TOYOTA je napisal/-a:mislim , da tudi pri nas cena ni taka kot je podana na internetu, se da vse zmenit, je pa res da dvomim, da bi ga dobil za 22k€, čeprav moraš k temu prišteti še DMV, v tem primeru 9 % in homologacijo...lahko pa povprašaš, ker tudi mene zanima kaj bodo rekli...
abbe je napisal/-a:TOYOTA je napisal/-a:mislim , da tudi pri nas cena ni taka kot je podana na internetu, se da vse zmenit, je pa res da dvomim, da bi ga dobil za 22k€, čeprav moraš k temu prišteti še DMV, v tem primeru 9 % in homologacijo...lahko pa povprašaš, ker tudi mene zanima kaj bodo rekli...
pa vseeno prideš na manj kot 25.000 če všteješ še vse stroške prevoza pa prometnega pa homologacije pa dmv....
Bat_zajla je napisal/-a:Cena po ceniku je nekaj čisto drugega, kot pa končna cena. Poleg tega pa imajo manjši davek in vrjetno drugačno politiko prodaje kie kot znamke na nemškem trgu. Pri nas je recimo renault cenejši, kot v nemčiji, je bilo tudi že v enem članku.
mirkos je napisal/-a:ampak v bistvu (glede na standard) noben nov avto v SLO ne bi smel bit dražji od istega v Nemčiji in pika!!!
mirkos je napisal/-a:o boljši kvaliteti za njihov trg ne govorimo)
peroRS je napisal/-a:mirkos je napisal/-a:o boljši kvaliteti za njihov trg ne govorimo)
Tole so pa čiste buče. Saj ne živimo v letu 1970. Kvaliteta avtov je enaka:
1)dobavitelji posameznih delov ne vedo kam se bo določen avto prodal in "štancajo" iste kose
2)če bi bil kdaj v bilokateri tovarni avtomobilov, bi videl, da se na isti proizvodni liniji v eni tovarni istočasno delajo različna vozila za različne trge
Izjeme so npr. če ima neka znamka v določeni državi oz. regiji posebej tovarno, kjer se delajo avti za njihov trg.
Pa še to ne pomeni, da je zaradi tega kvaliteta kaj boljša/slabša.
.com je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:mirkos je napisal/-a:o boljši kvaliteti za njihov trg ne govorimo)
Tole so pa čiste buče. Saj ne živimo v letu 1970. Kvaliteta avtov je enaka:
1)dobavitelji posameznih delov ne vedo kam se bo določen avto prodal in "štancajo" iste kose
2)če bi bil kdaj v bilokateri tovarni avtomobilov, bi videl, da se na isti proizvodni liniji v eni tovarni istočasno delajo različna vozila za različne trge
Izjeme so npr. če ima neka znamka v določeni državi oz. regiji posebej tovarno, kjer se delajo avti za njihov trg.
Pa še to ne pomeni, da je zaradi tega kvaliteta kaj boljša/slabša.
Pero, s tem se pa ne bi strinjal
JG2 je napisal/-a:Samo razmišljam. Primerja se salonske modele z modeli po ceniku uradnega uvoznika znamke.
Je pa v Nemčiji po ceniku tale Kia 24690 eur.
http://www.kia.com/de/modelle/der%20neu ... #model=Kia cee'd&trim=GT Challenge&category=colors
Pri nas pa je 27450. file:///C:/Users/user/Downloads/CeniknoviproceedGT08072013.pdf
Še vedno skoraj 3k eur razlike, kar je pa zaradi višjega DDV in DMV.
peroRS je napisal/-a:
Jaz samo povem izkušnje iz tovarne, če kdo verjame ali ne je druga zadeva.![]()
Primer:
na liniji imaš 2 avta. Eden je namenjen za kupca v Nemčiji, drugi za kupca v Sloveniji,. Recimo, da gre za enak model avta, v katerega bodo vgradili 2 enaki vrsti motorja. A res verjameš, da se sproti odločajo "dajmo Nemcu bolj kvaliteten motor vgradit, Slovencu pa slabšega". Kako pa naj sploh vejo kateri je boljši/slabši, če dobijo v roke že sestavljene motorje v enem kosu.
Mogoče jim pa napišejo listke z opombami "tale ima zanič ojnice, dajte jih Slovencem vgradit"![]()
Beri je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:
Jaz samo povem izkušnje iz tovarne, če kdo verjame ali ne je druga zadeva.![]()
Primer:
na liniji imaš 2 avta. Eden je namenjen za kupca v Nemčiji, drugi za kupca v Sloveniji,. Recimo, da gre za enak model avta, v katerega bodo vgradili 2 enaki vrsti motorja. A res verjameš, da se sproti odločajo "dajmo Nemcu bolj kvaliteten motor vgradit, Slovencu pa slabšega". Kako pa naj sploh vejo kateri je boljši/slabši, če dobijo v roke že sestavljene motorje v enem kosu.
Mogoče jim pa napišejo listke z opombami "tale ima zanič ojnice, dajte jih Slovencem vgradit"![]()
Slovenija je na Balkanu in za Balkan se delajo drugačni avti v smislu; cenejše pnevmatike, cenejše blago na sedežih, manj opreme - vedno neki manjka,... kakšni skriti (manj vredni ) elektronski deli ipd.
pskoda je napisal/-a:Beri je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:
Jaz samo povem izkušnje iz tovarne, če kdo verjame ali ne je druga zadeva.![]()
Primer:
na liniji imaš 2 avta. Eden je namenjen za kupca v Nemčiji, drugi za kupca v Sloveniji,. Recimo, da gre za enak model avta, v katerega bodo vgradili 2 enaki vrsti motorja. A res verjameš, da se sproti odločajo "dajmo Nemcu bolj kvaliteten motor vgradit, Slovencu pa slabšega". Kako pa naj sploh vejo kateri je boljši/slabši, če dobijo v roke že sestavljene motorje v enem kosu.
Mogoče jim pa napišejo listke z opombami "tale ima zanič ojnice, dajte jih Slovencem vgradit"![]()
Slovenija je na Balkanu in za Balkan se delajo drugačni avti v smislu; cenejše pnevmatike, cenejše blago na sedežih, manj opreme - vedno neki manjka,... kakšni skriti (manj vredni ) elektronski deli ipd.
Jaz se ne bi strinjal s tem ampak zelo dvomim, da bi v slo dobili slabše kvalitete avto kot v nemčiji če recimo že samo prebiraš nemške forume imajo podobne probleme kot pri nas.
ps.: jaz sem pri novemu avtu dobil 4 mesece stare gume bridgestone potenza s001 in dvomim, da bo lahko nemc dobil boljše
Beri je napisal/-a:JG2 je napisal/-a:Samo razmišljam. Primerja se salonske modele z modeli po ceniku uradnega uvoznika znamke.
Je pa v Nemčiji po ceniku tale Kia 24690 eur.
http://www.kia.com/de/modelle/der%20neu ... #model=Kia cee'd&trim=GT Challenge&category=colors
Pri nas pa je 27450. file:///C:/Users/user/Downloads/CeniknoviproceedGT08072013.pdf
Še vedno skoraj 3k eur razlike, kar je pa zaradi višjega DDV in DMV.
Mislim da je trgovska marža problem.
Marsikaj od prehrane je v Nemčiji ceneje kot tukaj.
Trgovska marža je problem in ne davek
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov