merko je napisal/-a:Pozdravljeni. kakšno olje priporočate za golfa 4 1.6 ? Hvala.
Personally, i would always prefer an oil with A3/B3 specification. This is the highest spec currently available for the non DPF diesel engine with maxmimum engine wear protection.
A1/B1 and A5/B5 are "fuel economy specs" which have a lower HTHS (high temperature / high shear) value - basically, the lubricating film of these oils is thinner, which, in theory, can reduce internal friction in an engine designed to handle these oils, thus increase fuel economy by a small amount (perhaps 1-2%, possibly less if compared to another high quality 0W30 A3/B3 synthetic oil).
On the other hand, there can be a risk of increased engine wear if the oil film gets too thin - and using such oils in an engine not designed for them can actually lead to severe damage!
Our i-CTDi is apparently built to "tolerate" such thin oils, but why risk anything for a perhaps 1% saving in fuel costs? Especially if you like to run your engine hard from time to time, i would always go with a specification which gives maximum wear protection.
A regular, A3/B3 fully synthetic 0W30 should be the best compromise for the non DPF i-CTDi.
Hot viscosity (the 2nd number, 30 or 40) affects fuel consumption, lower the better.
Hot viscosity also affects engine lifespan, but higher is better.
Cold viscosity (1st number) affects engine wear during starting, lower is a little better.
Se mi zdi da ti mešaš standard kakovosti olja od viskoznosti pri določeni temepraturi. ACEA standard govori o odpornosti olja na staranje, na razmere v motorju, koliko nečistoč vsebuje, kako stabilna je gradacija.bizi10 je napisal/-a:Sicer govori o 0W30 olju standarda A3/B3 ampak zdaj kolikor jaz razumem med npr. 0W30, 5W30 in 5W40 je razlika le v tem da olje izpolnjuje zahteve standarda A3/B3 v nekem določenem temperaturnem območju. Povedano drugače vsi ti trije tipi imajo torej med -20 in +40 stopinjami celzija enake lastnosti/sposobnosti? ki izpolnjujejo standard A3/B3?
Zakaj bi bilo torej olje 5W40 kakorkoli slabše od olja 0W30 ali 5W30 v že prej omenjenem temperaturnem območju, kjer sta oba deklarirana? Oba izpolnjujeta A3/B3 standard.
To je navaden bencinar? Če nimaš kaj posebnega zahtevanega v navodilih bi šel jaz iskat v Leclerca Shell Ultra ali Castrol Magnatec C3, oba 5W-40, sintetična, 7€/L.gasolinedream je napisal/-a:10kkm bo počasi okoli, čas za novo olje.
Ford Formula F 5w30 je dovolj primeren za 1.6 66kw escorta? Overkill mogoče? Kakšno drugo priporočilo?
gasolinedream je napisal/-a:10kkm bo počasi okoli, čas za novo olje.
Ford Formula F 5w30 je dovolj primeren za 1.6 66kw escorta? Overkill mogoče? Kakšno drugo priporočilo?
Energetik81 je napisal/-a:To je navaden bencinar? Če nimaš kaj posebnega zahtevanega v navodilih bi šel jaz iskat v Leclerca Shell Ultra ali Castrol Magnatec C3, oba 5W-40, sintetična, 7€/L.gasolinedream je napisal/-a:10kkm bo počasi okoli, čas za novo olje.
Ford Formula F 5w30 je dovolj primeren za 1.6 66kw escorta? Overkill mogoče? Kakšno drugo priporočilo?
Ni nič drugačno, kot če ga nabaviš v avto štacuni. Se pa splača počakat akcijo, mislim da je Shell Ultra v Leclercu ponavadi fajn znižan.TrijoAdijo je napisal/-a:7€/L za olje iz diskonta? Zakaj že, če pa je možnost dobit 5L ford formula F za 29€,pa še original je. Pa escort je narejen za to olje
V diskontu bi morala ta olja koštat 2,6€/L.
simonxy je napisal/-a:...imam Audi A6 karavan, letnik 2009 in kupujem olje ter filter, ker je potreben zamenjave.
....
simonxy je napisal/-a:Moja napaka. Motor je 2.0 TDI, 100 KW, diesel.
Za olje nisem gledal nobenih specifikacij posebej. Raje vprašam, katero ima po vaših izkušnjah dober price/performance za tak motor.
Olje menjam na max 20.000 km.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov