Daedalus je napisal/-a:zoranv12 je napisal/-a:Blisk1 je napisal/-a:hvala za odgovor. za 17'' pnevmatike sem imel tlak 2,2 in je bilo premalo kljub neobremenjenemu avtu in je pnevmatike pobiralo po zunanjih robovih.
pozdravljen,
po navadi se to dogaja na sprednjih kolesih pri širših pnevmatikah že samo zaradi geometrije podvozja; Praktično je pa tako, da se v vsakem ovinku gume "nagnejo" z obračanjem volana na levo v levem zavoju in na desno v desnem zavoju. Tega pojava nikakor ne boš preprečil z višjim tlakom, mogoče malenkost zmanjšal, vendar nikakor v celoti. Primerjaj tip podvozja z ostalimi vozili in boš ugotovil, da je povsod približno enako...
Lp, Zoran
A ni to znak da je optika v qurcu? Kolikor JAZ vem je tako, da če imaš optiko naštimano optimalno je obraba gum enakomerna - govorim seveda o original podvozjih, ne pa v primeru modifikacije podvozja z aftermarket produkti z namenom športne lege in podobnega.
To je optika v qurcu ali pa so amortizerji malenkost zviti oz raztegnjena spodnja ušesca amortizerja tam ko se pesto privijači. Osebno sem imel avto znižan in original 225 18" gume na corsi +200hp in sem prednje zličkal 15-18kkm in so bile vedno lepo pobrane oz enakomirno obrabljene od conti-ja, bridgeston do michelina