Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy To jun 15, 2010 10:36 pm

Denii je napisal/-a:
avtomobili001 je napisal/-a:kot sem omenil smo imeli tako,da ni nikol priklopil ampak nam to ni pasalo...sistem deluje odlično


:jao: kaj se iz samega sebe norca delaš ?


Za druge vprašanje a ni tko če imaš prebogato ali pa prerevno mešanico da ti vklopi check engine ?


Nejko ker motor pa maš turbo zadevo ?


Ja je načeloma res, je pa precej odvisno od ''našpičenosti'' elektronike. Japonci po navadi prej vklopijo, ker imajo manjšo toleranco, kakšen malo starejši manj elektroniziran stroj pa dopušča večje napake v kalibraciji :?
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Napisal/-a Nejko Sr jun 16, 2010 10:23 am

Denii je napisal/-a:
Nejko ker motor pa maš turbo zadevo ?


Ja...1,4 TCE
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Sr jun 16, 2010 11:32 am

iziboy je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:
Nejko je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:keč je v tem da sploh ni problema... finta je v TCE motorju , ki ima direktni vbrizg.. ko ti bo motor delal na plin samo med 1000 in 3000 obrati in kuril zraven še 25-30 % bencina nam boš pa povedal kako si kaj zadovoljen s "kečem" od G....???


u bistvu TCe nima direktnega vbrizga...in ni problem v motorju ampak prostoru za rezervoar...


ja imaš prav...navaden mali turbo je...me zanima kako bo šel na plin... in keč je tudi v motorju , ker je turbo in še kaj se najde ...


Ooooo jaaa... :D


ooooo jaaaa .. težave s preveliko porabo... keč je turbo .. in še kaj...to je pa lahko problem montaže pri novem modelu...
plin je cnej k bencin
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Napisal/-a Nejko Sr jun 16, 2010 11:56 am

No, torej, če je zadeva normalna potem bom pač sprejel to porabo...pač mali turbo pije veliko (sploh v mestni vožnji). Druge opcije tako ali tako nisem imel kot mali turbo ali anemični 1,6....in je še vedno bolje mali turbo, ki se sploh kam premakne.
Sicer pa poraba je še vedno bolje kot prejšnji Grand Espace avto ki je pil 12,5l/100km dizla.
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Če jun 17, 2010 6:54 am

tud js nimam velikega turba, je kr mlinček bi reku :D, čipan 1,4 120KM
 
Uporabniški avatar
m1975
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To jun 01, 2010 7:11 pm

Napisal/-a m1975 So jun 19, 2010 8:54 pm

astro 1.4 turbo nameravam predelati na plin

1: je ze mogoce kdo dal predelati astro 1.4 turbo na plin ?
2: bi mogoce odprli eno temo kjer bi glasovali kateri servis se zdi najprimernejsi za predelavo na plin ? imam dve variante, ena je predelava na celovski v avtotehni vis, druga pa....do sedaj sem razmisljal o predelavi pri plineksu (niti ne vem na kateri lokaciji opravljajo predelave, no saj to se itak pogoogla). bolj kot to da vprasam kje mi svetujete predelavo, bi bilo mogoce bolj smiselno odppreti debato z anketo pa da odloci masovni glas ljudstva :)

3: pametna anketa pa se mi bi zdela tudi razlika v porabi plin vs becnin na 100km

kot opazam je povprecno mnenje (popravite me ce se motim) da isti bencinski motor porabi 10% vec plina kot bencina

torej je plin dejansko cenejsi od bencina za faktor: 0,633
(0.699+0.0699)/1.213 = 0,633

Info z petrola:
Motorni bencin NMB 95: cena se bo zvišala za 0,021 evra in bo 1,213 eur/liter
Avtoplin: cena ostaja nespremenjena in je 0,699 eur/liter
Dieselsko gorivo PLO D-2: cena se bo zvišala za 0,027 evra na liter in bo 1,170 eur/liter.
 
a33
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Sr maj 11, 2005 9:37 am

Napisal/-a a33 So jun 19, 2010 10:08 pm

m1975 je napisal/-a:astro 1.4 turbo nameravam predelati na plin

1: je ze mogoce kdo dal predelati astro 1.4 turbo na plin ?
2: bi mogoce odprli eno temo kjer bi glasovali kateri servis se zdi najprimernejsi za predelavo na plin ? imam dve variante, ena je predelava na celovski v avtotehni vis, druga pa....do sedaj sem razmisljal o predelavi pri plineksu (niti ne vem na kateri lokaciji opravljajo predelave, no saj to se itak pogoogla). bolj kot to da vprasam kje mi svetujete predelavo, bi bilo mogoce bolj smiselno odppreti debato z anketo pa da odloci masovni glas ljudstva :)

3: pametna anketa pa se mi bi zdela tudi razlika v porabi plin vs becnin na 100km

kot opazam je povprecno mnenje (popravite me ce se motim) da isti bencinski motor porabi 10% vec plina kot bencina

torej je plin dejansko cenejsi od bencina za faktor: 0,633
(0.699+0.0699)/1.213 = 0,633

Info z petrola:
Motorni bencin NMB 95: cena se bo zvišala za 0,021 evra in bo 1,213 eur/liter
Avtoplin: cena ostaja nespremenjena in je 0,699 eur/liter
Dieselsko gorivo PLO D-2: cena se bo zvišala za 0,027 evra na liter in bo 1,170 eur/liter.


nič od tega.... probaj s prinsom oz dt gas

lahko pa tud na zs kaj več zveš...
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ So jun 19, 2010 11:49 pm

Nejko je napisal/-a:No, torej, če je zadeva normalna potem bom pač sprejel to porabo...pač mali turbo pije veliko (sploh v mestni vožnji). Druge opcije tako ali tako nisem imel kot mali turbo ali anemični 1,6....in je še vedno bolje mali turbo, ki se sploh kam premakne.
Sicer pa poraba je še vedno bolje kot prejšnji Grand Espace avto ki je pil 12,5l/100km dizla.


Očitno zelo sfukan ali pa vedno poln gas. Audi 6 3.0 TDI quattro 235km.. lahko za 10 litrov kr fajn tišiš!
I'm not speeding I'm qualifying...
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Ne jun 20, 2010 5:47 am

m1975 je napisal/-a:astro 1.4 turbo nameravam predelati na plin

1: je ze mogoce kdo dal predelati astro 1.4 turbo na plin ?
2: bi mogoce odprli eno temo kjer bi glasovali kateri servis se zdi najprimernejsi za predelavo na plin ? imam dve variante, ena je predelava na celovski v avtotehni vis, druga pa....do sedaj sem razmisljal o predelavi pri plineksu (niti ne vem na kateri lokaciji opravljajo predelave, no saj to se itak pogoogla). bolj kot to da vprasam kje mi svetujete predelavo, bi bilo mogoce bolj smiselno odppreti debato z anketo pa da odloci masovni glas ljudstva :)

3: pametna anketa pa se mi bi zdela tudi razlika v porabi plin vs becnin na 100km

kot opazam je povprecno mnenje (popravite me ce se motim) da isti bencinski motor porabi 10% vec plina kot bencina

torej je plin dejansko cenejsi od bencina za faktor: 0,633
(0.699+0.0699)/1.213 = 0,633

Info z petrola:
Motorni bencin NMB 95: cena se bo zvišala za 0,021 evra in bo 1,213 eur/liter
Avtoplin: cena ostaja nespremenjena in je 0,699 eur/liter
Dieselsko gorivo PLO D-2: cena se bo zvišala za 0,027 evra na liter in bo 1,170 eur/liter.


Pazi, kam boš dal predelat, ker Opel ima ZELO, ZELO občutljive motorje.
Samo en proizvajalec ima dovolj dobro napravo napravo za mazanje ventilov, in posebne uparilce za turbo motorje. Pri napravi za mazanje dajejo tudi garancijo na motor in to ni Plinex, še manj pa AT Vis...

Plinex po novem ne hvali več ''najboljšega'' sistema OMVL, ampak LandiRenzo za katerega so šolanja opravili šele v začetku letošnjega leta... toliko o izkušnjah...
AT Vis pa itak nima nobenih izkušenj... nekdo jim je pokazal kako se približno to dela, pa so določili dva fanta ki sta imela premalo dela, da bosta sedaj malo plin montirala...

Obrni se na strokovnjake ki, ti bodo zadevo naredili kvalitetno in s pravimi komponentami.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
m1975
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To jun 01, 2010 7:11 pm

Napisal/-a m1975 Ne jun 20, 2010 12:04 pm

iziboy je napisal/-a:
m1975 je napisal/-a:astro 1.4 turbo nameravam predelati na plin

1: je ze mogoce kdo dal predelati astro 1.4 turbo na plin ?
2: bi mogoce odprli eno temo kjer bi glasovali kateri servis se zdi najprimernejsi za predelavo na plin ? imam dve variante, ena je predelava na celovski v avtotehni vis, druga pa....do sedaj sem razmisljal o predelavi pri plineksu (niti ne vem na kateri lokaciji opravljajo predelave, no saj to se itak pogoogla). bolj kot to da vprasam kje mi svetujete predelavo, bi bilo mogoce bolj smiselno odppreti debato z anketo pa da odloci masovni glas ljudstva :)

3: pametna anketa pa se mi bi zdela tudi razlika v porabi plin vs becnin na 100km

kot opazam je povprecno mnenje (popravite me ce se motim) da isti bencinski motor porabi 10% vec plina kot bencina

torej je plin dejansko cenejsi od bencina za faktor: 0,633
(0.699+0.0699)/1.213 = 0,633

Info z petrola:
Motorni bencin NMB 95: cena se bo zvišala za 0,021 evra in bo 1,213 eur/liter
Avtoplin: cena ostaja nespremenjena in je 0,699 eur/liter
Dieselsko gorivo PLO D-2: cena se bo zvišala za 0,027 evra na liter in bo 1,170 eur/liter.


Pazi, kam boš dal predelat, ker Opel ima ZELO, ZELO občutljive motorje.
Samo en proizvajalec ima dovolj dobro napravo napravo za mazanje ventilov, in posebne uparilce za turbo motorje. Pri napravi za mazanje dajejo tudi garancijo na motor in to ni Plinex, še manj pa AT Vis...

Plinex po novem ne hvali več ''najboljšega'' sistema OMVL, ampak LandiRenzo za katerega so šolanja opravili šele v začetku letošnjega leta... toliko o izkušnjah...
AT Vis pa itak nima nobenih izkušenj... nekdo jim je pokazal kako se približno to dela, pa so določili dva fanta ki sta imela premalo dela, da bosta sedaj malo plin montirala...

Obrni se na strokovnjake ki, ti bodo zadevo naredili kvalitetno in s pravimi komponentami.


in koga potem svetujes da mi vgradijo sistem? ocitno mi svetujes vgradnjo plinskega sistema LandiRenzo, strokovnjaki ki bi ga vgradili bi pa bili kateri ?
 
gogocak
Novinec
 
Prispevkov: 291
Pridružen: To jan 15, 2008 10:54 am

Napisal/-a gogocak Ne jun 20, 2010 1:05 pm

Jaz imam prinsa že dve leti v a3 1.8 t. Naredu sem okrog 40.000 km in dela brez problema. Moje izkušnje z tem so dobre, glede na to da je v srednji in severni evropi številka 1, pa dosti pove o sami kvaliteti.
 
Mare77
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: To dec 04, 2007 9:32 am
Kraj: Južno od LJ

Napisal/-a Mare77 Ne jun 20, 2010 8:47 pm

JA, PRINS je zakon :)

In, ker tudi PRINS sistemi rabijo plin, da delujejo in ker grem čez nekaj dni na Hvar, me zanima, če kdo ve, če je na Hvaru kje kaka LPG črpalka? Ker na hitro je nisem zasledil... :evil:
 
Uporabniški avatar
m1975
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To jun 01, 2010 7:11 pm

Napisal/-a m1975 Po jun 21, 2010 7:01 pm

ok, zgleda da folk precej navija za prins
glede hvara pa tudi mene zanima ce kdo ve ce je tam kak pumpa na plin :)

pa se nekaj iskrenosti z strani iq sistemov (lepo da povedo po pravici)
Gregor Zdovc, direktor podjetja IQ Sistemi, ki se že več let ukvarja s predelavami, je o tem povedal: »Poraba plina in bencina ne more biti enaka, če je vozilo pravilno nastavljeno. Plin ima namreč za 34 odstotkov nižjo kalorično vrednost. Tako se poraba plina giblje od 5 do 25 odstotkov nad porabo bencina. Je pa v precejšnji meri odvisna tudi od kakovosti in mešanice plina (propan-butan)

34% nizjo vrednost...to je kar scary
to potem ze ni tako velike razlika do dizla..sedaj sem pa postal nenadoma skeptik (prej pa navdusenec) :)
 
Mare77
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: To dec 04, 2007 9:32 am
Kraj: Južno od LJ

Napisal/-a Mare77 Po jun 21, 2010 8:32 pm

Ne preveč razmišljat, kar pojdi na plin. 8) :lol:

Drugače se pa bojim, da na Hvaru ni LPG črpalke :evil: , samo INA ima 2 črpalki, in na nobeni ni plina... Žal bo treba tankat na celini (Petrol na avtocesti), potem pa dokler bo šlo bo šlo, potem pa na bencin spet do celine :cry: :evil:

Poraba plina... ja... meni se pozna, da se sedaj večkrat vozim po avtocesti nad 110km/h in da imam več mestne vožnje (začela z drago hodit skupaj v službo) in mi zato raste povprečna poraba... :evil: Narest pa nimam kaj, fizika naredi svoje :roll:

Podrobnosti so vidne na povezavi do Porabe.com spodaj ;)
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Po jun 21, 2010 9:06 pm

m1975 je napisal/-a:ok, zgleda da folk precej navija za prins
glede hvara pa tudi mene zanima ce kdo ve ce je tam kak pumpa na plin :)

pa se nekaj iskrenosti z strani iq sistemov (lepo da povedo po pravici)
Gregor Zdovc, direktor podjetja IQ Sistemi, ki se že več let ukvarja s predelavami, je o tem povedal: »Poraba plina in bencina ne more biti enaka, če je vozilo pravilno nastavljeno. Plin ima namreč za 34 odstotkov nižjo kalorično vrednost. Tako se poraba plina giblje od 5 do 25 odstotkov nad porabo bencina. Je pa v precejšnji meri odvisna tudi od kakovosti in mešanice plina (propan-butan)

34% nizjo vrednost...to je kar scary
to potem ze ni tako velike razlika do dizla..sedaj sem pa postal nenadoma skeptik (prej pa navdusenec) :)

Glej da se razjasnijo nekateri pojmi:
plin ima cca34% manjšo kalorično vrednost (to ni nič scary), kar pomeni, da za isto količino dobljene energije potrebuješ več plina kot bencina, samo to in nič drugega. In če je sistem tak kot je treba in nastavljen kot je treba, je poraba večja v primerjavi z bencinom nekje 10% :D kar pri nižji ceni plina še vedno pomeni zelo lepe finačne prihranke... V praksi pri meni pomeni pomeni vsak mesec med 120 in 130 eurčkov prihranka ker se vozim na plin. Delam med 2500 in 3000 na mesec z 2litrskim motorjem z 94kW. Bencinska poraba 10-10,2 plinska 11,2-11,4 8)
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
m1975
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To jun 01, 2010 7:11 pm

Napisal/-a m1975 Po jun 21, 2010 9:38 pm

iziboy je napisal/-a:
m1975 je napisal/-a:ok, zgleda da folk precej navija za prins
glede hvara pa tudi mene zanima ce kdo ve ce je tam kak pumpa na plin :)

pa se nekaj iskrenosti z strani iq sistemov (lepo da povedo po pravici)
Gregor Zdovc, direktor podjetja IQ Sistemi, ki se že več let ukvarja s predelavami, je o tem povedal: »Poraba plina in bencina ne more biti enaka, če je vozilo pravilno nastavljeno. Plin ima namreč za 34 odstotkov nižjo kalorično vrednost. Tako se poraba plina giblje od 5 do 25 odstotkov nad porabo bencina. Je pa v precejšnji meri odvisna tudi od kakovosti in mešanice plina (propan-butan)

34% nizjo vrednost...to je kar scary
to potem ze ni tako velike razlika do dizla..sedaj sem pa postal nenadoma skeptik (prej pa navdusenec) :)

Glej da se razjasnijo nekateri pojmi:
plin ima cca34% manjšo kalorično vrednost (to ni nič scary), kar pomeni, da za isto količino dobljene energije potrebuješ več plina kot bencina, samo to in nič drugega. In če je sistem tak kot je treba in nastavljen kot je treba, je poraba večja v primerjavi z bencinom nekje 10% :D kar pri nižji ceni plina še vedno pomeni zelo lepe finačne prihranke... V praksi pri meni pomeni pomeni vsak mesec med 120 in 130 eurčkov prihranka ker se vozim na plin. Delam med 2500 in 3000 na mesec z 2litrskim motorjem z 94kW. Bencinska poraba 10-10,2 plinska 11,2-11,4 8)


v bistvu nisi povedal nobenega tehtnega argumenta zakaj "samo 10%" ce je razlika v kaloricni vrednosti 35%...ce gledam tegale v postu zgoraj z xaro piccaso, pol ta sploh ne profitira kaj dosti kot ce bi bil njegov avto dizel (dizel xara)

jutri bom prebral cel tale post na 50 straneh da ugotovim ce ima sploh kdo poraba plina pod 8...ker tukaj berem samo neke velike cifre
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Po jun 21, 2010 9:48 pm

m1975 je napisal/-a:
iziboy je napisal/-a:
m1975 je napisal/-a:ok, zgleda da folk precej navija za prins
glede hvara pa tudi mene zanima ce kdo ve ce je tam kak pumpa na plin :)

pa se nekaj iskrenosti z strani iq sistemov (lepo da povedo po pravici)
Gregor Zdovc, direktor podjetja IQ Sistemi, ki se že več let ukvarja s predelavami, je o tem povedal: »Poraba plina in bencina ne more biti enaka, če je vozilo pravilno nastavljeno. Plin ima namreč za 34 odstotkov nižjo kalorično vrednost. Tako se poraba plina giblje od 5 do 25 odstotkov nad porabo bencina. Je pa v precejšnji meri odvisna tudi od kakovosti in mešanice plina (propan-butan)

34% nizjo vrednost...to je kar scary
to potem ze ni tako velike razlika do dizla..sedaj sem pa postal nenadoma skeptik (prej pa navdusenec) :)

Glej da se razjasnijo nekateri pojmi:
plin ima cca34% manjšo kalorično vrednost (to ni nič scary), kar pomeni, da za isto količino dobljene energije potrebuješ več plina kot bencina, samo to in nič drugega. In če je sistem tak kot je treba in nastavljen kot je treba, je poraba večja v primerjavi z bencinom nekje 10% :D kar pri nižji ceni plina še vedno pomeni zelo lepe finačne prihranke... V praksi pri meni pomeni pomeni vsak mesec med 120 in 130 eurčkov prihranka ker se vozim na plin. Delam med 2500 in 3000 na mesec z 2litrskim motorjem z 94kW. Bencinska poraba 10-10,2 plinska 11,2-11,4 8)


v bistvu nisi povedal nobenega tehtnega argumenta zakaj "samo 10%" ce je razlika v kaloricni vrednosti 35%...ce gledam tegale v postu zgoraj z xaro piccaso, pol ta sploh ne profitira kaj dosti kot ce bi bil njegov avto dizel (dizel xara)

jutri bom prebral cel tale post na 50 straneh da ugotovim ce ima sploh kdo poraba plina pod 8...ker tukaj berem samo neke velike cifre

Pa kako boš imel porabo plina pod 8 l/100km če pa imaš že porabo bencina večjo kot 8?!
Na primoskem se vozi Smart z Prinsom, ti garantiram da ima porabo manj kot 8... pa avtošola Šmarca ima dve Yariske na Prinsu jih videvam vsak dan na cesti, ti dve imata tudi porabo manj kot 8...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
gogocak
Novinec
 
Prispevkov: 291
Pridružen: To jan 15, 2008 10:54 am

Napisal/-a gogocak Po jun 21, 2010 9:58 pm

m1975 je napisal/-a:
iziboy je napisal/-a:
m1975 je napisal/-a:ok, zgleda da folk precej navija za prins
glede hvara pa tudi mene zanima ce kdo ve ce je tam kak pumpa na plin :)

pa se nekaj iskrenosti z strani iq sistemov (lepo da povedo po pravici)
Gregor Zdovc, direktor podjetja IQ Sistemi, ki se že več let ukvarja s predelavami, je o tem povedal: »Poraba plina in bencina ne more biti enaka, če je vozilo pravilno nastavljeno. Plin ima namreč za 34 odstotkov nižjo kalorično vrednost. Tako se poraba plina giblje od 5 do 25 odstotkov nad porabo bencina. Je pa v precejšnji meri odvisna tudi od kakovosti in mešanice plina (propan-butan)

34% nizjo vrednost...to je kar scary
to potem ze ni tako velike razlika do dizla..sedaj sem pa postal nenadoma skeptik (prej pa navdusenec) :)

Glej da se razjasnijo nekateri pojmi:
plin ima cca34% manjšo kalorično vrednost (to ni nič scary), kar pomeni, da za isto količino dobljene energije potrebuješ več plina kot bencina, samo to in nič drugega. In če je sistem tak kot je treba in nastavljen kot je treba, je poraba večja v primerjavi z bencinom nekje 10% :D kar pri nižji ceni plina še vedno pomeni zelo lepe finačne prihranke... V praksi pri meni pomeni pomeni vsak mesec med 120 in 130 eurčkov prihranka ker se vozim na plin. Delam med 2500 in 3000 na mesec z 2litrskim motorjem z 94kW. Bencinska poraba 10-10,2 plinska 11,2-11,4 8)


v bistvu nisi povedal nobenega tehtnega argumenta zakaj "samo 10%" ce je razlika v kaloricni vrednosti 35%...ce gledam tegale v postu zgoraj z xaro piccaso, pol ta sploh ne profitira kaj dosti kot ce bi bil njegov avto dizel (dizel xara)

jutri bom prebral cel tale post na 50 straneh da ugotovim ce ima sploh kdo poraba plina pod 8...ker tukaj berem samo neke velike cifre


Meni tudi ni najbolj jasno zakaj te muči poraba plina nad 8 l. Sama računica ti pove, da imaš največ od plina, če predelaš avto kateri ti žre veliko benzina.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Po jun 21, 2010 10:07 pm

gogocak je napisal/-a:
m1975 je napisal/-a:
iziboy je napisal/-a:
m1975 je napisal/-a:ok, zgleda da folk precej navija za prins
glede hvara pa tudi mene zanima ce kdo ve ce je tam kak pumpa na plin :)

pa se nekaj iskrenosti z strani iq sistemov (lepo da povedo po pravici)
Gregor Zdovc, direktor podjetja IQ Sistemi, ki se že več let ukvarja s predelavami, je o tem povedal: »Poraba plina in bencina ne more biti enaka, če je vozilo pravilno nastavljeno. Plin ima namreč za 34 odstotkov nižjo kalorično vrednost. Tako se poraba plina giblje od 5 do 25 odstotkov nad porabo bencina. Je pa v precejšnji meri odvisna tudi od kakovosti in mešanice plina (propan-butan)

34% nizjo vrednost...to je kar scary
to potem ze ni tako velike razlika do dizla..sedaj sem pa postal nenadoma skeptik (prej pa navdusenec) :)

Glej da se razjasnijo nekateri pojmi:
plin ima cca34% manjšo kalorično vrednost (to ni nič scary), kar pomeni, da za isto količino dobljene energije potrebuješ več plina kot bencina, samo to in nič drugega. In če je sistem tak kot je treba in nastavljen kot je treba, je poraba večja v primerjavi z bencinom nekje 10% :D kar pri nižji ceni plina še vedno pomeni zelo lepe finačne prihranke... V praksi pri meni pomeni pomeni vsak mesec med 120 in 130 eurčkov prihranka ker se vozim na plin. Delam med 2500 in 3000 na mesec z 2litrskim motorjem z 94kW. Bencinska poraba 10-10,2 plinska 11,2-11,4 8)


v bistvu nisi povedal nobenega tehtnega argumenta zakaj "samo 10%" ce je razlika v kaloricni vrednosti 35%...ce gledam tegale v postu zgoraj z xaro piccaso, pol ta sploh ne profitira kaj dosti kot ce bi bil njegov avto dizel (dizel xara)

jutri bom prebral cel tale post na 50 straneh da ugotovim ce ima sploh kdo poraba plina pod 8...ker tukaj berem samo neke velike cifre


Meni tudi ni najbolj jasno zakaj te muči poraba plina nad 8 l. Sama računica ti pove, da imaš največ od plina, če predelaš avto kateri ti žre veliko benzina.


Evo... njemu je pa jasno... ;)
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš To jun 22, 2010 9:39 pm

v bistvu nisi povedal nobenega tehtnega argumenta zakaj "samo 10%" ce je razlika v kaloricni vrednosti 35%...ce gledam tegale v postu zgoraj z xaro piccaso, pol ta sploh ne profitira kaj dosti kot ce bi bil njegov avto dizel (dizel xara)

jutri bom prebral cel tale post na 50 straneh da ugotovim ce ima sploh kdo poraba plina pod 8...ker tukaj berem samo neke velike cifre[/quote]

ti bom jaz po kmečko razložil ... xsara picasso 1.6 hdi 90 konjev ( ne gre nikamor !!!) je 2200€ dražja , 1.6 16 v hdi 108 konjev pa 3500€ dražja od bencinca 1.6 16v 108 konjev.. samo olje pri rednem servisu je za dizla dražje 18€...vsi deli so dražji .... in moja ( od žene - no ) xsara ima preračunano porabo cca. 6l nafte ... rad bi videl heroja , ki bi z dizlarco dosegal taka povprečja , pospeške in potovalno hitrost na AC kot moja bencinarka...
predelava s prins-om in z mazanjem pa je še zmeraj manjši strošek kot razlika v ceni med bencinarci in dizlarco... kapiš ????
plin je cnej k bencin
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov