Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš So jul 24, 2010 10:10 pm

ne vem kaj je ... ali je tako zanič plin ali pa števci na petrolu lažejo ... tudi danes tankal nenormalno veliko ...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
m1975
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To jun 01, 2010 7:11 pm

Napisal/-a m1975 Ne jul 25, 2010 2:04 pm

plinaš je napisal/-a:ne vem kaj je ... ali je tako zanič plin ali pa števci na petrolu lažejo ... tudi danes tankal nenormalno veliko ...


od jutri naprej bom tudi jaz dal kak komentar. verovskova mi je sicer blizu, tko da bom ugotavljal ali se bolj splaca tankat na verovskovi ali pa na petrolih
 
Denkooo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr apr 28, 2010 5:27 pm
Kraj: Prepolje

Napisal/-a Denkooo Po jul 26, 2010 7:25 am

Pozdravljeni!

Mene pa zanima, če ima kdo že izkušnje z svečkami, katere bi naj bile za pli (prodaja plineks)?

Zdaj, če so res boljše, se bom verjetno odločil za nakup!

LP
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Po jul 26, 2010 9:06 am

Morda ti z odgovorom ne bom diosti kaj pomagal, ali pač :)
Namreč koliko so meni poznane zadeve, morajo biti svečke za plin z povišano toplotno vrednostjo, pač da lahko delajo na večji temperaturi, upam da sme se prav izrazil :). Ko sem jaz montiral plin sem imel nekje 15.000km in so ble svečke že malo zasmojene, pa je avto zato cukal, k smo svečke menal nekej kasnej je bila zadeva dobra. Sedaj jih imam notri že nekje 30.000km in dobro delajo. Imam pa orginal svečke ki jih uporablja Fiat in so že z povišano toplotno vrednostjo, so pa od NGK.
Imam pa tanovga fiat bravota. Če te zanima tip svečk lohk poledam k se mi zdi da še imam stare nekje založene :).
Morda so te svečke zgolj svečke nekterega drugega proizvajalca pod drugim imenom, pa se pač tako prodajajo, pa posledično kaka večja cena :D
 
rosonero
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: Če feb 12, 2009 12:18 pm

Napisal/-a rosonero Po jul 26, 2010 2:25 pm

vprašanje: a ima kdo od sodelujočih na tem forumu ( ali pa pozna koga ki ) ima na plin predelano renault laguno II ?

Imam namreč par vprašanj......


p.s. kako se sploh obnesejo renaultovi bencinski motorji ( primernost , poraba, potencialne težave ....) za LPG

thnx
Zadnjič spremenil rosonero, dne Po jul 26, 2010 7:39 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
DeLonghi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Po jul 26, 2010 4:09 pm

Napisal/-a DeLonghi Po jul 26, 2010 4:25 pm

Imam Mitsubishi Lancer Wagon na avtoplin.

Tudi jaz sem opazil odklon pri porabi plina, prej 10 litrov/100km sedaj 10.5 do 11/100km.
Nekako to upravicujem zaradi nonstop delovanja klime, dodatno zmedo mi povzroca dejstvo, da sedaj tankam manj kot v nevrocih mesecih (prej po 58 litrov, sedaj 50-54).
Razlicno tankam Petrol, Verovskova, Petrol...
Go figure.
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Po jul 26, 2010 6:06 pm

Sem danes poslau neke vrste pritožbo na Petrol gled teh zadev ki se nam pojavljajo zadnje čase pri plinu, pa k bo odgovor vam sporočim kakšn je, no če vas bo zanimal :D
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny To jul 27, 2010 1:22 pm

Evo ga, pa je prispel odgovor na mojo pritožbeno sporočilo, je mal predolg :D, problemi pa tako veste kakšni so :D, pa bom samo odgovor skopiral, torej …….

Odnosi z javnostmi
Petrol d.d., Ljubljana je napisal/-a:
Spoštovani,

Najprej bi se vam radi zahvalili za posredovanje vaših ugotovitev in pripomb. Glede kakovosti avtoplina na naših bencinskih servisih, pa vam posredujemo naslednje pojasnilo.

Kakovost avtoplina, ki se prodaja na Petrolovih bencinskih servisih v celoti ustreza zahtevam evropskega standarda EN 589, ki določa kakovost plina za pogon motorjev. V ta namen Petrol izvaja ocenjevanje dobaviteljev in občasne kontrole prispelih dobav goriva. Nepravilnosti ali odstopanj od zahtev navedenega standarda (EN 589) dosedaj nismo zabeležili.

Ker redno sodelujemo z družbami, ki se ukvarjajo z vgradnjo naprav za uporabo avtoplina, moramo potrditi, da smo nekaj podobnih vprašanj prejeli tudi z njihove strani. Pri tem je bilo ugotovljeno, da se manjše težave pojavljajo skoraj izključno pri vozilih z večjo motorno prostornino, zato ne izključujemo možnosti, da so te povezane tudi s tipom oziroma s samo izvedbo plinske napeljave na vozilu. Znano je tudi, da pri uporabi plina lahko največkrat pride do manjših težav v prehodnem obdobju, pri prehodu na zimsko obdobje. Takrat se namreč nekoliko spremeni razmerje propana in butana. Gre za povečanje vsebnosti propana v mešanici zaradi doseganja ustreznega parnega tlaka v napeljavi, kar sicer na drugi strani vpliva tudi na manjše povečanje porabe. Ker v tem času prihaja do mešanja plina ene in druge kakovosti (letne/zimske), se ob »zgodnejšem mrazu« to lahko pozna tudi na voznih lastnosti. Do manjših nihanj v sestavi mešanice avtoplina pa lahko pride tudi v ostalih letnih obdobjih. Hkrati bi vas radi opozorili, da ima na porabo goriva daleč največji vpliv način oziroma režim vožnje.

Lep pozdrav!

Odnosi z javnostmi
Petrol d.d., Ljubljana
 
DeLonghi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Po jul 26, 2010 4:09 pm

Napisal/-a DeLonghi To jul 27, 2010 8:50 pm

V dveh dneh sem skuril 55 litrov plina na 500 km. Posebnost je ta, da nisem prizgal klime niti enkrat in vozil umirjeno 110 po avtocestah brez nenadnih pritiskov na gas pedal.
Pozimi sem kuril 58 litrov na 550 km.

Torej, nekaj se dogaja z plinom po sloveniji in ne z nasimi napravami. Poleti naj bi bile bolj bogate mesanice in posledicno boljsi izkoristek, ne pa da je obratno in to sredi poletja.
Go figure.
 
janez007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Sr mar 23, 2005 2:58 pm

Napisal/-a janez007 Sr jul 28, 2010 6:52 am

Ko sem prebral tole o povečani porabi se moram tudi sam pridružit. Tudi jaz sem opazil povečano porabo v zadnjem času. Tankam na Petrolu, poraba pa se je povečala skoraj za liter :?
 
Uporabniški avatar
T1cK0
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: So nov 13, 2004 11:14 pm

Napisal/-a T1cK0 Sr jul 28, 2010 6:54 am

Denkooo je napisal/-a:Pozdravljeni!

Mene pa zanima, če ima kdo že izkušnje z svečkami, katere bi naj bile za pli (prodaja plineks)?

Zdaj, če so res boljše, se bom verjetno odločil za nakup!

LP


Zihr je neki na tem, jest sm za na svojga kupil boljše kable in močnejše svečke, prej je cukalo zdej pa dela ko urca ;)
Slika
 
a33
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Sr maj 11, 2005 9:37 am

Napisal/-a a33 Sr jul 28, 2010 9:44 am

kdo kake izkušnje z A24 - v Sl bistrici ali plinarna v MB- kak plin je tam?
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Če jul 29, 2010 12:38 am

se že vnaprej opravičujem zaradi izrazoslovja....

prekleti kreteni šalabajzerski petrolovski .. budale zarukane ..kaj mislijo da je to služba za stike z debili ali kaj ???? saj nismo danes gor zrasli !!!!!

da se manjše težave pojavljajo skoraj izključno pri vozilih z večjo motorno prostornino
povečanje porabe in težave pri močnejših motorjih z veliko kubaturo my ass ...

imam xp 1.6 108 ps in suzuki baleno 1.3 86 ps ... oba na plin .. dva zaporedna tanka na suzukiju je bila poraba za 1.5 do 2 litra večja kot pa prej ... in ne mi govorit da sem spremenil način vožnje , ker se mi ni blokada obratov vzdignila za 1500 na minuto... še zmeraj prestavljam pri 6500 - več kot sem ga tiščal ga tudi sedaj ne morem .... IZ 9.8 NA 12.3 L ....
povečanje porabe ZA 26% !!!!!!!!!!!!!!!!!!! IMBECILI !!!!!!

idioti z magisteriji in doktorati , ki nimajo pojma o pojmu kaj pišejo , kamoli da bi vedeli da se poraba na poletje ( temperature pri obeh tankanjih med 27 in 35 stC ) zmanjša ....
na xp zadnji tank poraba 11.2 l / 100 km ... povprečje od maja naprej pa zmeraj med 9,3 in 9,5 l ... to je povečanje za 18 % !

manjše nihanje ... pa ti do dva ne znajo štet... banda pokvarjena so na spomlad in poletje , ko bi se moral plin glede na zimski čas poceniti le tega podražali ... in to 2 krat !!!

OBČASNE KONTROLE PRISPELIH DOBAV ???????? v sloveniji ni laboratorija ki bi lahko preveril kvaliteto avtoplina....

Nepravilnosti ali odstopanj od zahtev navedenega standarda (EN 589) dosedaj nismo zabeležili.

seveda jih niso...ker jih ne morejo ... no mi pa smo jih evidentno zabeležili !!!!!
osebno vem za 5 avtomobilov , ki jim je v zadnjih 2-3 tednih zrasla za več kot15% ..
in v to nisem štel vseh vas iz foruma...da ne omenjam same čistoče plina katerega nam ponujajo - porazno na celi črti , da zaradi mehanskih umazanij in kemičnih spojin katere ne bi smele biti prisotne v avtoplinu in zaradi katerih prihaja do okvar na vbrizgalnih ventilih sploh ne govorim...

še enkrat se globoko opravičujem za neprimerne besede ki sem jih zapisal ... saj bi bile mogoče še hujše , pa se jih v vsej svoji jezi nisem spomnil....

vsem tukaj pa vseeno lp
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
DaimlerFahrer-V8Power
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr jul 28, 2010 10:15 am

Napisal/-a DaimlerFahrer-V8Power Če jul 29, 2010 8:51 am

Tudi sam imam predelan avto na plin.
Vendar kot opažam, gre za veliko sranje, zato ga bom dal izgraditi.

Narediti sem ga dal v nebo kovano podjetje G-1, ki dobilo celo nagrado za 'start up leta'.
Dokler mi delal, mi je najprej:
-izklapljal 2 cilindra (ker so dvignili plastiko nad motorjem zaradi injektorjev, v plastiki pa imam 2 zračna filtra. In ko se motor zatresel-se zatresla plastika-in s tem zmanjšala pretok zraka čez filtre in Mercedes pač preventivno izklopi cilindre) Potem so plastiko zelo neprofesionalno pritrdili in je bilo ok.
-potem mi je začelo metati ven nazaj na benz. Zadevo so objasnili, da je premočan motor za oparjalnik na feder in sedaj čakam nov uparjalnik in multiventil - to šanso jim še dam, drugače mi lahko lepo vzamejo ven.
-sedaj mi pa že 3 mesece ne dela stikalo za preklop, tako da se ponovno vozim ne bencin.

Ne rečem, je ceneje, vendar ne spet toliko!
Na bencin naredim z 78 L (83 EUR) cca.650-680 km
Na LPG naredim z 55 L (37 EUR) cca.330-350 km

+da vzame kar dosti moči. Klub temu, da imam v avtu čez 300 konjev, se občuti.

Zato res razmišljam, da bi dal vzeti ven in se vozil samo še na bencin, občutek imam da mi je plin malo tudi zabasal zyndschpulle, ker mi avto na mestu občasno malo zatrese-kar prej ni bilo.

Eh sranje ta velko....nikoli več LPG...škoda avta
BMW - Besser Mercedes Waehlen
Slika
 
Mare77
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: To dec 04, 2007 9:32 am
Kraj: Južno od LJ

Napisal/-a Mare77 Če jul 29, 2010 9:32 am

Tudi sam opažam porast porabe, vendar sem spomladi spremenil način vožnje v službo in nazaj - Prej skoz avtocesta do 100km/h, sedaj več mestne vožnje in avtocesta do 130km/h, tako da težko rečem, a je večja poraba vzrok slabšega plina ali pa drugačna vožnja v službo.
Sem pa imel spomladi probleme s plinom z Verovškove, saj mi je zjutraj malo po preklopu na plin avto preprosto izgubil moč in crknil. Ko je bil sistem ogret, teh problemov ni bilo. Baje je bil problem zaradi prevelikih temperaturnih nihanj med jutrom in dopoldnevom. Ko sem tankal na Petrolih, teh problemov ni bilo več. To se je vleklo skoraj 2 meseca... Sedaj dela normalno tudi na plin z Verovškove. Go figure... :evil:
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Če jul 29, 2010 11:51 am

DaimlerFahrer-V8Power je napisal/-a:Tudi sam imam predelan avto na plin.

Narediti sem ga dal v nebo kovano podjetje G-1, ki dobilo celo nagrado za 'start up leta'.
Dokler mi delal, mi je najprej:
-izklapljal 2 cilindra (ker so dvignili plastiko nad motorjem zaradi injektorjev, v plastiki pa imam 2 zračna filtra. In ko se motor zatresel-se zatresla plastika-in s tem zmanjšala pretok zraka čez filtre in Mercedes pač preventivno izklopi cilindre) Potem so plastiko zelo neprofesionalno pritrdili in je bilo ok.
-potem mi je začelo metati ven nazaj na benz. Zadevo so objasnili, da je premočan motor za oparjalnik na feder in sedaj čakam nov uparjalnik in multiventil - to šanso jim še dam, drugače mi lahko lepo vzamejo ven.
-sedaj mi pa že 3 mesece ne dela stikalo za preklop, tako da se ponovno vozim ne bencin.

Ne rečem, je ceneje, vendar ne spet toliko!
Na bencin naredim z 78 L(83 EUR) cca.650-680 km
Na LPG naredim z 55 L (37 EUR) cca.330-350 km

+da vzame kar dosti moči. Klub temu, da imam v avtu čez 300 konjev, se občuti.

Zato res razmišljam, da bi dal vzeti ven in se vozil samo še na bencin, občutek imam da mi je plin malo tudi zabasal zyndschpulle, ker mi avto na mestu občasno malo zatrese-kar prej ni bilo.

Eh sranje ta velko....nikoli več LPG...škoda avta


motor ni nič premočan... uparjalnik je prešvoh ... bi ti morali dati že v štartu dva uparjalnika ... aja seveda sem pozabil , da bi bila potem naprava nekonkurenčna s ceno ....

ali se ne hvalijo pri g-1 da imajo napravo lastne slovenske prozvodnje ??? pa garancija 7 let pa to .. narejeno po vojaških standardih ... ( to vojno bo nekdo zgubil )... v treh mesecih bi pa že lahko naredili eno stikalo in ti ga zamenjali na garancijo...

khm... 78 l bencina je ( Maloprodajna cena [EUR/L] 1,21600 ) = 94.85 € ...
povprečno porabo imaš cca. 11,73l/100km bencina kar znese 14,26€/100km...

porabo plina imaš cca.16,18l/100km.... ( a se hecaš al kaj ???? 38% VIŠJA PORABA ??? PRI G-1 ???? PA TO NE MORŠ BELIVAT !!! ) kar ti znese11,31€ na 100km ..

razlika je 2,95 € / 100 km ......

če jim je ratalo plin spraviti do vžigalnih tuljav so heroji... le te nimajo nikakršnega stika s plinom in plin nima nobenega vpliva na tuljave ... če ne verjameš odpri pokrov motorja in tisto kar je na svečki je tuljava.. do plina v izgorevalnem prostoru pa jo loči svečka , ki naj bi tesnila ...

a za prinsa si bil pa prekratek z denarjem , ko si vgrajeval ???? kljub vsemu ti želim , da ti napravo zalaufajo da bo sploh delala ...pa malo porabo znižajo ... lp
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
m1975
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To jun 01, 2010 7:11 pm

Napisal/-a m1975 Ne avg 01, 2010 4:07 pm

msg za plinasa pa za iziboya (pa na splosno da drugi izvedo da drazje ni nujno receno boljse...ker plinas tko reklamira prins-a in se mi zdi fer da koncno tudi nekdo poda tudi kaksno mnenje, verjetno se folko redko uporabi narediti predalavo pri najdrazjih)

- iziboy enkrat si izjevil da z svojimi "preracuni" hoces sam mal jebuckat ljudi ki upoarbljajo plin. ni res, avto sem hotel dati predelati na plin. in ker nisem neki tezki bogatas sem hotel vedeti da cem sem. avto sem tudi dal predelati (cisto nov avto), predelati sem ga pa dal pri prins-u. tko da uproaviceno sem si delal racunice..pa pustmo sedaj racunice, racunice bom zopet podal tedaj k mi bo bodo avto do konco porihtali

-tole je v vednost tistim ki se odlocate za prins.
ne bom zanikal, monter zgleda obvlada svoj biznis (pa vem da najebe pa dela nadure), o tem ni dvoma, nimam nic proti njim. samo tisto kar steje je effekt in tale graja gre na cel sistem prins-a od nizozmemske pa seveda slovenije
avto sem peljal ze 4krat na prins, pa se se vedno vozim na bencin, prvic sem avto pustil tam cisto cela 2 delovna dneva. prvic sem bil tam mislim da priblizno en mesec nazaj. potem pa se trikrat....in kot sem rekel zaenkrat sem se primoran voziti na plin. imam zelo slab obcutek...ker je zeankrat pojav nastal ze kar ko je bil avto v delavnici, in pa ko sem se zapeljal 10 metrov ven...kaj bo sele ko bo avto vozen na plin, bogve kaksni slabi scenariji se se lahko naredijo

ja v nekaterih stvareh mi bo prins sel na roko....in ce bo vse delalo ko bo, ga bom pohvalil...ampak zaenkart ne morem nic pohvalit, razen to da mi je slo ze kar nekaj casa, pa nekaj denarja za 4x voznjo do servisa

po tem ko sem bil 4krat tam pa ko vidim nonstop neko pisanje v stilu "zakaj se ne stegnes pa doplacas za prins" pa ne morem biti vec tiho. nenazadnje me je sedaj ze kar malo strah teh posegov po novem avtu (pizdarija avto ni poceni...to ni nek poseg v poceni stvar ki bi jo kupili vsako leto)

ugotovil sem da sem se tudi verjetno v prvih (3000 km) kilometrih vozil z premalo hladilne tekocine. tukaj ne morem nic dokazat, moznost je seveda da je bilo tako ze pri novem avtu in da je nekaj defektnega....drugace moznost pa je...saj veste kaj....bom se ugotavljal to in javil da ne bi kaj narobe z prstom kazal
Zadnjič spremenil m1975, dne Po avg 02, 2010 4:34 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Po avg 02, 2010 1:43 am

m1975 je napisal/-a:msg za plinasa pa za iziboya (pa na splosno da drugi izvedo da drazje ni nujno receno boljse...ker plinas tko reklamira prinsis-a in se mi zdi fer da koncno tudi nekdo poda tudi kaksno mnenje, verjetno se folko redko uporabi narediti predalavo pri najdrazjih)

- iziboy enkrat si izjevil da z svojimi "preracuni" hoces sam mal jebuckat ljudi ki upoarbljajo plin. ni res, avto sem hotel dati predelati na plin. in ker nisem neki tezki bogatas sem hotel vedeti da cem sem. avto sem tudi dal predelati (cisto nov avto), predelati sem ga pa dal pri prinsis-u. tko da uproaviceno sem si delal racunice..pa pustmo sedaj racunice, racunice bom zopet podal tedaj k mi bo bodo avto do konco porihtali

-tole je v vednost tistim ki se odlocate za prinsis.
ne bom zanikal, monter zgleda obvlada svoj biznis (pa vem da najebe pa dela nadure), o tem ni dvoma, nimam nic proti njim. samo tisto kar steje je effekt in tale graja gre na cel sistem prinsis-a od nizozmemske pa seveda slovenije
avto sem peljal ze 4krat na prins, pa se se vedno vozim na bencin, prvic sem avto pustil tam cisto cela 2 delovna dneva. prvic sem bil tam mislim da priblizno en mesec nazaj. potem pa se trikrat....in kot sem rekel zaenkrat sem se primoran voziti na plin. imam zelo slab obcutek...ker je zeankrat pojav nastal ze kar ko je bil avto v delavnici, in pa ko sem se zapeljal 10 metrov ven...kaj bo sele ko bo avto vozen na plin, bogve kaksni slabi scenariji se se lahko naredijo

ja v nekaterih stvareh mi bo prinsis sel na roko....in ce bo vse delalo ko bo, ga bom pohvalil...ampak zaenkart ne morem nic pohvalit, razen to da mi je slo ze kar nekaj casa, pa nekaj denarja za 4x voznjo do servisa

po tem ko sem bil 4krat tam pa ko vidim nonstop neko pisanje v stilu "zakaj se ne stegnes pa doplacas za prins" pa ne morem biti vec tiho. nenazadnje me je sedaj ze kar malo strah teh posegov po novem avtu (pizdarija avto ni poceni...to ni nek poseg v poceni stvar ki bi jo kupili vsako leto)

ugotovil sem da sem se tudi verjetno v prvih (3000 km) kilometrih vozil z premalo hladilne tekocine. tukaj ne morem nic dokazat, moznost je seveda da je bilo tako ze pri novem avtu in da je nekaj defektnega....drugace moznost pa je...saj veste kaj....bom se ugotavljal to in javil da ne bi kaj narobe z prstom kazal


kaj ti na plin ne dela ?????? spoh ne ali kaj drugega ? kaj pa avto dela normalno ? a imaš kaj težav z elektriko ?? daj povej kaj več o tem..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
[DocX]
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: To jun 22, 2004 5:12 pm

Napisal/-a [DocX] Po avg 02, 2010 8:38 am

m1975

Kje si dal predelat avto? Pri Prinsisu?! Prvič slišim...
LPG sistem je Prins, vgrajevalec pa je avtonaplin.si oz. IQ sistemi.
Sistem vgrajujejo tudi še drugi monterji... avtonaplin je pri nas uradno pooblaščen s strani PRINS-a. Mogoče je še kdo drug, ne vem...

Kakšen avto imaš? Kakšne težave imaš z LPG? Povej kaj več...

Prins je nedvomno eden najboljših LPG sistemov trenutno na tržišču.
To seveda nikakor ne pomeni, da so vsi drugi sistemi zanič.
Vsekakor pa ti tudi Prins sistem lahko tela težave, če je nestrokovno vgrajen in napačno naštelan, tako kot vsak drug sistem...

Pri plinu je pač tak, da če dela, ga pozabiš in ga nikoli več ne omenjaš...
Če pa dela težave, pa ponavadi nezadovoljni uporabniki gredo na forume in pljuvajo po plinu, ne vprašajo pa se, kaj so dali vgraditi v avtomobil in kdo jim je vgradil sistem, in ali je morebiti krivo to, da je sistem vgradil popoldanec in ne izurjeni majster... Celotni sistem (vse komponente od prve do zadnje)+strokovna vgradnja in nastavitev sistema je pot do uspeha. Vse ostalo lahko povzroča težave. Seveda takšen "paket" košta nekaj več $$$... Ampak imaš vsaj potem mir...

Moje mišljenje pač... ;)
 
Uporabniški avatar
m1975
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To jun 01, 2010 7:11 pm

Napisal/-a m1975 Po avg 02, 2010 4:30 pm

docx, sorry mislil sem "pri prinsu"..oz pri zastopnikih za prins (tisti ki si jih ti omenil). avto je pa astra 1.4 turbo (serija J...oz te nov)

plinas...avto mi deluje normalno tedaj k je na bencin...tedaj ni nobenih problemov..pri plinu pa se prizge check engine lucka (verjetno bi se lahko vozil na plin, ampak nocem riskirat ker bi lahko avto sel v safe mode)

zdi se mi da je nekaj taksnega da en senzor pri bencinski crpalki (pressure senzor) ob preklopu iz bencina na plin poda drugacno napetost (nula namesto 2V), zaradi cesar se prizge check engine lucka.
to se je skusalo korigirati z montazo dodatne elektronike (en pressure simulator) ....in ko se je nasel delujoc kos elektronike se je ugotovilo da obstajata verjetno celo dva senzorja ki lahko povrocata problem (da prizgeta check engine lucko)

plinas kaksno si imel sedaj porabo od tvojim zadnjih pisanj ? se je kaj normaliziral ? mal me zanima ce si imel slucajno zelo veliko porabo samo tedaj k je bilo pasje vroce ? verjetno je to tezko ugotovit
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov