Brez skrbi, sistem bo verjetno precej odporen na težave, podvojen/potrojen in bo imel fail-safe. Vsekakor bo bolj zanesljiv, kot miljoni današnjih voznikov, od katerih jih je pol pijanih, ostali pa postavljajo rekorde ali pa se med vožnjo brijejo.Firediver je napisal/-a:Mene moti:
- še bolj postanemo odvisni od delovanja nekega sistema, ki bo vsekakor podvržen napakam in okvaram, že tako je sedaj cela zmešnjava že, če crkne en sam semafor (današnja izkušnja) na cesti, kaj šele bistveno večji sistem vodenja.
- vse naravne anomalije (dež, sneg, led, plaz, jezero na cesti zaradi zamašenega odtoka (današnja izkušnja) bodo morale biti nekako senzorično sporočene, da bo avto lahko prilagodil vožnjo samo tam, kjer je treba oz. bo imel za celotno traso opozorilo "slabe razmere" in se boš vozil 30 km/h (ali manj!) po odsekih, kjer ni kritično.
- ta sistem ne more delovati samo z radarskim sistemom meritve razdalje od ovire in GPS/črtnemu sledenju poteka ceste.
J.McLane je napisal/-a:Imamo pa več časa za viset na forumu
Firediver je napisal/-a:No, še bi našteval..je pa zanimivo, da se človeka vedno bolj izključuje iz sodelovanja pri vseh procesih, kot da bomo imeli potem več časa..za koga??? Tudi pred časom je bila reklama za bankomate in spletne banke, pa je pisalo, da bomo tako imeli več časa za prijatelje. ČISTO OBRATNO! Ker sedaj ne gremo več na banko, ni prilike mimogrede srečati nikogar, da bi si spontano vzeli čas za kavico tako, kot je bilo prej, pa čeprav bi morali sedaj (glede na reklamo) veliko več kofetkati!
Tako da, ves prihranek pri času bo šel za posel in človek se bo spraševal, kaj ima od življenja..
~toMmy~ je napisal/-a:Največjo prednost in največjo verjetnost za uporabo takšnih ali drugačnih sistemov za avtonomno vožnjo vidim v velemestih, kjer bi najbolj prišla do izraza, če bi vsa vozila komunicirala med sabo (bistveno večja pretočnost in učinkovitost - poraba energije) in v tovornem prometu (zaenkrat predvsem na avtocesti). Prejšnji teden sem naredil v štirih dneh (gledano po urah) cca. 4000 km po Evropi (Slovenija, Avstrija, Nemčija, Danska) in kakšno polovico te poti bi s kombinacijo samodejnega menjalnika, radarskega tempomata, sledenja črtam, prepoznavanja znakov in učinkovitega zaviranja v sili lahko preživel z brskanjem po internetu, gledanjem filmov, branjem knjig ipd. ter hkrati bil pripravljen sam vozit, ko bi to bilo potrebno.
matejxx je napisal/-a: Avtomatski menjalnik pa mojo vožnjo popolnoma spremeni in takšna vožnja postane dolgočasna.
Mhm, zato si odstranil servo volana, servo zavor, abs, esp, klimo in prešaltal na V-brake, avto ogrevaš na pedala, klima pa so ti odprta okna. ne s***, daj, z neumnostmi.matejxx je napisal/-a:Sam sem velik nasprotnik, da bi avto delal kaj namesto mene.
sonic je napisal/-a:matejxx je napisal/-a: Avtomatski menjalnik pa mojo vožnjo popolnoma spremeni in takšna vožnja postane dolgočasna.
Meni se ni zdelo tako. Pa tudi rad vozim.
J.McLane je napisal/-a:Implementacije avtomatskih menjalnikov so takšne in drugačne in vsakega se verjetno navadiš in se ga da lepo nadzirati z gas pedalom, torej tisto kar ti delaš sedaj z roko delaš z malo več občutka v nogi, roke pa imaš ves čas proste.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 127 gostov