deutsch je napisal/-a:a potem avtocesta tam z neomejeno hitrostjo nima nubenih znakov od strani, tam ko je neomejeno ali ima.
Jerch_ je napisal/-a:deutsch je napisal/-a:a potem avtocesta tam z neomejeno hitrostjo nima nubenih znakov od strani, tam ko je neomejeno ali ima.
znak je tisti za prečrtano omejitev, imaš tudi na lokalnih cestah pri nas in pač pomeni konec neke omejitve in recimo 90 izven naselja potem.
izpolnjenih mora biti precej pogojev- vremenski pogoji, dovolj majhna gostota prometa, zelo pogosto tudi 3je pasovi itd. pa še ena velika razlika je, da ljudje vejo kaj je vozni pas- skrajno desni pas. in kot drugo vejo, kaj pomeni varno prehitevati. nič čudnega, da so potem hitrosti 200-250 popolnoma varne in se ne dogaja to, kar se rado propagira pri nas- da je to izjemno nevarno. seveda je, če imamo na cesti opravka z zaspanimi tujci v tranzitu, vozniki z refleksi od mrtvega konja (predvsem starejši) in nedeljskimi pavšalno zakupljenimi kAamperji na prehitevalnih ali srednjih pasovih (kjer so trije)
deutsch je napisal/-a:...
In kaki znaki so ob avtocestah ki je hitrost neomejena.
....
esem je napisal/-a:deutsch je napisal/-a:...
In kaki znaki so ob avtocestah ki je hitrost neomejena.
....
Znaki za prepoved omejenosti! Take bi rabili tudi ponekod pri nas (npr na forumu, kjer jih za silo nadomeščajo trikotniki).
esem je napisal/-a:deutsch je napisal/-a:...
In kaki znaki so ob avtocestah ki je hitrost neomejena.
....
Znaki za prepoved omejenosti! Take bi rabili tudi ponekod pri nas (npr na forumu, kjer jih za silo nadomeščajo trikotniki).
ddejc je napisal/-a:Ko se pelješ po nemških AC so svetlobni znaki enakovredni kovinskim znakom kot pri nas (nisem prepričan za našo deželo, pri nemcih je tako).
a potem, tam, ko so postavljeni znaki so omejene hitrosti, se pelje po omejitvah itak, a potem, ko pa greš naprej pa je potem znak za omejitev hitrosti prečrtan in se tam lahko potem pelje kolikor hoče,
simply je napisal/-a:a potem, tam, ko so postavljeni znaki so omejene hitrosti, se pelje po omejitvah itak, a potem, ko pa greš naprej pa je potem znak za omejitev hitrosti prečrtan in se tam lahko potem pelje kolikor hoče,
Ja, Ja, pooooootttteeemmmm lahko pelješ kolikor hočešššššš. Vruuummm.
Daj no, do Muenchna boš težko vozil hitreje, saj je ponavadi omejitev, od Muenchna gor naprej - proti Frankufrtu oziroma Berlinu pa boš prišel na svoj račun.
Le upam, da ne boš po prehitevalnem pasu z 180 km/h, z prižganimi meglenkami in vsemi štirimi smerokazi, poklopljenimi ogledali in glavami čim nižje želel doseči hitrost 190 km/h - za teboj pa Panamere, BMWji in MB.
P.s. Boš presenečen kako letijo BMW-ji F10 z 520d motorji.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov