Zakaj smo torej pri alkoholu tako neskončno popustljivi, če praktično vsi vemo, da nad 1,5 promila je možnost nesreče z najhujšimi posledicami izredno verjetna. Bolj verjetna je edino nesreča pri vožnji v nasprotno smer na AC.
Kaj hočem povedat. Lani so naključne policijske kontrole vinjenosti pokazala, da je nad dovoljeno mejo 0,5 bilo "le" okoli 8% testiranih voznikov. Nad 1,5 pa manj kot 1 procent. In ta 1 Procent torej statistično naredi 40% vseh smrtnih žrtev.

Kaj torej smisel kaznovanja? Verjetno se vsi strinjamo, da je treba težo kazni prilagajati teži prekrška oziroma nevarnosti prekrška. Torej zakaj je vožnja v pijanem stanju tako blago kaznovana, če vsi vemo, da je strašno nevarna? Zakaj je vožnja v nasprotno smer na AC tako sramotno nizko kaznovana, da kar kliče po ponovitvah?
Zakaj pa so pogosti prekrški (par kilometrov nad omejitvijo v naselju) kaznovani z 80€ in zakaj je recimo vožnja po Dolenjki v Lj s hitrostjo 65km/h kaznovana z 250€. Vsi vemo, da ta hitrost na široki 4 pasovni dolenjki ni nikogar ubila ampak kaznovana je pa tako, kot, da je skoraj glavni vzrok vseh smrtnih žrtev.
To je namreč problem tega zakona - neustrezna višina kazni glede na težo prekrška in zato se nikakor ne morem strinjati z zakonom v smislu izboljševanja prometne varnosti in da nam je (vsaj nekaterim) popolnoma jasno čemu je namenjen in sprejet - polnjenje državnega proračuna z manj nevarnimi ampak pogostimi prekrški. In kdor to še danes ne vidi je ali slep ali pa ovca un tazga si oblast najbolj želi.
Da pa ne bom govoril samo teoretično bom pa še pokazal praktični primer novega ZVCP-ja, ki so ga poslanci vladajoče garniture tako z lahkoto sprejeli. Tukaj je en lep dokaz, da ga kretenodi sploh niso niti prebrali kaj šele, da bi se vsaj malo poglobili vanj, ker če bi tega spodaj ne bi spregledali.
Lep primer je 130. člen, ki govori o alkoholu.
Vsi vemo, da morajo biti povsem brez alkota v krvi naslednji vozniki:
1. voznik motornega vozila ali skupine vozil kategorije C, D1, D, B+E, C+E, D1 + E in D+E;
2. voznik vozila, s katerim se opravlja javni prevoz potnikov ali blaga ali prevoz oseb za lastne potrebe;
3. voznik vozila, s katerim se prevaža nevarno blago;
4. poklicni voznik motornega vozila, kadar opravlja ta poklic;
5. učitelj vožnje med usposabljanjem kandidata za voznika v vožnji motornega vozila;
6. kandidat za voznika med usposabljanjem v vožnji motornega vozila;
7. spremljevalec;
8. voznik začetnik;
9. voznik motornega vozila, ki nima vozniškega dovoljenja ali v vozniškem dovoljenju nima vpisane kategorije motornega vozila, ki ga vozi;
10. voznik motornega vozila, ki se mu izvršuje sankcija prepovedi vožnje motornega vozila ali mu je vozniško dovoljenje odvzeto;
11. voznik, ki prevaža skupino otrok.
Kzani, če se ne držijo tega so naslednje
1. do 0,5 promila v krvi 150€ + 3 kazenske pike
2. od 0,51-0,8 400€ +7 kazenskih pik
3. od 0,81-1,1 500€ + 9 kazenskih pik
4. nad 1,11-1,5 800€ + 10 kazenskih pik
5. nad 1,51 800€+18 kazenskih pik
Zdaj pa še primerjalna tabela za tiste, voznike, ki imajo lahko do 0,5 promila v krvi oziroma ne spadaja v nobeno od zgoraj naštetih skupin voznikov
1. do 0,5 promila v krvi, če kažejo znake opitosti 180€ + 3 kazenske pike (30€ več kot kazen za tiste, ki morajo biti popolnoma trezni


2. od 0,51-0,8 450€ +7 kazenskih pik (50€ več)
3. od 0,81-1,1 570€ + 9 kazenskih pik (70€ več)
4. nad 1,11-1,5 950€ + 10 kazenskih pik (150€ več)


5. nad 1,51 950€+18 kazenskih pik
Se pravi kakor koli pogledaš se bolj "splača" če si pijan za volanom, da spadaš v eno od skupin voznikov, ki morajo biti popolnoma trezni saj, če ne drugega je ceneje. Oziroma zgleda, da zakonodajalec smatra, da pri isti opitosti je voznik osebnega vozila veliko bolj nevaren kot voznik avtobusa polnega šolarjev ali pa 45 tonske cisterne z vnetljivim snovi.

To je norost in budalaština brez primere
Če pa še pogledate razmerje kako se viša kazen je skoraj isto ali so ti namerili kot vozniku 0,51 saj boš plačal 450€ ali pa kot profesionalnemu vozniku pri 1,1 saj bo ta plačal le borih 50€ in dve točki več. Pri tem, da je drugi že resno pod gasom medtem, ko prvi je verjetno še vedno 90% sposoben mormalno voziti. NORO
Kje hudiča je pa kle logika? Kod da bi zakonodajalec hotel povedati "fantje ne ostat pri dveh pirih in bit malo nad mejo - isti falus vam je če jih stolčete 5 ali 6 ali z drugimi besedami, če ste šli čez mejo se ga natolčte vsaj toliko, da se ne boste potem sekirali, da ste bili le malo nad mejo kazni."
A takšno razmišljanje je torej v prid povečevanju prometne varnosti? Pa dejte no ljudje podite resni pa spreglejte končno kaj vam hočejo oziroma kaj so vam že prodali. Prosim, ne bit ovce.