upam da je sarkazem jasen


Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
BBoss je napisal/-a:upam, da moderatorji tole berejo
gustelj je napisal/-a:Uf, malo je manjkalo, pa bi odpirali šampanjec. Škoda, res škoda.
lancia hf je napisal/-a:Pa ravno včeraj sem poslušal intervju z Vladimirjem Stankovičem (dirkač F 3000) ki pravi, da imamo omeitve še s časov fičkov in jugotov.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
J1897 je napisal/-a:To sicer res, ampak mislim, da bi se bilo potrebno vprašati po smiselnosti takih omejitev. Sicer nisem nikakršen strokovnjak za take stvari, ampak že preprosta logika pove, da nekaj ni smiselno, če so omejitve danes, ko vsak avto doseže 160 km/h enake kot takrat, ko so 160 km/h. Če je omejitev v naselju smiselna (kar tudi je, zaradi hiš ob cesti ipd.), pa ne vev, zakaj so (ne samo prinas) hitrosti na AC omejene na 130.
Nočem nikomur solit pameti, samo sprašujem se - vsak tretji avto danes ima najvišjo hitrost krepko preko 200 km/h, omejitve na AC pa ostajajo 130. Sprašujem se, v čemu je smisel izdelovati vedno hitrejše avtomobile ob nespremenjenih omejitvah, in obratno, v čemu je smisel nespremenjenih omejitev na AC ob vedno večjem številu avtomobilov, ki bi brez kakršnihkoli naprezanj vozili 160, 180 km/h in več
PS. Adis
~toMmy~ je napisal/-a:V samih omejitvah na papirju ne vidim problema, problem je v postavitvi nekaterih znakov in v izvajanju nadzora. Namesto, da bi prekoračitve kaznovali, tam kjer s prehitro vožnjo najbolj ogrožaš sebe in ostale udeležence v prometu, se policaji nahajajo na varnih odsekih, kjer je najlažje pokasirat. Ves ta trud za zmanjšat število prometnih nesreč je zastonj, dokler policija vglavnem samo kasira in niti malo ne "vzgaja".
bass je napisal/-a:Policija ima vedno neko toleranco. Naj bi to bilo do 150km/h.
Če bi bila omejitev 160...bi se posamični ljudje peljali 200. Ob mineštri bolgarsko-romunsko-slovenskih šleperjev, ki radi skačejo na levi pas, je to precej nevarna kombinacija. Prištej še "varne voznike", ki bi po levi vozili svojih 100, pa smo pri katastrofi.
X-Hair je napisal/-a:Men se zdi smešno, ko je nekdo na pomurski AC kjer je dovoljeno samo 110 ( to so prov moral povdarit) vozil 200+. Dokler nisem videl slike si rečem, spet si ga je nekdo privoščil. Ko vidiš pa prazno AC, vozi po desnem pasu, ob lepem vremenu, se mi zdi pa smešno. Kdo je bolj nevaren, tale b**** z 200+ ali vzorek voznik v Citroenu s svojimi 60-70km/h na mojem pasu. Ja vsekakor b**** z 200+ po prazni, suhi cesti, ob sončnem vremenu kot pa nedeljski voznik na mojem pasu, ki se pelje pod omejitvijo. Glavna novica na 24ur.com
peroRS je napisal/-a: Na 24 ur se vedno najdejo taki prispevki in se še napiše, da je voznik v Audiju "divjal z neverjetnimi 216kmh"ali pa se ga ožigosa kot "potencialnega morilca" itd.
![]()
tosmjst je napisal/-a:nebi odpiral nove tem, zato bom kar tu vprašal.
Kakšna je kazen za voznika in ostale v avtu, če je avto registrian za 5ljudi in je v njemu recimo 6-8 ljudiali pa če ti enega dobijo v kofani?
Mislim da to spada v to temo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov