Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
knt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Ne nov 17, 2013 7:56 pm

Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a knt Po sep 29, 2014 7:28 pm

Verjetno je kar nekaj voznikov, ki primerjajo(mo) "tovarniško" porabo in koliko dejansko porabi avto.
Zveza potrošnikov Slovenije je objavila članek o testu, ki ga je izvedla italijanska organizacija Altroconsumo.

http://www.zps.si/index.php/trg-in-cene ... boratoriju
http://issuu.com/ursa_smid/docs/qa_altr ... 44/9427713

Sicer je v besedilu nekaj matematičnih kiksov ampak bistvo je, da nas proizvajalci "nategujejo" na vsemogoče načine, da prikažejo čim nižjo porabo.

Verjetno je Spritmonitor še vedno najboljši pokazatelj dejanske porabe.
Glavni problem na svetu je, da so bedaki in fanatiki vedno prepričani, modreci pa stalno v dilemi. [ Bertrand Russell ]
 
mavrica
Novinec
 
Prispevkov: 392
Pridružen: Ne nov 13, 2011 3:36 pm

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a mavrica Po sep 29, 2014 7:31 pm

jp, to je bilo po TV, da se porabe razlikujejo tudi po 50%, največ odstopanj je pri turbobencinarjih sodobnega časa.

Spritmonitor je najboljši pokazatelj, sploh tam, kjer je veliko lastnikov. Zanimivo je pogledati ne samo povprečno porabo, pač pa tudi, koliko je poraba v posameznem razredu znotraj iskanega vozila.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a pskoda Po sep 29, 2014 7:49 pm

Saj to vsak ve, da nategujejo, zato pa se gre k prodajalcu kjer imajo testno vozilo. Osebno ga vedno sprobam in dobim približno sliko koliko mi bo porabil pa še to ni neke bistvene razlike v porabi med znamkam. Podobna teža, moč, prostornina mogoče par deci razlike oz v vsakdanji vožnji ne občutiš tega
Lp
 
Uporabniški avatar
Bat_zajla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: Če dec 09, 2010 10:32 pm

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a Bat_zajla Po sep 29, 2014 7:55 pm

Ma seveda, da hočjo prikazat najnižjo porabo, tako kot pri vseh drugih izdelkih. Zakaj se nobeden ne pritoži nad pralnim praškom, ki obljublja da opere vse madeže in podobno. Drugače je pa že večkrat bilo dokazano, da se da deklarirano porabo doseči ali celo preseči, samo znat je treba vozit na tak način.
 
knt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Ne nov 17, 2013 7:56 pm

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a knt Po sep 29, 2014 8:03 pm

Ja.. te za pralni prašk itd. bi pa dal itak vse pozapret.. :D
So tolko napadalni, da jih že ignoriram...
Glavni problem na svetu je, da so bedaki in fanatiki vedno prepričani, modreci pa stalno v dilemi. [ Bertrand Russell ]
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1817
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a emozul Po sep 29, 2014 8:15 pm

Na koncu lahko rečemo, da smo ovce, ker nas povsod "nategujejo".
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3878
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a Blinder Po sep 29, 2014 8:26 pm

turbobencinarji več lažejo ker so novejiš. bolj ko je nov motor bolj so imeli optimiziran postopek merjenja porabe (ker je pač meritev porabe potekala pozneje).
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a Matjazy Po sep 29, 2014 8:36 pm

Jaz sem doslej brez težav prišel v meje tovarniške porabe... vozim pa dizle.
Lybra mi pije v 160.000km povprečno 5.58, kar je manj ok tovarniške kombinirane 6.1. Minimum na cel tank goriva sem imel nižji od tovarniške najnižje, ki je navedena 4.8 (v potovanju po Bosni, ko so me najprej 2x dobili na radar, potem je šlo pa po omejitvah :) )
 
mavrica
Novinec
 
Prispevkov: 392
Pridružen: Ne nov 13, 2011 3:36 pm

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a mavrica Po sep 29, 2014 8:56 pm

Matjazy je napisal/-a:Jaz sem doslej brez težav prišel v meje tovarniške porabe... vozim pa dizle.
Lybra mi pije v 160.000km povprečno 5.58, kar je manj ok tovarniške kombinirane 6.1. Minimum na cel tank goriva sem imel nižji od tovarniške najnižje, ki je navedena 4.8 (v potovanju po Bosni, ko so me najprej 2x dobili na radar, potem je šlo pa po omejitvah :) )



kater letnik pa imaš?
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4401
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a xxl Sr okt 01, 2014 7:40 pm

Dobro vem kaj je varčna vožnja in se tov. obljubam ne morem približat na manj kot 20%,po spritmonitorju je povprečno odstopanje kar 40%. :roll: :evil:
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
trance0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Sr okt 10, 2012 3:30 pm

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a trance0 Če okt 02, 2014 7:55 am

Treba je tudi upoštevati, da večina ljudi ne zna voziti avta varčno. Zato sam tudi spritmonitor jemljem s precejšnjo mero rezerve. Bolj realne so mi izračunane povprečne porabe pri ADAC testih, tam folk zna voziti avte vsaj približno ekonomično in so zato povprečne porabe realnejše. ADAC tudi objavlja povprečne porabe v mestu, na podeželju in na avtocesti ter skupno povprečno porabo za testirana vozila. Pri spritmonitorju nič ne veš kako uporabniki vozijo avte, na kakšnih relacijah itd., zato mi tista povprečja ne predstavljajo merodajnih podatkov.
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a .com Če okt 02, 2014 8:15 am

jaz vem za VAG grupo, Renoja, MBja, Hyundaija ipd, da se lahko doseže in celo preseže tovarniško obljubljena poraba.. Vendar tega ne prakticiram, saj se mi zdi ne-umno...

Prav tako se mi zdi tale italijanski test brezvezen... Po 15h letih se spomnejo, da bi šli nekaj ''raziskovati'' in se ''pravdati'' :lol:
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a abbe Če okt 02, 2014 8:57 am

a to da vam pa bc-ji tut lažejo pa zato lahko dosegate tovarniško porabo pa nben ne pomisl?
jst sm mnenja da se tovarniško deklarirane porabe ne da doseči z normalno vožnjo.
kar mi je znano merijo porabo na valjih.
z prenapumpanimi gumami,ugasnjeno vso elektriko v vozilu pri 80 kmh v najvišji prestavi pa še 100 drugih faktorjev ki jih na cesti ni varno prakticirati..
pa nj potem en doseže tako porabo na cesti ko ma prižgane luči in klimo..z normalnm tlakom v gumah pa z uporom vetra...
Ni vse res kar napišem
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a cc09 Če okt 02, 2014 9:13 am

Itak da se ne da. Ljudje se vozijo po odprti cesti in 60 v 4. po "mestu", na koncu imajo porabo tam nekje ali malo nižjo kot je deklarirana kombinirana, in mislijo da imajo res nižjo, v resnici bi pa morali gledat izvenmestno deklarirano porabo, ki je pa 2 litra nižja, tej se pa niti ne približajo. Jaz pri svojem komot pridem pod kombinirano, no, samo prehitevat ne smem, ni pa šans, da bi cel tank zvozil s porabo kot je naj bi imel izven mesta, tudi če res ne grem na avtocesto niti v mesto. No, da se kakšen odsek, ali pa kakšno pot, ampak ne cel tank, stalno, to je mučenje.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a pskoda Če okt 02, 2014 9:35 am

Tisti, ki reče da doseže tovarniške podatke je zelooo ..... Če bi vsaj enkrat videl kaj oni vse naredijo, da pridejo do te porabe bi čisto drugače razmišljali
Lp
 
trance0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Sr okt 10, 2012 3:30 pm

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a trance0 Če okt 02, 2014 10:04 am

Očitno pa nekateri proizvajalci bolj goljufajo kot drugi. Moje izkušnje so takšne, da se ob umirjeni vožnji po omejitvah pri večini avtov da približati tovarniški kombinirani porabi, jo je pa ob normalni vožnji nemogoče dosegati. Vendarle, konkretna primera: Honda jazz 1.4 i-DSI deklarirana tovarniška povprečna poraba 5.6 l/100 km, moja povprečna poraba po BC okoli 5.5 l/100, realna okoli 5.8 l/100. Večinoma imam krajše(do 10 km) mestno-primestne vožnje po LJ in okolici, vendar skoraj vedno izven konic! Zadnje leto mi avto večino časa stoji. Ko sem bil na testni vožnji z novim Cliom IV 0.9 tce, sem na dobrih 70 km dolgi poti(LJ-Logatec avtocesta(100-130 km/h), nazaj lokalna cesta) pri povprečni hitrosti 45.5 km/h, kljub zgoščenemu prometu v obeh smereh in precej pogostemu stanju in speljevanju na semaforjih, brez nekega mučenja dosegel povprečno porabo 5 l/100 po BC(realna je bila po mojem izračunu še 1 dl nižja, tj. 4.9 l/100), medtem ko znaša tovarniška poraba za avto s tem motorjem 4.5 l/100.

BTW, na spritmonitor.de je povprečna poraba uporabnikov za Clio IV z 0.9 tce motorjem 6.2 l/100 km, medtem ko so pri ADAC testu dosegli povprečno kombinirano porabo 5.2 l/100, kar je enako, kot so izmerili pri testu Pola z 1.2 TSI.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a J.McLane Če okt 02, 2014 10:13 am

NEDC test ni 80 kmh po ravnem simulirano na valjih, cikel vključuje zaviranja pospeševanja in vse kar sodi zraven. Več podrobnosti je lepo napisano na Wikipediji.

Nekaj zanimivosti:
- mestna testni cikel pridela 18,35 kmh povprečno hitrost - je sedaj jasno zakaj s&s sistem v vsak avtu
- izven mesta se vozi večino 70 kmh, z res zelo rahlim pojemki (dvomim da se uproabi zavoro) in pospeški, 120 kmh se vozi celih 10 sekund od skupnih 400 s

Možno je dosegati in tudi presegati tovarniško porabo v normalnem prometu lepo po omejitvah, vendar moraš za to imeti primerno dnevno relacijo. Npr. relacijo kot je od Škofje loke do Kranja, tam je omejitev ves čas 50 kmh, nobenega semaforja, če na tistem odseku ne dosegaš 20% nižje porabe od deklarirane kombinirane potem je nekaj narobe s tabo ali pa z avtom. Koliko samomorov bi bilo zaradi take duhamorne vožnje je pa debata za drugo temo :lol:
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a abbe Če okt 02, 2014 10:39 am

ja sj zato pa je gužva ker pravte da je omejitev ves čas 50kmh kar ne drži an.
na tak način se da dosegat porabo ja,sam potem sam seb lažeš.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a J.McLane Če okt 02, 2014 10:54 am

Takole ti povem, tista dva odseka v skupni dolžini 1 km kjer te omejitve ni nimata bistvenega vpliva na celotno povprečno hitrost in porabo na tem odseku. Če ne verjameš resetiraj BC v Kranju se zapelji do Loke v krožnem obrni in v Kranju spet odčitaj BC.

Ne vem ali je res treba na vsako besedo zapenjat in takoj obtoževat nekaj kar samo domnevaš :evil:
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Tovarniška vs. dejanska poraba

Napisal/-a pskoda Če okt 02, 2014 11:13 am

Osebno vedno gledam najvišje tovarniške podatke se pravi mestno vožnjo in tam nekje mi bo avto pil v povprečju.
Lp
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov