Windcloud - predstavljen na strani 29):
Slika

na osnovi prve generacije Seat Toleda razvil tudi model z imenom Cowin (Flagcloud):
Slika
Slika

Motorja: 1.6 8V (90 KM) in 1.6 16V (115 KM). Avto stoji na 14" palčnih kolesih, poleg klasičnega 5-stopenjskega pa je na voljo tudi CVT menjalnik. ABS je serijski, osnovna paketa opreme pa nimata niti ene zračne blazine. Glede varnostnih zahtev Kitajci še capljajo za razvitim zahodom.

Še ena zanimivost: na ruskih internetnih straneh avtu rečejo Amulet. Koliko različnih imen za en avtomobil si izmislijo mali žuti?
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr mar 14, 2007 8:32 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr sep 06, 2006 3:47 pm

Daihatsu Altis - rebadged Toyota Camry - v najnovejši izdaji je bil že predstavljen. Avto s tem imenom Daihatsu prodaja od leta 2000. Takrat je šlo za malce spremenjeno četrto generacijo Camryja:
Slika
Slika

Sledila je druga generacija:
SlikaSlika

Aktualni Altis:
Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr mar 14, 2007 8:35 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr sep 06, 2006 4:10 pm

Tale dajtaco altis mi res ni jasen... Čemu, ko pa Daihatsu gradi imidž špecjalista za majhna vozila, doma kakor v tujini.

Še ena variacija Mazdinega kombija, poleg Forda in Mitsubishija obstaja še Nissan Vanette Van:
Slika

Sploh so mi Japonci fenomen. V Evropi ali v ZDA ima proizvajalec v paleti ponavadi kakih 5-10 vozil, medtem ko jih ima denimo Toyota samo na Japonskem 50, večina jih je izključno samo za Japonce, nekaj globalnih (denimo Corolla, RAV4) ter celo uvoženi modeli iz Evrope (Avensis) ter ZDA (Voltz)...

Prodajne številke za vsak posamezni model so veliko manjše kot v Evropi, tako da mi ni povsem jasno, kako se jim to izplača. Definitivno stojijo na skupnih platformah, sestavljeni iz skupnih komponent, vendar oblikovati in izdelati toliko različnih karoserij tudi ni poceni.

Enako velja za Nissan (24 modelov), Suzuki (18 modelov), Daihatsu (17 modelov), Mazdo (21 modelov) v manjši meri pa za Mitsubishi (7 modelov več kot v Evropi).
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr sep 06, 2006 6:31 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Tale dajtaco altis mi res ni jasen... Čemu, ko pa Daihatsu gradi imidž špecjalista za majhna vozila, doma kakor v tujini.

Še ena variacija Mazdinega kombija, poleg Forda in Mitsubishija obstaja še Nissan Vanette Van:

Sploh so mi Japonci fenomen. V Evropi ali v ZDA ima proizvajalec v paleti ponavadi kakih 5-10 vozil, medtem ko jih ima denimo Toyota samo na Japonskem 50, večina jih je izključno samo za Japonce, nekaj globalnih (denimo Corolla, RAV4) ter celo uvoženi modeli iz Evrope (Avensis) ter ZDA (Voltz)...

Prodajne številke za vsak posamezni model so veliko manjše kot v Evropi, tako da mi ni povsem jasno, kako se jim to izplača. Definitivno stojijo na skupnih platformah, sestavljeni iz skupnih komponent, vendar oblikovati in izdelati toliko različnih karoserij tudi ni poceni.

Enako velja za Nissan (24 modelov), Suzuki (18 modelov), Daihatsu (17 modelov), Mazdo (21 modelov) v manjši meri pa za Mitsubishi (7 modelov več kot v Evropi).


Za Toyoto vem, da ima na Japonskem več blagovnih znamk oz. prodajnih mrež. In vsak mora ponuditi lasten avto v posameznem razredu. Za ostale proizvajalce pa ne vem, če to drži. Mazda je poskusila v 90. (Autozam, Eunos,...) a ji očitno ni uspelo.

Glede na to, da je možno čisto vsem japonskim avtomobilim dokupiti številne tovarniške dodatke za individualizacijo, prav tako obstaja veliko special edition verzij, ki se popolnoma razlikujejo od originala, je mogoče razlog v tolikšnem številu modelov ta, da enostavno Japonci nočejo voziti enakega avtomobila, kot ga ima sosed :lol:

Primer, kaj lahko narediš iz Corolle:
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr sep 06, 2006 6:39 pm

Zastava 1300 je bil FIAT 1300:
Slika

Pa še nekaj zanimivih Zastavinih prototipov.
Florida karavan:
Slika
Slika

Florida limuzina:
Slika
Slika
Slika

Yugo Koral In prototip iz 2002:
Slika
Slika

aktualna zastavina ponudba:
Slika
Slika

Joie, če to še ni bilo predstavljeno v temi o jugo-avto-industriji in se ti zdi zanimivo, lahko kopiraš.
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Pe mar 30, 2007 7:35 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr sep 06, 2006 6:47 pm

Še dve Zastavi. Tega verjetno poznate, Yugo Skala Poly:
SlikaSlika

Manj znana je Florida Poly:
SlikaSlika
Slika

Pa še en njihov avtomobil, za katerega prvič slišim, Yugo Euro.
Slika

Še nekaj spremnega besedila:
The Yugo Euro was a factory built prototype, the front end about 750 mm of it is hand made as well as the front fiber glass bumper. The vehicle has 1,300 cm3 DMB engine with BOSCH EFI with BOSCH +4 Platinuim Spark Plugs mated to 5 speed manual transmission. Car is equipped with air conditioning, extra gauges (tach, oil pressure, voltage), air horns, fog lights. The vehicle would have been maintenance free for 200,000 km that is no changes of any fluids or filters. Due to the NATO bombing of the factory in 1999 the importation of the Yugo Euro was cancelled. Only 4 of the prototypes were made. The first of the hand made frond ends were made in 1998. Sales in the USA were planned for march 2000, but due to the NATO bombing all was cancelled in November 1999.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov