
heretic_ je napisal/-a:o, gustelj/stardec/lojz dolgo se nisi oglasil...a si ta teden popoldanski...kako je kej v Krki, je kej čutit recesijo?
kako kej žena, te še vedno tepe...ne se ji pustit...![]()
aja, pa ne pozabi...lepo počasi pa ne pozabi se pripet, ko boš spet vijugal iz zidance domov.![]()
L.P. tvoj verni oboževalec![]()
![]()
BBoss je napisal/-a:heretic_ je napisal/-a:o, gustelj/stardec/lojz dolgo se nisi oglasil...a si ta teden popoldanski...kako je kej v Krki, je kej čutit recesijo?
kako kej žena, te še vedno tepe...ne se ji pustit...![]()
aja, pa ne pozabi...lepo počasi pa ne pozabi se pripet, ko boš spet vijugal iz zidance domov.![]()
L.P. tvoj verni oboževalec![]()
![]()
hehe 2x ... a motoristi še kej nadlegujejo njegovega psa in mu ščijejo po dvorišču
Jerch_ je napisal/-a:če je 95% vozil na bolj levih pasovih je meni jasno, da če sem pripeljal pravilno po skrajno desnem pasu in nimam potrebe po prehitevanju, potem samo nadaljujem po tem voznem pasu naprej in ker ne menjam smer tukaj ne gre za prehitevanje!
zajbel je napisal/-a:Jerch_ je napisal/-a:če je 95% vozil na bolj levih pasovih je meni jasno, da če sem pripeljal pravilno po skrajno desnem pasu in nimam potrebe po prehitevanju, potem samo nadaljujem po tem voznem pasu naprej in ker ne menjam smer tukaj ne gre za prehitevanje!
To pa ni res. Ravno tako je lahko prehitevanje.
heretic_ je napisal/-a:dask je napisal/-a:Jaz v takem primeru lepo vozim po voznem pasu (ne prehitevam!!!) kjer vidim bistveno dlje in imam tudi več prostora. Ko pa je treba prehitet kamion, dam žmigavec, počakam, če me noben ne spusti zavijem malenkost levo, pa se že kdo toliko prebudi ali ustraši, da me spusti na prehitevalni pas.
In ta manever (trzanje levo itd..) se ti pa zdi ok?
Fora je v tem da če ne želiš delat prekrška nimaš v takih situacijah kej...pač si prepuščen na milost ali nemilost prvega v koloni...držiš varnostno in lepo čakaš in čakaš, in krave mukajo...dalje vsi poznamo.![]()
Jerch_ je napisal/-a:zajbel je napisal/-a:Jerch_ je napisal/-a:če je 95% vozil na bolj levih pasovih je meni jasno, da če sem pripeljal pravilno po skrajno desnem pasu in nimam potrebe po prehitevanju, potem samo nadaljujem po tem voznem pasu naprej in ker ne menjam smer tukaj ne gre za prehitevanje!
To pa ni res. Ravno tako je lahko prehitevanje.
ne nemore biti prehitevanje. kam pa naj se potem umakne kamion ko vozi po praznem voznem pasu po omejitvah in ima odsek prepoved prehitevanja za tovorna vozila, medtem ko na prehitevalnem pasu vozijo ljudje kot v angliji, strnjeno v koloni počasneje od njega? v nobenem zakonu ne piše, da bi moral kamion nenadoma voziti vzporedno z njimi (na prehitevalni pas tako ali tako na precej odsekih ne sme)
joztom je napisal/-a:Vožnja po desnem pasu v okviru omejitev in z varnostno razdaljo se praviloma imenuje vožnja mimo in ne prehitevanje po desni. Drugačne vrste predpis bi povzročal zmedo in sočasno zaviranje obeh kolon po nepotrebnem in s tem hudo nevarnost. Zdaj kako to X_lender razlaga, je drugo.
Jerch_ je napisal/-a:sam sem posnel podobno situacijo, le da ni bil delovni dan a je bilo dovolj cepcov na kupu. in ugotovil sem, da sem ravnal napačno, ker ni res da si bil in sem bil prepuščen na nemilost prvega. nobeden tebe niti mene ni silil kje naj vozim. in moja napaka, kot tvoja je bila, da sva samo podaljšala to kolono na prehitevalnem pasu. treba se je držati pravil in voziti strogo po voznem pasu in prehitevati le ko je to potrebno. če je 95% vozil na bolj levih pasovih je meni jasno, da če sem pripeljal pravilno po skrajno desnem pasu in nimam potrebe po prehitevanju, potem samo nadaljujem po tem voznem pasu naprej in ker ne menjam smer tukaj ne gre za prehitevanje!
v resnici bentiš na vsakega, ki je v prekršku. in to je seveda vsak tisti voznik, ki vozi po prehitevalnem pasu a bi se lahko varno umaknil na vozni pas. zagrožena kazen za to početje je kar solidna. nevem pa kako se kaj kaznuje. upam,da bodo poostrili nadzor. in ja, tudi sam se nisem do pred kratkim zavedal tega in sem se pač priključil "koloni" na levi. zakaj v narekovajih? zato, ker kolone na avtocestah ni po definiciji. je le zgoščen promet, ki pa vsakemu posamezniku še vedno omogoča varno manevriranje.
PS: gustelj priporočam ti obisk grobnika ali kakšnega drugega dirkališča z motokultivatorjem in obvezno opremo; nastavkom za brenanje, da te nebo zvrnilo na ovinkih od hitrosti razmišljanja o neumnostih v tvoji glavi..
domen_ je napisal/-a:Če je kolona s 110km/h na levem pasu in je na desnem nekaj sto metrov prostega prostora, v tej situaciji se mi zdi neprimerno, da bi kdo zavil na desni pas in pospešil mimo kolone po desni.
~toMmy~ je napisal/-a:ČE bi vsak pri sebi razčistil, da se mora vozit po desnem, če je ta prost, ne glede na kolono na levem, bi promet potekal dosti lepše, ampak tega pač ego večini ne dopušča. Če vsi delajo narobe, bom pa še jaz, a ne? Kaj če kdo slučajno pride mimo mojega od boga danega mesta v prometu?!In tako se pač zaradi egoizma ali neznanja podre cel sistem, pa v teoriji sploh ne more obstajat kolona na levem pasu, če je desni prost. Isto je z "zapiranjem" križišč, ker večina gleda samo na to, kako bi pridobil tri metre v gužvi in s tem zapre vse(tudi z vožnjo v rumeno/rdečo v gužvi), ki bi to križišče prečkali pravokotno nanj. Čisto vesel, da je pridobil par metrov v koloni pol minute prej, kot bi jih drugače, se ne zaveda, da njegova kolona še vedno stoji zaradi idiota, ki ravna isto kot on.
Vsak pri sebi lepo počasi razčistit, pa bo vse bolje, ampak začet je treba pri SEBI, ne pri vseh ostalih in iskat tiste odstavke v zakonu, ki nam najbolj pašejo, druge pa obračat na glavo, da lahko še vedno počnemo to v kar smo prepričani, čeprav je skregano z zakonom, cestnim bontonom in logiko.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
joztom je napisal/-a:Vožnja po desnem pasu v okviru omejitev in z varnostno razdaljo se praviloma imenuje vožnja mimo in ne prehitevanje po desni. Drugačne vrste predpis bi povzročal zmedo in sočasno zaviranje obeh kolon po nepotrebnem in s tem hudo nevarnost. Zdaj kako to X_lender razlaga, je drugo. Premikanje med voznimi pasovi pri hitrosti ene 90 na uro ne bi smelo biti problematično pri zapovedani varnostni razdalji 1/2 tacho ali 2 sekundi, še manj je po predpisih težav s kamioni, ki ne smejo voziti bližje kot 50m, v Avstriji pri spoštovani omejitvi 130 ni nikoli posebnega sranja in kar ne opaziš občutno boljše pretočnosti. Če pa pride do splošnega kršenja in izzivanja peacemakerjev je potrebno uporabiti znanje pariranja tepcem z močnim motorjem v avtu. Se splača za par let kupit en soliden V6 stroj, da se naučiš pravičnih, nenasilnih, jasnih, odločnih in bliskovitih ukrepov za zatiranje zalege.
CHAN je napisal/-a:Primerjava cestnih pripetljajev z vsakodnevnim dogajanjem:
JAVNA UPRAVA: Vožnja med 7. in 8. uro zjutraj po ljubljanski obvoznici je primerljiva z delom v javni upravi – kljub časovni stiski ti nikakor ne uspe pospešiti čakajoče kolone.
ŽIVALSKA PRIVLAČNOST: Kot je menda znani, že pokojni, zdravnik izjemno rad imel svoje kužke, imajo tudi nekateri vozniki določene pretenzije, da bi naskočili s svojim avtomobilom zadek spredaj vozečega – gre za usodno privlačnost?
~toMmy~ je napisal/-a:Vsak pri sebi lepo počasi razčistit, pa bo vse bolje, ampak začet je treba pri SEBI, ne pri vseh ostalih in iskat tiste odstavke v zakonu, ki nam najbolj pašejo, druge pa obračat na glavo, da lahko še vedno počnemo to v kar smo prepričani, čeprav je skregano z zakonom, cestnim bontonom in logiko.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov