Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Kateri je najbolj bizaren primer badge engineeringa?

Nissanov Kangujc
28
17%
Nissanova Thalia
27
17%
Subarujeva Zafira
61
38%
Volkswagnova Felacija pick-up
46
28%
 
Skupaj glasov : 162
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So okt 07, 2006 9:29 pm

martin_krpan je napisal/-a:Goliath Werke je ustanovil 1924 Carl Borgward. Med drugo svetovno vojno so proizvodnjo avtomobilov ustavili, da bi jo zopet oživili 1949. No, 1958 je znamka ponovno izginila, avtomobili pa so se prodajali pod imenom Hansa. Tako je Goliath 1100 (obstajal v več karoserijskih oblikah) postal Hansa 1100:


Vnuk Carla Borgwarda dela na tem, da oživi še eno legendo. Bomo videli...
več
http://www.edmunds.com/insideline/do/Ne ... eId=117005

Autoblog je napisal/-a:Looking backward, moving forward: reviving Borgward

Posted Oct 4th 2006 10:28AM by Noah Joseph
Filed under: Euro, Plants/Manufacturing, Earnings/Financials
The resurrection of buried car brands has become a very fashionable business these days, especially with German companies. BMW has obviously found success with the new MINI; Mercedes-Benz a little less so with the eccentric Maybach; while the VW Group brought back Bugatti like a phoenix from the ashes. These cases all revolved around major German manufacturers buying and resuscitating a brand, but now Christian Borgward is maneuvering to revive his grandfather's car company that bears their family name. Borgward made cars from 1924 through 1961, when the company went bankrupt. Following Carl Borgward's death in 1963, the tooling was sold to a factory in Mexico that continued building the cars until 1970. Unlike other revival marques, Borgward is not out to create a media storm. What is known is that the brand is planning to make its comeback from Bremen, Germany, with investment from venture capital firms, an initial two-car line-up aimed in between the Ford Mondeo and BMW 3-Series (two of the biggest sellers in the UK) and an ambitious sales target of 10,000 per year. Manufacturing will probably be contracted to Magna, who build the BMW X3 and contributed to the upcoming Fiat Bravo, although Italian design houses like Bertone and Pininfarina (which also have limited production capabilities) may be thrown into the mix.

Given the historical roots on which the company will be trading and the current popularity of retro styling, we can expect the design to go that route. It will likely be some time before the new Borgwards are on the road, but we'll stay tuned for what could be an interesting alternative to the usual driveway fodder.

[Source: Edmunds' Inside Line]


Slika
Zadnjič spremenil esem, dne So okt 07, 2006 9:36 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11189
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So okt 07, 2006 9:33 pm

Podobno kot ruski Derways (str. 46) tudi njihovi bratje (in sestre) po vodki pri Avtomobilnyj Zavod Altay (Azaltai) uvažajo (ali proizvajajo - nimam podatka) kitajske SUV in nanje limajo svoj znak.
Slika
Slika
Slika

Po sliki sodeč gre zopet za Dadi Shuttle.
Desni vozili na spodnji fotografiji sta FAW Admiral, ki pa sta ohranila originalno značko in ime.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11189
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne okt 08, 2006 11:19 am

Na to pa smo pozabili. FAW poleg podaljšanega Passata, specialno za kitajski trg proizvaja tudi podaljšani A6, domiselno poimenovan A6L. Medosna razdalja je daljša za 10 cm glede na ''kratko'' verzijo. Celoten dodaten prostor je namenjen potnikom na zadnji klopi.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Ne dec 09, 2007 12:05 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11189
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne okt 08, 2006 2:32 pm

Chevrolet Aveo v ZDA je za modelno leto 2007 preoblikovan. Spremembe so opazne predvsem na grafiki zadnjih luči:
SlikaSlika

Notranjost je lahko dvo- ali enobarvna.
SlikaSlika

Evropski Aveo:
Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Po mar 12, 2007 7:19 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11189
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne okt 08, 2006 2:46 pm

Predstavil sem že številne klone Isuzu Elf-a. Največ jih je seveda iz hiše GM. No, GM in Isuzu že dalj časa sodelujeta na področju gospodarskih vozil, tudi večjih:
Slika
Slika

Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne So okt 10, 2009 5:02 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11189
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po okt 09, 2006 7:31 pm

Kakor Audi je tudi BMW samo za člane kitajske partije in pripadnike nove buržoazije pripravil podaljšano serijo 5. Tudi pri njej je celoten prirastek namenjen udobju potnikov zadaj.
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po okt 09, 2006 7:42 pm

martin_krpan je napisal/-a:Chevrolet Aveo v ZDA je za modelno leto 2007 preoblikovan. Spremembe so opazne predvsem na grafiki zadnjih luči:


Ni res Krpan :!:

V ZDA je ta prenovljeni Aveo (4-vratni Kalos) prišel kasneje na trg kot pa v Evropi. Preoblikovanje za leto 2007 je mišljeno tole...

Slika Slika

...in ne zadnje luči, kot si ti omenil ;)

lp, mm
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11189
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po okt 09, 2006 8:04 pm

Hvala za popravek Lignage... and welcome back.
Dejstvo, da se po zadnjih lučeh razlikuje od evropske verzije, pa ostaja.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po okt 09, 2006 8:29 pm

martin_krpan je napisal/-a:Hvala za popravek Lignage... and welcome back.
Dejstvo, da se po zadnjih lučeh razlikuje od evropske verzije, pa ostaja.


To pa drži.

Drugače sem pa v tej temi vedno bil prisoten in tudi v prihodnje bom :D

lp, mm
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11189
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po okt 09, 2006 8:54 pm

Romunski Oltcit (oz. Rodae, kot se je podjetje preimenovalo po nakupu s strani Daewooja) je na osnovi svoje kombilimuzine razvil tudi tovorno verzijo Oltena:

SlikaSlika
SlikaSlika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne So okt 10, 2009 5:11 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11189
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če okt 12, 2006 6:58 pm

Moja zadnja uganka, švicarski Monteverdi Sahara je temeljil na ameriškem International Harvester-jevem terencu Scout II, samo da je večino kromiranih detajlov zamenjala črna plastika. IH sicer dandanes proizvaja kmetijske stroje (traktorje, kombajne & stuff like that).

Slika
Slika

Slika
Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Če mar 29, 2007 7:17 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11189
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So okt 14, 2006 7:24 pm

BMW-jeva tovarna v Eisenachu je po drugi svetovni vojni padla pod sovjetsko upravo. Novi lastniki so obnovili tovarno in pričeli s proizvodnjo vozil kar pod BMWjevo značko. Zaradi tožbe pa so leta 1952 ime spremenili v Eisenacher Motorenwerk (EMW). Novi znak je bil skoraj identičen bavarskemu, le modro barvo je zamenjala (komunistična?) rdeča.

BMW 340:
Slika
Slika

EMW 340:
Slika
Slika
Slika

Iz avtomobilskega dela EMW je kasneje nastal VEB Automobilwerk Eisenach, ki je proizvajal Wartburge.
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Če mar 29, 2007 7:19 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11189
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So okt 14, 2006 8:24 pm

Nemški DKW je leta 1939 predstavil prototip vozila s tricilindričnim motorjem. Toda načrte o serijski proizvodnji je prekinila vojna. Po njej so vozilo najprej pričeli proizvajati v Vzhodni Nemčiji pod imenom IFA (kratica za Industrieverband Fahrzeugbau) F9:
Slika
Slika
Slika

nato pa tudi v Zvezni Republiki kot DKW 3=6 oz. F91:
Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Če mar 29, 2007 7:25 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11189
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So okt 14, 2006 9:59 pm

Nizozemski DAF, dandanašnji znan po tovornjakih, je proizvajal tudi osebna vozila, dokler avtomobilskega dela koncerna ni kupil Volvo. Nekateri avti so bili plod lastnega razvoja, DAF 66 pa je nasprotno bil rebadged Volvo 66.
DAF:
Slika

Volvo:
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Če mar 29, 2007 7:26 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
§@ndŁ@
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So okt 14, 2006 10:38 pm
Kraj: Ljubljana

:)

Napisal/-a §@ndŁ@ So okt 14, 2006 11:02 pm

ej ful huda tale tema tle :)
am,sm še mal nowa tle ja...widm d ste sami eksperti ... konkurenca prewelka men tle ...
s teli podobni :) hudo joire de vivre
jz nism še našla kj tazga :(
BMW M3 GTR steer version->jbg!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Ne okt 15, 2006 1:09 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Obstajala je Alfina verzija trojčkov Ducato/J5/C25, imenovana AR6. Jaz ne najdem nobene slike, jo ima kdo od vas v kakem katalogu?


Že kar nekaj časa nazaj je, ko smo lepili slike Fiata Ducata, Peugeota j5, Citroëna C25, Talbota Express, slike Alfe AR6 pa nikakor nismo našli...

evo jo :D :

Slika

Po dolgem času sem le naletel nanjo. Ta zadeva z alfinim znakom na čelu je morala biti pa res redka.

lp, mm
 
T2a
Uporabnik
 
Prispevkov: 1466
Pridružen: To jun 08, 2004 7:43 am

Napisal/-a T2a Ne okt 15, 2006 1:17 am

Lignage je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Obstajala je Alfina verzija trojčkov Ducato/J5/C25, imenovana AR6. Jaz ne najdem nobene slike, jo ima kdo od vas v kakem katalogu?


Že kar nekaj časa nazaj je, ko smo lepili slike Fiata Ducata, Peugeota j5, Citroëna C25, Talbota Express, slike Alfe AR6 pa nikakor nismo našli...

evo jo :D :

Slika

Po dolgem času sem le naletel nanjo. Ta zadeva z alfinim znakom na čelu je morala biti pa res redka.

lp, mm


jaz takega občasno vidim celo u živo :)
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11189
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne okt 15, 2006 8:33 am

Simca je 1954 od francoskega Forda kupila tovarno v mestu Poissy in s tem tudi modele, ki so se tam proizvajali. Tako je Ford Vedette:
SlikaSlika

postal Simca Vedette:
SlikaSlika

Avto je na nekaterih trgih nosil Fordov oval do 1956.

1958 je bil Vedette močno prenovljen:
SlikaSlika

Ko je Simco kupil Chrysler so pričeli s proizvodnjo avta tudi v J. Ameriki, kjer je nastopal pod imenom Chrysler Esplanada
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Ne nov 11, 2007 10:36 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11189
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne okt 15, 2006 9:03 am

Peugeot 504:
Slika
Slika

se je na stari celini prodajal do leta 1983. Proizvodnja pa se je nadaljevala v Argentini vse do leta 1999! Je bil pa avto vsaj osvežen, zunaj in znotraj:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Kot zanimivost naj dodam, da se petstoštirica še vedno prodaja v nekaterih afriških državah v originalni, nespremenjeni obliki:
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Če mar 29, 2007 7:27 pm, skupaj popravljeno 4 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11189
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne okt 15, 2006 9:16 am

Za francosko vojsko je Peugeot 1981 pripravil terensko vozilo P4. Avto temelji na Mercedesovem razredu G, a ga poganja Peugeotov motor.
Slika
Slika

Nekaj časa so ponujali tudi civilno verzijo, vendar se ta zaradi visoke cene in šibkega motorja ni prijela.
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Če mar 29, 2007 7:28 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov