Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
bakko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če okt 16, 2003 10:45 am

ECO TEST-PLINI???

Napisal/-a bakko Pe feb 06, 2004 6:43 am

PROBLEM je sledeč:v sredo grem na tehnični in mi namerjo 1.5 plinov pod obrati in 000 prosti tek.OK,zamenjam katalizator in lamdo sondo,pa svečke ter grem ponovno na TP.Vendar tudi sedaj ni vse OK,plini so pri obratih od 0.4-0.5,pa še to pri 3500 obr so emisije nižje kot pa pri 2000.
Tako da sedaj nimam več idej kaj še naredit.
Gre pa za A4,1.6,letnik 95
Kakšen nasvet bi prou pršou
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Pe feb 06, 2004 7:29 am

Men je zadnč en mehanik reku, da se mora vsak katalizator ulaufat. Če ga nisi dobro segrel vsaj enkrat ti ne bo dobro delal.
http://www.raceland.si
 
surovina
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 10:07 am

Napisal/-a surovina Pe feb 06, 2004 7:36 am

Enostavna rešitev!Prodaj A... in kupi avto!!!!!
 
Uporabniški avatar
BiMMER
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1582
Pridružen: So mar 02, 2002 12:05 pm
Kraj: Lucija, Slovenija

Napisal/-a BiMMER Pe feb 06, 2004 8:05 am

surovina je napisal/-a:Enostavna rešitev!Prodaj A... in kupi avto!!!!!

...in kupi BMW. Moj je letnik 1991 in imam pline sokraj 0.0 :lol:
-JuRE-
BMW F30, bj. 2017
 
Uporabniški avatar
keylone
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: Če jan 09, 2003 5:45 pm
Kraj: primorska

Re: ECO TEST-PLINI???

Napisal/-a keylone Pe feb 06, 2004 9:15 am

bakko je napisal/-a:PROBLEM je sledeč:v sredo grem na tehnični in mi namerjo 1.5 plinov pod obrati in 000 prosti tek.OK,zamenjam katalizator in lamdo sondo,pa svečke ter grem ponovno na TP.Vendar tudi sedaj ni vse OK,plini so pri obratih od 0.4-0.5,pa še to pri 3500 obr so emisije nižje kot pa pri 2000.
Tako da sedaj nimam več idej kaj še naredit.
Gre pa za A4,1.6,letnik 95
Kakšen nasvet bi prou pršou
lahko mas inector slab
0-100km/h-2dni vw 1200
 
[YuGo]
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če apr 03, 2003 9:18 am
Kraj: Lenart

Napisal/-a [YuGo] Pe feb 06, 2004 10:56 am

BiMMER je napisal/-a:
surovina je napisal/-a:Enostavna rešitev!Prodaj A... in kupi avto!!!!!

...in kupi BMW. Moj je letnik 1991 in imam pline sokraj 0.0 :lol:


v garaži? :)
 
Neo
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 06, 2003 1:48 pm

Napisal/-a Neo Ne feb 08, 2004 4:04 pm

Ojla!
A ne mislis, da si brez veze stran vrgel ogromno denarja, lahko pa je bil problem cisto majhen!
1. skoda da pred tehnicnim nisi sel na AC in ga malo preluftal! Ma ni treba skrajnosti vzet, npr na 160km/h pa tam konstantno enih 100km se vozit, pol nazajgrede pa 180nekje.Pa bi se menjal svecke + zracni filter.
2, ce ti po tem bi ti tud umerili 1,5 CO (kar je ful dost), pol it k pooblascenemu serviserju ali BOSCH servisu! Mogoce je bila samo lambda fuc, al samo katalizator, al motorcek prostega teka, al temp zraka, al vode vse je mozno!!!
Da so ti emisije pri vecjih obratih manjse je cistoma normalno!!!
 
Uporabniški avatar
swiftrider
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: Če dec 04, 2003 2:02 am
Kraj: črnuče

Napisal/-a swiftrider Ne feb 08, 2004 4:12 pm

Kupi fuelmax, k izboljša zgorevanje kr dost. Pa neki cajta ga tišč da se prepuca, dej u benz kej za čiščenje injektorjev pa zgorevalne komore, svečke nove, filter.

U končni fazi kupi Swifta kjer ni takih problemov kot pri audiju :wink: (upam da to bere tud maky :lol: )...
 
Uporabniški avatar
BiMMER
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1582
Pridružen: So mar 02, 2002 12:05 pm
Kraj: Lucija, Slovenija

Napisal/-a BiMMER Ne feb 08, 2004 4:32 pm

Dovolj zajebancije,...
Pravijo da je zelo priporočljivo pred merjenjem avto vozit vsaj 15 min. pod zelo visokimi ali celo ekstremnimi obrati. Menda se lepo segreje, med merjenjem potem da dela super!
-JuRE-
BMW F30, bj. 2017
 
Neo
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 06, 2003 1:48 pm

Napisal/-a Neo Ne feb 08, 2004 4:39 pm

Dovolj zajebancije???? A ti to res mislis???
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Po feb 09, 2004 7:24 am

BiMMER je napisal/-a:Dovolj zajebancije,...
Pravijo da je zelo priporočljivo pred merjenjem avto vozit vsaj 15 min. pod zelo visokimi ali celo ekstremnimi obrati. Menda se lepo segreje, med merjenjem potem da dela super!


"pod zelo visokimi (2000 u/min) ali celo ekstremnimi (3500 u/min) obrati"


:P :rofl :har


Hecam se.

Res je da je pri avtih, ki se ne vozijo v obratih ponavadi treba zadevo mal prepihat. Parkrat ga spustiš do blokade, pa je to to. Če potem še vedno ne dela potem pa na servis.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
AR-146
Novinec
 
Prispevkov: 192
Pridružen: Pe sep 19, 2003 10:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a AR-146 Po feb 09, 2004 7:30 am

fora je dostikrat v tem če si dal neoriginalni katalizator gor lahko to drka npr. pri BMWju morš dat nujno original čene več pije slabše gre pa še na tehničnem ne boš šel skozi (govorim za 525 kar je pomoje tudi pri drugih)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po feb 09, 2004 3:43 pm

Mogoce bi blo fajn ce bi napisal kolk prevozenih ma tvoja masina!
Ce ze ma dost je potrebna generalke in z menjavo katalizatroja v onemoglost neos nic nardil!
LP
 
bakko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če okt 16, 2003 10:45 am

Napisal/-a bakko To feb 10, 2004 6:25 am

ma prevoženih 130.000
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo To feb 10, 2004 11:32 pm

Cisto tako...koliko pa je sploh dovoljena emisija plinov s katalizatorjem?
 
Uporabniški avatar
PriSon
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Sr avg 13, 2003 12:48 pm

Napisal/-a PriSon To feb 10, 2004 11:46 pm

Jaz vam samo povem to kar mi je že več ljudi reklo, ki delajo na servisih in se večkrat srečajo tudi z merjenjem plinov. Avto je pred tehničnim treba zelo dobro spucat! Jaz, ko bom mel tehničnega bom se ziher pelal najmanj 40 kilometrov z vmesnim pretiravnjem pri obratih!! To kak se neki ludi vozijo pri nizkih obratih je vse hudo, saj ni noro, da ne naredijo tehničnega! Vsekakor pa ne it tja z mrzlo mašino!!!!
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc To feb 10, 2004 11:51 pm

eh vse gre ces samo temp. vode cez 80 stopinj pa lepo nastavljen vzig pa relativno novo olje v masini pa je
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo To feb 10, 2004 11:54 pm

PriSon je napisal/-a:Jaz vam samo povem to kar mi je že več ljudi reklo, ki delajo na servisih in se večkrat srečajo tudi z merjenjem plinov. Avto je pred tehničnim treba zelo dobro spucat! Jaz, ko bom mel tehničnega bom se ziher pelal najmanj 40 kilometrov z vmesnim pretiravnjem pri obratih!! To kak se neki ludi vozijo pri nizkih obratih je vse hudo, saj ni noro, da ne naredijo tehničnega! Vsekakor pa ne it tja z mrzlo mašino!!!!


Saj z marzlo masino ti niti plina ne merijo. Ga moras itak prej spraviti na delovno temp.!
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr feb 11, 2004 7:18 am

MaKo je napisal/-a:Cisto tako...koliko pa je sploh dovoljena emisija plinov s katalizatorjem?


0,5 CO v izpuhu. (verjetno promilov, ker je v izpuhu še dušik in vse ostalo, kar je drugače v zraku).
http://www.raceland.si
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov