Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Na AC/HC s 3 pasovi v eno smer morajo vozila voziti po skrajnem desnem pasu, ki ni zaseden. 150 €

Vem za ta člen in se ga držim
158
59%
Vem za ta člen, a se ga praktično ne držim
18
7%
Prvič slišim
52
20%
Vedno vozim po prehitevalnem pasu
9
3%
Pravila me ne zanimajo, vozim po občutku in brez oviranja drugih
29
11%
 
Skupaj glasov : 266
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Telebani na cesti

Napisal/-a Pero Pe jan 21, 2011 10:14 am

airmike je napisal/-a:Eno so diski iz jugeca ko so šle 13" feltne gor drugo pa danes diski ki so debelejši, večji (15" minimum kolesa), večji premer batka v čeljusti, večji glavni cilinder, večji servo, ABS, ESP, BAS itd.....


ne ni res, važno je razmerje med težo in sposobnostjo bremz.

Jugo z 800 kg se lahko pri manjšem disku ustavi hitreje kot 1000 kg avto z večjimi diski.

Velikost diskov je pomembna za odvajanje toplote, debeljina nima veze z bremzanjem, bati diska so samo sorazmerni z glavnim zavornim cilindrom, itd...

Naj ti kdo ki se ukvarja z dirkalnimi jugoti pove ali bremza večja bremza bolje od jugotove.
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Telebani na cesti

Napisal/-a airmike Pe jan 21, 2011 10:31 am

Večji in debelejši disk je za odvajanje toplote torej da se bremze ne pregrevajo. Z starimi nehlajenimi diski lahk 2x-3x ornk zabremzaš pol pa konc (vem ker jih še mam na avtu) Pa ni važen premer diska ampak kontaktna površina ploščice torej večji disk večja čeljust večja kontaktna površina ploščice NE mešaj dirkalcev ker majo speljane cevi iz odbijača do bremz da se ne pregreva vse skup. Dandanes ma pa vsak avto ki ma več kot 200 konjev če 4 batne brembote pa 300mm+ disk zdaj pa če boš reko da se jugo hitreje ustavi z gumami iz 80ih let ( pa ne mi rečt da majo isti oprijem ker gre tehnologija tak naprej da so zmesi izpred 5ih let že zastarele ne pa 30 :roll: ) pol pa tud ne vem.

Itak pa so na strani od avtomagazina stari testi pa lahko primerjamo zavorno razdaljo:

Clio 1.2 rt letnik 95 zavorna pot od 100-0 49m

Clio 1.4 16V letnik 2005 zavorna pot od 100-0 38.8

Tolko o tem
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Telebani na cesti

Napisal/-a Pero Pe jan 21, 2011 10:41 am

Govoril sem o bremzanju 50-0, ne o 100!!!

Reakcijski čas je isti!

50 m pri 100-0 je katastrofa, grem skoraj stavit da ima jugo manj.

Pregrevanje bremz je faktor pri daljših spustih z hriba, pri 50-0 ni!

Saj ni treba da mi verjameš. Ampak omejitve so z neko logiko.

PS: 200 km avto ima ponavadi skoraj 1,5 tone. Koliko močnejše bremze rabi da se ustavi? Koliko večja kolesa?
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Telebani na cesti

Napisal/-a airmike Pe jan 21, 2011 10:47 am

Sej ne pravim da bi mogla bit omejitev 70 v naselju. 50 je super. Samo se ne strinjam da ma jugo samo 1 meter daljšo zavorno pot od novih avtov

Seveda so avti vedno težji zato so tud bremze večje. Maš pa tud kakega cliota RS 200 konjev pa cca 1250kg z 312mm diski in brembo čeljustmi. Tisto se pa konkretno ustavlja ;)
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Re: Telebani na cesti

Napisal/-a naliM Pe jan 21, 2011 11:09 am

Pero, tudi pri zavorah gre tehnika hudo naprej. En primer: Renault Twingo je imel do 2001 spredaj nehlajene diske premera 238mm, po tem pa je dobil hlajene diske 259mm, kateri so se pred tem recimo vgrajevali v najbolj športne modele Clia (1,8 16V in Williams).
Kakšna je razlika pri zavornem učinku med obema setoma zavor, ti verjetno ni potrebno razlagati (teža avta se je spremenila minimalno).
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Telebani na cesti

Napisal/-a Pero Pe jan 21, 2011 11:29 am

debata je o omejitvah hitrosti in o bebcih na cesti.

Tvingove bremze pred 2001 so bile katastrofa in so pokale kot za šalo.

Velikost diska sama po sebi ne poveča bremzanja.

bremzanje je odvisno od oprijema gum in od sposobnosti bremz da zablokirajo kolo.

Sposobnost bremz je pogojena z razmerjem glavnega zavornega cilindra, ročice/stopalke bremz, servo učinka... 4 batne so samo za to da bolje odvajajo toploto in da imajo boljšo površino proti ploščici. 1-2 batne so lahko isto učinkovite.

Morda sem pri 1 m ustrelil malo iz glave, ampak bremze niso drastično boljše v 20-30 letih. Praktično so iste.

Prav tako so omejitve smiselne in ni potrebe da bi se povečevale. Predvsem zaradi reakcijskega časa.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Telebani na cesti

Napisal/-a Pero Pe jan 21, 2011 11:41 am

naliM je napisal/-a:Pero, tudi pri zavorah gre tehnika hudo naprej.


Razen ABS ni šla tehnika nikamor naprej. Pa če ABS je bil dodatna oprema nekaterih avtov iz sedemdesetih.

Disk zavore so že stara stvar.

Davno nazaj sem imel 125P ki je imel 4 diske. Na tehničnem pregledu je pokazal dosti večje bremzanje kot današnji avti.

Verjami ali ne, tako je bilo.
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Telebani na cesti

Napisal/-a airmike Pe jan 21, 2011 11:43 am

Pero je napisal/-a:
Velikost diska sama po sebi ne poveča bremzanja.

bremzanje je odvisno od oprijema gum in od sposobnosti bremz da zablokirajo kolo.



Ja haloooooooooooooooooo FIZIKA! Ročica x sila. Si mel kdaj bicikl? Obrno kolo da je stal na krmilu in sedežu pa zavrtel kolo? Kje ga je lažje ustavit če ga primeš za gumo al čisto zraven osi.

Bremze ostale iste........ no coment. Kot sem že napisal večji glavni cilindri, večji batek na čeljusti ali pa več le teh lahko pomeni samo eno: Večji pritisk ob disk torej večja sposobnost bremz da zablokirajo kolo (tvoje besede).
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Telebani na cesti

Napisal/-a lizard Pe jan 21, 2011 12:41 pm

Pa kaj modruejte. Stvar je enostavna, večji je premer diska bolje se bo avto ustavljal (klasičen obrazec za navor M = r x F) in tudi večja bo stična površina večja bo sila trenja in bolje se bo avto ustavljal. Pri nižjih hitrostih (tam do 50 km/h), kot sem napisal že prej, pa noben ne prebere, ni neke velike razlike v zavorni poti med starejšimi in novejšimi avti, pri višjih hitrostih, ker zavorna pot s hitrostjo zelo narašča, pa je razlika precej večja - recimo od 100-0, kaj šele od 150-0.
 
rosonero
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: Če feb 12, 2009 12:18 pm

Re: Telebani na cesti

Napisal/-a rosonero Pe jan 21, 2011 2:24 pm

X-Hair je napisal/-a:
rosonero je napisal/-a:
soryx hair sm tale je pa "malo" neumestna, tam kjer sem jaz doma so se čez spalno naselje( ja blokovsko naselje ) dogajale prave dirke, prav tekmovalo se je, komu avto na 1 km odseku več doseže


Ni neumesna. Očitno sem doma v takih krajih, oz se vozim skozi taka naselja, kjer so ljudje cepljeni proti hitrosti. Ampak v zadnjih nekaj letih prov ne vem, če sem koga srečal, da bi divjal z 80. Tvoje izkušnje so pa kot kaže drugačne. Smešno se mi zdi pa to, da če so tako abnormalno noreli, zakaj tam varuhi pravice niso naredili malo reda. To res ne spada v naselje, upam, da se je dogajalo vsaj ponoči. Mam bolj problem, da se vozim skozi naselje 40 po števcu, kot pa 60. To nedeljo srečal 3 take ekstremiste. Klobukarji pač, jim ni za zamerit :D K sreči nimajo več problemov z velikostjo in mi ne delajo preglavic ob prehitevanju, ko zapustimo naselje. ;)



So se modri kr precej trudl a je kot sedaj kaže res edina rešitev bila postavitev rondojev, sedaj jih je na 1km skor toliko, kot po celem celju skupaj....

Mah v torek zvečr okoli 18 ure ,ata v modrem polu z šentjurskim grbom na odseku laško - košnica ( gl cesta celje - zidani most ) hladnokrvno vsezkozi 60 :DDD . Je uspel na odseku dolgem cca 4,5 km naredit kolono 10 vozil - v laskem pa sem stal na semaforju sam za njim. Seveda kontra prometa pa ravno toliko da bi kakrnoškoli prehitevanje bilo eno precej precej veliko izivanje sreče.....
Božiček je car, eno noč na leto dela, ostalo ma dopust......
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Telebani na cesti

Napisal/-a Jerch_ Pe jan 21, 2011 2:36 pm

lizard je napisal/-a:Pa kaj modruejte. Stvar je enostavna, večji je premer diska bolje se bo avto ustavljal (klasičen obrazec za navor M = r x F) in tudi večja bo stična površina večja bo sila trenja in bolje se bo avto ustavljal. Pri nižjih hitrostih (tam do 50 km/h), kot sem napisal že prej, pa noben ne prebere, ni neke velike razlike v zavorni poti med starejšimi in novejšimi avti, pri višjih hitrostih, ker zavorna pot s hitrostjo zelo narašča, pa je razlika precej večja - recimo od 100-0, kaj šele od 150-0.


končno en pameten post.. in kaj iz tega sledi. da je v mestnem in primestnem prometu omejitev čisto pametno postavljena. na avtocesti, kjer je večino cepcev omenjenih v tej temi pa so se pojavile drastične razlike. tako kot v razredu A4/ bmw 3/ C-klass/ insigna/ laguna in po novem kot doplačilo v passatu/ c5 je standard pnevmatika že 245/45 R18, kar je bila 10 let nazaj 195/65 R15 (takrat tudi na A6, S60, passat, C5, laguna). 20+ let nazaj v dobi jugotov pa so prevladovale 165/70 R13. da o zavorah sploh ne govorim. in to se seveda pozna predvsem na AC
In zato je smešno, ko se na AC tako vneto meri hitrost in kaznuje voznike, ki vozijo avte katerih razvoj je omogočil, da tehnično brez pomislekov dosegajo do 250km/h. nekateri pri 150km/h šele prestavijo v 6. oz 7. brzino. Je pa res, da ravno zaradi cepcov na cesti boljše, da velja omejitev 130km/h, ker je že za nekatere smrtnonevarno predvsem zaradi lastne nesposobnosti ter neupoštevanja pravil in zoperstavljanja temu z moralnimi pravili. tudi na forumu..
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Re: Telebani na cesti

Napisal/-a kamal Pe jan 21, 2011 3:38 pm

V naselju je omejitev 50km/h zaradi tega, ker pri tej hitrosti najverjetneje preživi odrasla oseba trk. Torej ni pomembno kakšne gume, bremze ima avto, ampak dejstvo, da v naselju lahko pričakuješ nekoga, ki ni ravno zbran in ti skoči npr. pred avto. Ko se vozimo v naselju lahko opazimo npr. ljudi ob cesti, vendar ne moremo vedno predvideti njihovih dejanj. Zato se je postavila najvišja možna hitrost pri kateri odrasla oseba preživi trčenje s hudimi telesnimi poškodbami.
Se vidmo ko se zagledamo.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Telebani na cesti

Napisal/-a Jerch_ Pe jan 21, 2011 3:45 pm

kamal je napisal/-a:V naselju je omejitev 50km/h zaradi tega, ker pri tej hitrosti najverjetneje preživi odrasla oseba trk. Torej ni pomembno kakšne gume, bremze ima avto, ampak dejstvo, da v naselju lahko pričakuješ nekoga, ki ni ravno zbran in ti skoči npr. pred avto. Ko se vozimo v naselju lahko opazimo npr. ljudi ob cesti, vendar ne moremo vedno predvideti njihovih dejanj. Zato se je postavila najvišja možna hitrost pri kateri odrasla oseba preživi trčenje s hudimi telesnimi poškodbami.


haha.. pa kej si to prebral?? nevem kdo preživi 50km/h frontalno z avtom. izbrali so zato, ker je pretočnost še sprejemljiva hkrati pa z upoštevanim reakcijskim časom se da zmanjšati dokaj hitro do nekih 20km/h, kar pa recimo, da pešec preživi. in debata je tekla o tem, da tukaj ne igraj toliko vlogo zavore oziroma današnji avti nebi bili sposobni omembe vredno ustaviti prej kot prastari, ker (pre)velik odstotek pobere reakcijski čas in je torej najbolj pomembno, da vozimo po omejitvah v naseljih.

moj komentar je bil namenjem prenekateremu uporabniku, ki se tukaj zgraža kako hitro se vozi po AC.. čudi me, da jih ni strah v nemčiji. in zanimivo je, da na nekaterih odsekih v italiji bodo baje kmalu omejitve 150km/h (pogoj je 3 pasovnica in dovolj redki vhodi/izhodi). sem pa dodal, da je jasno, da če si cepec je že 130km/h veliko preveč.
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Re: Telebani na cesti

Napisal/-a kamal Pe jan 21, 2011 4:15 pm

Jerch_ je napisal/-a:
kamal je napisal/-a:V naselju je omejitev 50km/h zaradi tega, ker pri tej hitrosti najverjetneje preživi odrasla oseba trk. Torej ni pomembno kakšne gume, bremze ima avto, ampak dejstvo, da v naselju lahko pričakuješ nekoga, ki ni ravno zbran in ti skoči npr. pred avto. Ko se vozimo v naselju lahko opazimo npr. ljudi ob cesti, vendar ne moremo vedno predvideti njihovih dejanj. Zato se je postavila najvišja možna hitrost pri kateri odrasla oseba preživi trčenje s hudimi telesnimi poškodbami.


haha.. pa kej si to prebral?? nevem kdo preživi 50km/h frontalno z avtom. izbrali so zato, ker je pretočnost še sprejemljiva hkrati pa z upoštevanim reakcijskim časom se da zmanjšati dokaj hitro do nekih 20km/h, kar pa recimo, da pešec preživi. in debata je tekla o tem, da tukaj ne igraj toliko vlogo zavore oziroma današnji avti nebi bili sposobni omembe vredno ustaviti prej kot prastari, ker (pre)velik odstotek pobere reakcijski čas in je torej najbolj pomembno, da vozimo po omejitvah v naseljih.

moj komentar je bil namenjem prenekateremu uporabniku, ki se tukaj zgraža kako hitro se vozi po AC.. čudi me, da jih ni strah v nemčiji. in zanimivo je, da na nekaterih odsekih v italiji bodo baje kmalu omejitve 150km/h (pogoj je 3 pasovnica in dovolj redki vhodi/izhodi). sem pa dodal, da je jasno, da če si cepec je že 130km/h veliko preveč.


No se bom pa popravu. Sem vse pisal brez konkretne razlage.
Trk avtomobila s pešcem pri 30km/H jih bo preživelo 9/10.
Trk avtomobila s pešcem pri 50km/h jih bo preživelo 5/10.
Trk avtomobila s pešcem pri 70km/h bo preživel 1/10.

In zakaj se v naselju raje vozimo 50 km/h in ne npr. 60 km/h? Zato, ker se zaradi dodatnih 10 km/h pot ustavljanja podaljša za toliko, da v trenutku, ko bi
vozilo s 50 km/h lahko ustavilo in že stalo pri miru, bi imelo vozilo z začetnih 60 km/h še vedno hitrost 44 km/h. To pa je že hitrost, ko imamo kot pešci samo 50 % možnosti, da preživimo nesrečo. To je pa vzeto čist po teoriji. Sem pa tudi jaz v prvem mojem komentarju imel v mislih tudi zaviranje pri 50km/H, saj je to logično dejanje voznika.
Se vidmo ko se zagledamo.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Telebani na cesti

Napisal/-a Jerch_ Pe jan 21, 2011 4:29 pm

kamal je napisal/-a:No se bom pa popravu. Sem vse pisal brez konkretne razlage.
Trk avtomobila s pešcem pri 30km/H jih bo preživelo 9/10.
Trk avtomobila s pešcem pri 50km/h jih bo preživelo 5/10.
Trk avtomobila s pešcem pri 70km/h bo preživel 1/10.

In zakaj se v naselju raje vozimo 50 km/h in ne npr. 60 km/h? Zato, ker se zaradi dodatnih 10 km/h pot ustavljanja podaljša za toliko, da v trenutku, ko bi
vozilo s 50 km/h lahko ustavilo in že stalo pri miru, bi imelo vozilo z začetnih 60 km/h še vedno hitrost 44 km/h. To pa je že hitrost, ko imamo kot pešci samo 50 % možnosti, da preživimo nesrečo. To je pa vzeto čist po teoriji. Sem pa tudi jaz v prvem mojem komentarju imel v mislih tudi zaviranje pri 50km/H, saj je to logično dejanje voznika.


marsikakšno neumnost sem naredil v življenju, ampak teh številk se prokleto dobro zavedam, zato sem tudi povdaril, da so omejitve v naseljih logične in je prav, da je tako.
ti si sicer navedel teorijo. iz prakse pa poznam slučajno (zaradi odvetnikov v familiji) par primerov in je bolj žalostno kot si napisal. pri 50km/h človek preživi, ampak poznam primer, ko bi bila punčka v nasi vasi bolj vesela, če nebi. mislim, da ni potrebna razlaga kakšno je to življenje. zato sem pavšalno ocenil 25km/h kot še tolerantno, da preživiš in te malo pokrpajo& zašijejo pa greš naprej normalno. in ja če voziš 50 se še, da prit do 25 v zelo kratkem času, če pa voziš 60-70 pa ni važno kakšen avto imaš, enostavno preden reagiraš si že tam kjer ni muh..
drugo pa je AC. tam pa se mora najprej spremeniti kultura za kaj več pretočnosti in varnosti..
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: Telebani na cesti

Napisal/-a BBoss Pe jan 21, 2011 7:51 pm

Pero je napisal/-a:
Morda sem pri 1 m ustrelil malo iz glave, ampak bremze niso drastično boljše v 20-30 letih. Praktično so iste.



Tole si res zelo ustrelil na pamet. Če je bila cliova zavorna leta 1995 49m od 100-0km/h je to 12,25m od 50-0km/h. Clio 2005 pri 38,8m od 100-0km/h ima 9,70m od 50-0. Razlika je torej 2,5m oziroma kar 20%. To pomeni, da če istočasno začneta zavirati clio letnik 2005 že stoji, ko se Clio 1995 pelje še vedno s hitrostjo 22,5km/h.

Za primerjavo še to - če vzamemo še reakcijski čas zgleda recimo takole:

Clio 1995 pri 50km/h (reakcijski čas pol sekunde/sekunda) = pot ustavljanja 19,1m/26m
Clio 2005 pri 60km/h (reakcijski čas pol sekunde/sekunda) = pot ustavljanja 19,7m/28m

Razlika je, ampak izredno majhna, če bi se ljudje ukvarjali z vožnjo ne pa z vsem drugim. Tehnika je omogočila marsikatero izboljšanje le ljudje smo ratali vse bolj malomarni.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: Telebani na cesti

Napisal/-a lancia hf Pe jan 21, 2011 8:01 pm

BBoss je napisal/-a:
Razlika je, ampak izredno majhna, če bi se ljudje ukvarjali z vožnjo ne pa z vsem drugim. Tehnika je omogočila marsikatero izboljšanje le ljudje smo ratali vse bolj malomarni.


Tole bolj točno nisi mogel napisati, saj samo v tej temi lahko prebereš, na kaj vse nekateri vozniki mislijo med vožno. :?
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: Telebani na cesti

Napisal/-a odprti clio Pe jan 21, 2011 9:00 pm

lancia hf je napisal/-a:Tole bolj točno nisi mogel napisati, saj samo v tej temi lahko prebereš, na kaj vse nekateri vozniki mislijo med vožno. :?


Katera reka teče v JZ Aziji, kateri je razgledni vrh v Švici, kako se reče rojstvu teleta in tragični usodi dogodku ali dejanju (zadnji dve sta malo hudomušni), namreč - nemalokrat vidim gospe in gospode, ki brzijo po avtocesti ali mestni vpadnici in se bolj kot z dogajanjem pred sabo ukvarjajo s križanko... Če taki niso za pred zid...
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: Telebani na cesti

Napisal/-a lancia hf Pe jan 21, 2011 9:24 pm

odprti clio je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Tole bolj točno nisi mogel napisati, saj samo v tej temi lahko prebereš, na kaj vse nekateri vozniki mislijo med vožno. :?


Katera reka teče v JZ Aziji, kateri je razgledni vrh v Švici, kako se reče rojstvu teleta in tragični usodi dogodku ali dejanju (zadnji dve sta malo hudomušni), namreč - nemalokrat vidim gospe in gospode, ki brzijo po avtocesti ali mestni vpadnici in se bolj kot z dogajanjem pred sabo ukvarjajo s križanko... Če taki niso za pred zid...


Mogoče se tudi kašen tak najde vmes :vc
Mišleno je pa bolj bilo, da nekateri preveč razmišljajo, kaj bo, če bo, ko bo kaj na cesti ali za ovinkom. ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
zajbel
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Po sep 08, 2008 11:28 am

Re: Telebani na cesti

Napisal/-a zajbel So jan 22, 2011 8:45 am

lancia hf je napisal/-a:
odprti clio je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Tole bolj točno nisi mogel napisati, saj samo v tej temi lahko prebereš, na kaj vse nekateri vozniki mislijo med vožno. :?


Katera reka teče v JZ Aziji, kateri je razgledni vrh v Švici, kako se reče rojstvu teleta in tragični usodi dogodku ali dejanju (zadnji dve sta malo hudomušni), namreč - nemalokrat vidim gospe in gospode, ki brzijo po avtocesti ali mestni vpadnici in se bolj kot z dogajanjem pred sabo ukvarjajo s križanko... Če taki niso za pred zid...


Mogoče se tudi kašen tak najde vmes :vc
Mišleno je pa bolj bilo, da nekateri preveč razmišljajo, kaj bo, če bo, ko bo kaj na cesti ali za ovinkom. ;)


Kot sem že enkrat napisal, zaradi takoh kot si ti, se dogajajo najhujše nesreče. Razmisli malo o tem, da nisi sam na cesti in se odpovej svoji egoistični želji po izživljanju. Je treba kdaj tudi na druge mislit.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov