Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Kateri je najbolj bizaren primer badge engineeringa?

Nissanov Kangujc
28
17%
Nissanova Thalia
27
17%
Subarujeva Zafira
61
38%
Volkswagnova Felacija pick-up
46
28%
 
Skupaj glasov : 162
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Sr sep 06, 2006 8:03 pm

Zgleda kot kakšna stara H Shuttle.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr sep 06, 2006 10:42 pm

Še en starejši primer britanskega badge engineeringa. British Motor Corporation (BMC) je nastal z združitvijo Austin Motor Company in Nuffield Organization (ki je pod seboj imel znamke Morris, MG, Riley in Wolseley). Podobno kot Rootes Group je tudi BMC ponujal en avtomobil pod različnimi značkami, da bi tako pokril vse segmente trga. Primer:

Austin A60 Cambridge:
Slika

MG Magnette Mk IV:
Slika

Morris Oxford VI:
SlikaSlika

Riley 4/72:
SlikaSlika

Wolseley 16/60:
Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr okt 07, 2009 7:31 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr sep 06, 2006 11:26 pm

Predstavil bom še BMC-jev projekt ADO16 iz katerega je izšel Morris 1100 (in kasneje Morris 1300) in je služil kot osnova za še mnoge druge rebadged avte.

Morris 1100/1300:
Slika
Slika

Austin 1100/1300:
Slika
Slika

MG 1100/1300:
Slika

Riley Kestrel 1100/1300:
Slika

Vanden Plas Princess 1100/1300 (najbolj luksuzna verzija):
Slika
Slika

Wolseley 1100/1300:
Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr okt 07, 2009 7:34 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če sep 07, 2006 11:54 am

Če še malo ostanem pri BMC. Leta 1973 je Austin predstavil model Allegro kot zamenjavo za Austin 1100/1300:
Slika

Avto ni nikdar doživel velikega prodajnega uspeha. Leta 1975 je na trg prišla prva prenova:
Slika

1979 pa je luč sveta ugledala tretja serija tega vozila:
Slika

1983 so model prenehali proizvajati. Poleg Austina, ki je bil namenjen širokim množicam, je obstajala tudi prestižnejša verzija Vanden Plas 1500/1700 z markantno prednjo kromirano masko:
Slika

V Italiji so izdelovali licenčni Austin Allegro pod imenom Innocenti Regent. Zaradi slabih prodajnih rezultatov so proizvodnjo opustili po komaj 18 mesecih:
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če sep 07, 2006 12:56 pm

Minija poznamo vsi. Kogar zanima zgodovina je dovolj da malce pobrska po medmrežju in bo našel vse podatke, ki jih išče in še več. Tukaj v temi o badge-engineeringu pa bom poskusil v sliki pokazati pod katerimi vse znamkami se je avtoček prodajal.

Začetnik: 1959 Morris Mini-Minor / Austin Se7en:
Slika
Slika

Austin Se7en Countryman:
Slika

"MiniTraveller" (Morris):
Slika


Mini je seveda v vseh letih proizvodnje doživel več manjših prenov. Na trgu se ga je dalo dobiti v več karoserijskih oblikah pod različnimi blagovnimi znamkami.

Austin Mini:
Slika

Morris Mini:
Slika

Riley:
Slika

Wolseley:
Slika
Slika

Mini:
Slika

Športna verzija avta se je imenovala Cooper.
Slika

Minija so izdelovali tudi v Španiji pod imenom Authi:
Slika
Slika

In v Italiji pri Innocentiju:
Slika
Slika

Še nekaj bolj redkih različic.
Mini Van:
Slika

Mini pick-up in Mini Moke:
Slika Slika

Mini na koncu življenske poti:
Slika
Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr nov 07, 2007 11:27 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če sep 07, 2006 5:19 pm

Predstavljena je bila evropska različica Mazde CX-7.
Slika

Avto se po sprednjih lučeh in smernikih razlikuje od ameriške variante:
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr okt 07, 2009 7:41 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če sep 07, 2006 7:24 pm

Kitajski Ford Focus ima lahko serijsko set pragov. Prav tako ima limuzina drugačno grafiko zadnjih luči:
Slika
Slika
Slika

Evropski sedan:
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr nov 07, 2007 11:29 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če sep 07, 2006 8:03 pm

Pravkar prispela japonska konkurenca Miniju, Daihatsu Trevis:
Slika
Slika
Slika

se že dalj časa prodaja na Japonskem kot Mira Gino, retro verzija mestnega avtomobilčka Mira:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Kot je iz slik razvidno, je Trevis mešanica različnih paketov Mire Gino. Sprednja maska je prevzeta iz športne različice Minilite, vzratna ogledala brez utripalk pa izhajajo iz osnovnega modela L. Od tam je prenešena tudi notranjost z izjemo merilnikov in MOMO volana (ki pa ga tudi v Evropi ima samo drugi, bogatejši paket opreme).
Ne vem, zakaj Trevisu (vsaj v Nemčiji) ni možno doplačati recimo meglenk ali avtoklime, če lahko Japončki uživajo v teh blagodatih. Edina postavka na seznamu dodatne opreme je štiristopenjski avtomatski menjalnik.
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr okt 07, 2009 7:44 pm, skupaj popravljeno 4 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Če sep 07, 2006 10:49 pm

martin_krpan je napisal/-a:Še en starejši primer britanskega badge engineeringa.

Slika


... pa to ti je kot Pugi 404 :D
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe sep 08, 2006 9:40 pm

Angleška manufaktura Peerless je bila ustanovljena 1956. Njihov edini model je bil maloserijski 2+2 športnik z imenom GT. Poganjal ga je Triumphov dvolitrski motor. Na sliki Phase II GT iz 1959:
Slika
Slika

No, zaradi finančnih težav je šla firma 1960 rakom žvižgat. Vendar se s tem naša pravljica ne konča! In zakaj bi se? Saj v tem primeru ne bi sodila v to rubriko.
Bernie Rodger, oče modela GT in eden vodilnih v podjetju, je ustanovil novo podjetje Warwick in nadaljeval s proizvodnjo vozila pod imenom - da, uganili ste - GT.
Slika

Avto je bil temeljito posodobljen, dobil je tudi nov motor. A to mu ni pomagalo. Leta 1964 je projekt zaradi visokih stroškov posodabljanja še drugič izginil z obličja zemlje. Zahvaljujoč mojem prispevku na Avtomobilizem.com pa ga bomo vsaj nekateri obdržali v spominu.
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Pe mar 30, 2007 2:55 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe sep 08, 2006 9:49 pm

Južnoafriški VW Pickup:
Slika

ki se na jugu črne celine prodaja poleg City Golfa (str. 7):
Slika
Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Pe mar 30, 2007 2:56 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Pe sep 08, 2006 9:51 pm

a ni tole podobno notranjosti od fabie?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe sep 08, 2006 10:03 pm

Podobna zgodba kot pri Peerless/Warwick. Eden od številnih povojnih nemških poceni mikroavtomobilčkov je bil Spatz, ki ga je na željo Egona Brutscha konstruiral Tatrin inžinir Dr. Hans Ledwinka. Poganjal ga je Messerschmittov motor. Za proizvodnjo so zgradili tovarno Bayerische Autowerke GmbH (BAG).
Slika
Slika

Zaradi slabih kritik, tožbe idejnega očeta avtomobila in požara, so pravice do proizvodnje prodali družbi Victoria.
Slika
Slika

Skupaj so v obdobju 1956-1958 naredili 1.588 primerkov.
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Pe mar 30, 2007 3:00 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe sep 08, 2006 10:07 pm

speedfreak je napisal/-a:a ni tole podobno notranjosti od fabie?


Prav imaš. Leta 2004 je dobil notranjost iz Fabie, zadnja osvežitev letos pa mu je poleg rahlih sprememb sprednjega dela prinesla drugačne zadnje luči, ki so prikazane zgoraj.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe sep 08, 2006 10:16 pm

V Južni Afriki so pod imenom Fox prodajali Jetto MK1, ki pa je imel sprednji del oblikovan po vzoru na City Golf.
Slika
Slika

facelift:
Slika
SlikaSlika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr mar 14, 2007 8:21 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe sep 08, 2006 10:33 pm

Naslednik Foxa pa je Polo Classic. Ta je doživel prenovo po vzoru na evropsko kombilimuzino, vendar pa se razlikuje od kitajske verzije, predstavljene na strani 30 (beri manj kroma, drugačne zadnje luči)
SlikaSlika

še enkrat kitajski Polo:
Slika
Slika
Slika

Če smo že pri Polu. Kitajska kombilimuzina ima, za razliko od evropske verzije, kromirane letvice na sprednji maski (kar številni Evropejci kupujejo pri styling podjetjih in veselo limajo na avte). Prav tako je notranjost bogato založena z imitacijo aluminija ali lesa.
Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr okt 07, 2009 7:49 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe sep 08, 2006 11:06 pm

martin krpan I bow to thee :bow ful uredu prispevki :)
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So sep 09, 2006 10:41 am

Čile je prva južnoameriška država, v kateri je Chevrolet ponudil kitajsko verzijo Corse II, ki jo žuti poznajo pod imenom Sail. V Čilu jo bodo tržili kot Corso Plus in bo pozicionirana nad obstoječo Corso.
SlikaSlika
Slika

Avto poganja 1.6 litrski motor z 92 KM. Avto ima ABS in dve zračni blazini ter stane 5.340.000 pesojev.

Od 4.540.000 pesojev naprej pa lahko kupci plitvejših žepov domov odpeljejo staro Corso limuzino. Motor je enak, samo oprema je skromnejša (recimo zračnih blazin ni možno niti doplačati).
Slika
Slika

Prav tako so v Čilu (spet prvi v J. Ameriki) pričeli s prodajo nove Astre, Vectre in Zafire. Astro in Zafiro poganjata 1.8 bencinar (140 KM) in 1.9 diesel (120 KM), Vectro pa enako velik dizel a z 16 ventilsko tehniko in 150 KM ter 2.2 litrski bencinski motor.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne sep 10, 2006 10:53 am

Zanimivost iz Nemčije. Konec 2005 je Mitsubishi ponudil osnovno verzijo aktualne generacije Pajera (skromnejša oprema, nelakirani odbijači) pod imenom Pajero Classic, ki se prodaja vzporedno s Pajerom:
Slika
SlikaSlika
SlikaSlika

Avto je skoraj 8.000,00 EUR cenejši od ''normalnega'' Pajera.

Pred tem pa so pod tem imenom od leta 2002 prodajali prejšnjo generacijo Pajera:
Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr okt 07, 2009 7:56 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne sep 10, 2006 11:39 am

Najnovejše novice iz Ekvadorja.
Mazda Allegro:
Slika

Mazda 626:
Slika

Poleg teh skoraj-dinozavrov, se dobijo tudi najnovejši modeli 3, 6 in 5.

Chevrolet Vitara:
Slika

Chevrolet Carry:
Slika

Taxi Chevy in Taxi Spark - Kalos in Matiz prirejena za potrebe taksistov:
Slika
Slika

Pa še nekaj starih primerov sodelovanja med Chevroletom in Suzukijem, preden je GM kupil Daewoo:
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov