Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Tiran
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To apr 20, 2010 2:59 pm

Napisal/-a Tiran To apr 20, 2010 9:36 pm

Na žalost mi je tole šele zdej prišlo pod roke (ta tema). Sj pravim priporočila so bila za G-1. Zadevo so zmontirali v enem dnevu samo so potem porabili še dva moja in njihova da so jo spravili vsaj tako daleč da je sedaj mir.
Da ne govorim da sem si morau sam priskrbeti prevoz za vsakokrat ko sem šel do njih (zaradi njihovih napak) o kakem nadomestnem vozilu ni bilo duha ne sluha. No enkrat me je celo g. Simon Štamcar (Direktor) zapeljal do Ljubljane.
Pri tanku je samo to problematično da je tank prišraufan direktno v dno (prostora rezervne gume) in je dno potegnilo proti rezervoarju (navzgor).Da ne govorim da obstaja tudi kaka pena ki ne sprejema vlage in bi se jo lahko namontiralo pod rezervoar s tem bi se izognili neljubim zvokom.
Pred mano je biu eno gospod z tuaregom (prau zanima me kako so potem pri njemu naredili)
Poleg vsega sem si zadnjič vzeu čas in se spravil pod mesto plinskega rezervoarja. Katastrofa luknja skozi katero pridejo cevi (narejeno z stožčastim svedrom) sploh niso zatesnili z kako gumo tako da lahko vlaga pride do rezervoarja :evil:
O kaki estetiki ne duha ne sluha!
Od njih je samo naprava za kupit (comp) vse ostalo pa itak tut oni nabavijo pri posameznih proizvajalcih. (tako zmontirat bi znau tudi vsak sam doma)
Prau zanima me če mi bodo povrnili transportne stroške (za kar sem tudi dal zahtevek).
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Napisal/-a Andraz3d Sr apr 21, 2010 7:51 am

a to so ti cudezni decki z angel investmentom od Tuša?
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Sr apr 21, 2010 7:35 pm

Andraz3d je napisal/-a:a to so ti cudezni decki z angel investmentom od Tuša?


Bingo!!! :wiihuu
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Sr apr 21, 2010 10:42 pm

Andraz3d je napisal/-a:a to so ti cudezni decki z angel investmentom od Tuša?


kamor je šel bik , naj gre še štrik ... samo ne vem kako bo to všeč investitorju...pri takem delu in nekaj zaropotanih motorjih - tuareg 3,2 je izredno občutljiv na ventilih - se bo kmalu razvedelo za površnost...
plin je cnej k bencin
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Napisal/-a Nejko Če apr 22, 2010 8:40 am

plinaš je napisal/-a:
Andraz3d je napisal/-a:a to so ti cudezni decki z angel investmentom od Tuša?


kamor je šel bik , naj gre še štrik ... samo ne vem kako bo to všeč investitorju...pri takem delu in nekaj zaropotanih motorjih - tuareg 3,2 je izredno občutljiv na ventilih - se bo kmalu razvedelo za površnost...


a ve kdo za konkreten primer, ko je po predelavi pri g-1 zaropotal motor? ...namreč, ko sem bral malo po drugih forumih, so lastniki njihovih sistemov kr zadovoljni. So pa edini, ki so vedeli, kje je "keč" predelave novega Grand Scenica že po telefonu.
 
janez007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Sr mar 23, 2005 2:58 pm

Napisal/-a janez007 Če apr 22, 2010 11:35 am

Nejko je napisal/-a:a ve kdo za konkreten primer, ko je po predelavi pri g-1 zaropotal motor? ...namreč, ko sem bral malo po drugih forumih, so lastniki njihovih sistemov kr zadovoljni. So pa edini, ki so vedeli, kje je "keč" predelave novega Grand Scenica že po telefonu.


Mene tudi to zanima, se drugače že 13000 km vozim na plin, pa so mi vgradili pri G-1, zaenkrat zadovoljen 8)
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Če apr 22, 2010 4:29 pm

plinaš je napisal/-a:
Andraz3d je napisal/-a:a to so ti cudezni decki z angel investmentom od Tuša?


kamor je šel bik , naj gre še štrik ... samo ne vem kako bo to všeč investitorju...pri takem delu in nekaj zaropotanih motorjih - tuareg 3,2 je izredno občutljiv na ventilih - se bo kmalu razvedelo za površnost...


bomo vidli, moj sorodnik ima to kombinacijo (tudi če sem mu odsvetoval :? )
Slika
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Če apr 22, 2010 9:39 pm

Nejko je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:
Andraz3d je napisal/-a:a to so ti cudezni decki z angel investmentom od Tuša?


kamor je šel bik , naj gre še štrik ... samo ne vem kako bo to všeč investitorju...pri takem delu in nekaj zaropotanih motorjih - tuareg 3,2 je izredno občutljiv na ventilih - se bo kmalu razvedelo za površnost...


a ve kdo za konkreten primer, ko je po predelavi pri g-1 zaropotal motor? ...namreč, ko sem bral malo po drugih forumih, so lastniki njihovih sistemov kr zadovoljni. So pa edini, ki so vedeli, kje je "keč" predelave novega Grand Scenica že po telefonu.


No za tale ''keč'' bi pa tudi jaz rad vedel :?

P.S.
Namreč, dejstvo je da pri G-1 dejansko dela nekaj ljudi, ki imajo veliko izkušenj z avtoplinskimi napravami različnih proizvajalcev (navsezadnje je to že njihova tretja firma z to dejavnostjo?!?!).

Problem je v tem da njihov sistem ni ravno tako hudo kvaliteten kot sami trdijo in ga zato kujejo v zvezde, še manj je(beri sploh ni!!) inovativen in edini na svetu kot trobezljajo že več kot leto dni, kakšna je kvaliteta v smislu trajnosti sistema bo pokazal trg, ostalo pa so samo veze, poznanstva in lobiranja enega od lastnikov podjetja, ki pa ga ne bom omenjal z imenom ker bi rad imel v življenju mir.

I rest my case!
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Napisal/-a Nejko Pe apr 23, 2010 8:11 am

iziboy je napisal/-a:No za tale ''keč'' bi pa tudi jaz rad vedel :?


Sam sem hotel dati Landirenzo napravo, ker jo priporoča Renault...preden sem avto naročil sem poklical Volka in ga vpašal ali to gre v sedemsedežnega TCE-ja in je dajal, da ni problema....avto sem dobil, spet poklical Volka...on pa mi reče ne bo šlo, ker ni prostora za rezevoar, razen če odžagamo zadnja dva sedeža ven.... :? Pa sva se vseeno dogovorila za sestanek v Trebnjem, da je pogledal kako se zadevo da rešit... in se je po njegovem ne da...po moje pa si je vzel malo premalo časa za kakšno pameno rešitev...
V navalu besa in jeze sem preklical tudi ostale ponudnike, pa mi ni nihče vedel povedati nič pametnega po telefonu, razen naj pripeljem avto pa bodo videli kaj se da rešiti.... No, po celi SLO se mi res ni dalo vozit, zato pa sem na koncu poklical še "čudežne dečke" iz G-1, kjer pa so vedeli za težavo in tudi vedo kako se bo v prostor kjer je (malo) rezervno kolo, vgradil plinski rezevoar...
Problem je pa v tem, da je dno avtomobila plastično in je res zelo malo prostora...ampak bodo zadevo rešili....
...potem pa upam na najboljše, pa da bo napeljava delala kot mora....

lp
J
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Pe apr 23, 2010 9:15 am

če je plastično dno, bi se po moje dal kak kovinski nosilec, glede na to da je pa rezerva majhna, se da pa rezervar malo višji (zarad večje kapacitete), z tem da je potrebno računat da bo potem dno prtlažnika višje
sicer pri meni bla rezerva nekako normalnih dimenzij, sem si pa dal vgraditi malo večji rezrevar plina 60l, tko da pač mam zdj dno prtlažnika višje za ca. 5cm
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Napisal/-a Andraz3d Pe apr 23, 2010 1:11 pm

al pa das navadni cilinder notri, pa je. Samo pol pac nimas ravnega dna prtljaznika.
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Napisal/-a Nejko Pe apr 23, 2010 1:24 pm

Andraz3d je napisal/-a:al pa das navadni cilinder notri, pa je. Samo pol pac nimas ravnega dna prtljaznika.


...pa 6. in 7. sedež sta neuporabna...potem je isto sr....., kot če jih vržem ven....
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Napisal/-a Andraz3d Pe apr 23, 2010 3:06 pm

nene, samo manj prtlaznika mas... pa sedezev ne mors notri vec pospravt I guess.
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ So apr 24, 2010 6:02 am

Jaz sem imel v audiju dvojno dno, tako da so mi lahko dali kar velik rezervuar ;)
Slika
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Napisal/-a Nejko Ne apr 25, 2010 7:48 pm

obstaja kakšen POI za črpalke, ki točijo LPG (GPL) v Italiji...oziroma natančneje na relaciji do Livorna....
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Ne apr 25, 2010 9:42 pm

 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Sr apr 28, 2010 4:15 pm

So pa edini, ki so vedeli, kje je "keč" predelave novega Grand Scenica že po telefonu.[/quote]

keč je v tem da sploh ni problema... finta je v TCE motorju , ki ima direktni vbrizg.. ko ti bo motor delal na plin samo med 1000 in 3000 obrati in kuril zraven še 25-30 % bencina nam boš pa povedal kako si kaj zadovoljen s "kečem" od G....???
plin je cnej k bencin
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Napisal/-a Andraz3d Sr apr 28, 2010 5:06 pm

btw, je ze kdo slisal o predelavi MB CGI motorjev? Se je ze kdo lotil?
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Napisal/-a Nejko Sr apr 28, 2010 5:50 pm

plinaš je napisal/-a:keč je v tem da sploh ni problema... finta je v TCE motorju , ki ima direktni vbrizg.. ko ti bo motor delal na plin samo med 1000 in 3000 obrati in kuril zraven še 25-30 % bencina nam boš pa povedal kako si kaj zadovoljen s "kečem" od G....???


u bistvu TCe nima direktnega vbrizga...in ni problem v motorju ampak prostoru za rezervoar...
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Sr apr 28, 2010 8:06 pm

Andraz3d je napisal/-a:btw, je ze kdo slisal o predelavi MB CGI motorjev? Se je ze kdo lotil?

Prins ima v razvojni fazi zelo zanimiv sistem za motorje ki jih omenjaš in ko bo uradno zunaj bo konkurenca ''povesila čeljusti'', to vem zaenkrat... ko bo znanega kaj bolj konkretnega pa javim 8)

Drugače pa je bistvo vseh motorjev z direktnim vbrizgom ne glede na proizvajalca, v tem kako in kdaj se vbrizgava plin in/ali bencin, če je to rešeno kot je treba potem tudi ti motorji delajo na plin brez problema. Je pa res, da večina plinskih naprav za motorje z direktnim vbrizgom, ne deluje v celotnem območju motornih vrtljajev. :?
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov