hahehihoh je napisal/-a:Se usedeš v avto, ga zaženeš, se voziš do željenega cilja, avto ugasneš in greš. Ko ga spet potrebuješ, nalogo ponoviš. Če mraza ne prenašaš (pozimi), avto zaženeš 10 min pred odhodom.
deutsch je napisal/-a:Al pa npr, če greš v trgovino, ga ugasneš, prideš nazaj ga spet vžgeš in greš spet nekam drugam in spet ugasneš in med tem časom npr avto ni še ogret kako pa je s tem, da greš od kraja do kraja avto pa še ni ogret in ga med tem časom večkrat oz vsaj 3x ugasneš in spet, čez 10min vžgeš, kako pa je potem s tem, a se to lahko sploh dela ali se ne sme, ker najbolj me skrbijo take zadeve, če avto ni zadosti ogret kako se dela.
No razen, če ga pustiš prižganga, če nekam greš za 10min ali ene 15min, samo potem moraš imeti rezervni ključ, da ga lahko zakleneš na parkirišču ko bo laufal.
Kako bi vi delali oz delate s dizli letnik 2003 vw ali audi, ali kakšnem drugem avtu.
lp.
S tem da pazi, obrati motorja nimajo veze z obrati turbine.
hahehihoh je napisal/-a: Lahko bi bilo le, če bi imel DPF/FAP filter, ta letnik ga pa gotovo nima.
domen90 je napisal/-a:Zakaj sploh kupuješ dizla, če imaš do službe 3km? A zato, da boš kao prišparal na občasnih daljših relacijah, si boš uničeval avto s kratkimi furami?
Ti jaz povem kaj se zgodi. Dokler olje ni segreto in nima pravih mazalnih sposobnosti in takrat se turbina najbolj obrablja, ker je trenje največje. Posledično to pripelje do zračnosti, ki se najprej pojavi kot žvižganje, kasneje pa odpove. Pri dolgih vožnjah turbine zdržijo veliko, s kratkimi vožnjami, pa hitro odpovejo. S tem da pazi, obrati motorja nimajo veze z obrati turbine. Ti lahko hitro šaltaš in pospešuješ z nizkimi obrati motorja, pa boš vseeno gnal turbino v visoke obrate in povečeval obrabo. Pri kratkih vožnjah se ti v motorju in izpuhu nabira tudi kondenz, če imaš dpf filter se ti bo zaradi slabega izgorevanja zabasal. Pa veselo servisiranje ti želim
deutsch je napisal/-a:Samo eni pa pravijo..
deutsch je napisal/-a:Al pa npr, če greš v trgovino...
deutsch je napisal/-a:No razen, če ga pustiš prižganga, če nekam greš za 10min ali ene 15min, samo potem moraš imeti rezervni ključ, da ga lahko zakleneš na parkirišču ko bo laufal.
deutsch je napisal/-a:...če ga voziš vsak dan zjutraj do službe ene 3 do 4km, da moraš potem, čez čas menjati vžigalne svećke, ipd...
deutsch je napisal/-a:...če imaš npr vgrajen še webasto grelec...
deutsch je napisal/-a:Ne vem no ali se lahko mrzlega dizla ugasne ko prideš do službe
deutsch je napisal/-a:ali ga treba res doma prej ogret do ene delovne temperature
deutsch je napisal/-a:in koliko časa sploh traja ogrevanje
deutsch je napisal/-a: vsaj tako se mi zdi, da treba dizla zmerom ogret, ne vem pa ali je to pogoj, da mrzlega ne ugasneš.
no-body je napisal/-a:domen90 je napisal/-a:Zakaj sploh kupuješ dizla, če imaš do službe 3km? A zato, da boš kao prišparal na občasnih daljših relacijah, si boš uničeval avto s kratkimi furami?
Ti jaz povem kaj se zgodi. Dokler olje ni segreto in nima pravih mazalnih sposobnosti in takrat se turbina najbolj obrablja, ker je trenje največje. Posledično to pripelje do zračnosti, ki se najprej pojavi kot žvižganje, kasneje pa odpove. Pri dolgih vožnjah turbine zdržijo veliko, s kratkimi vožnjami, pa hitro odpovejo. S tem da pazi, obrati motorja nimajo veze z obrati turbine. Ti lahko hitro šaltaš in pospešuješ z nizkimi obrati motorja, pa boš vseeno gnal turbino v visoke obrate in povečeval obrabo. Pri kratkih vožnjah se ti v motorju in izpuhu nabira tudi kondenz, če imaš dpf filter se ti bo zaradi slabega izgorevanja zabasal. Pa veselo servisiranje ti želim
preberi si kak dela turbina pa ti bo mogoče kaj bolj jasno...Samo tolk da ti povem da turbino ženejo izpušni plini in majo veze kakšni obrati so
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov