ET-ja ni fajn menjat
Če si malo narišeš sile in ročice, boš videl, da je
ET direktno vpliva na navor, ki ga čutiš na volanu!
Avto ima original izbran takšen ET, da se glede na kot osi krmiljenja
kolesa samostabilizira.
To pomeni, da če na eni strani prileti kolo na grbino, ti volana ne
obrne v smeri grbine temveč stran. Tako je avto stabilen, tudi če
volana ne držiš (tu je govora seveda o majhnih grbinah

).
Če daš na avto feltne z manjšim ET-jem porušiš samostabilizacijo,
če pa daš feltne z večjim ET-jem, pa povečaš silo, ki jo potrebuješ
za zavijanje in posledično bolj obremenjuješ zglobe.
Že 1 cm razlike v ET-ju lahko popolnoma pokvari občutek na volanu
in stabilnost vožnje - sem sam izkusil in sem bil prisiljen zamenjati feltne.
Skratka, originalni ET, pa bo! (Razen na zadnji osi, tam pa tega problema ni)