srcnik je napisal/-a:ccc amater
darkside je napisal/-a:Clio 1.2 bencinar. na števcu 200km/h, ne gre pa več kot 110km/h ..... hmmm......
edit: aja, avto je letnik 2000
odprti clio je napisal/-a:darkside je napisal/-a:Clio 1.2 bencinar. na števcu 200km/h, ne gre pa več kot 110km/h ..... hmmm......
edit: aja, avto je letnik 2000
Ali je z avtomobilom nekaj narobe (usuto satje katalizatorja ipd.), ali pa je voznik nesposoben. Tudi 65 KM zmore doseči 160 km/h.
peroRS je napisal/-a:srcnik je napisal/-a:ccc amater
j***a od holzwagna, kaj naj zdaj.
odprti clio je napisal/-a:darkside je napisal/-a:Clio 1.2 bencinar. na števcu 200km/h, ne gre pa več kot 110km/h ..... hmmm......
edit: aja, avto je letnik 2000
Ali je z avtomobilom nekaj narobe (usuto satje katalizatorja ipd.), ali pa je voznik nesposoben. Tudi 65 KM zmore doseči 160 km/h.
J.McLane je napisal/-a:Daedalus je napisal/-a:Seveda jih daje, vse kar ima daje, ampak je vlečne sile premalo za premagovanje upora zraka...vlečna sila pa je odvisna od navora, seveda.
Koliko motor daje od sebe je odvisno od vrtljajev, v primeru da bi pri tisti teoretični top hitrosti imel premalo vrtljajev jasno da nebi imel na voljo vseh kW. Ampak pri dizlu ponavadi to ni problem, ker je tiste max moči na voljo na širšokem območju (visok navor), za nek NA motor je pa že lahko kriza in mora biti prestavno razmerje točno izračunano, da doseže tisto teoretično hitrost tudi v praksi.
Daedalus je napisal/-a:Imaš prav, ampak kot si sam ugotovil - je preračunano. Če ni "izrednih" razmer (klanec gor, čelni veter) ni problema z doseganjem max. hitrosti, navedene v teh. podatkih (ki je, kolikor vem, tudi stestirana). Vsaka prestava je namreč "tempirana" na max. moč motorja (z nekim procentom tolerance, ponavadi gredo vrtljaji malo čez točko max. moči, torej je kak kilovatek manj).
Blinder je napisal/-a:pa 110 kmh bi moral še v tretji dosežt
J.McLane je napisal/-a:Daedalus je napisal/-a:Imaš prav, ampak kot si sam ugotovil - je preračunano. Če ni "izrednih" razmer (klanec gor, čelni veter) ni problema z doseganjem max. hitrosti, navedene v teh. podatkih (ki je, kolikor vem, tudi stestirana). Vsaka prestava je namreč "tempirana" na max. moč motorja (z nekim procentom tolerance, ponavadi gredo vrtljaji malo čez točko max. moči, torej je kak kilovatek manj).
Ne vem ali sem jaz čuden ali pa imaš probleme z izražanjem oz. sploh mi ni jasno kaj hočeš povedat s poudarjenim stavkom.
Bom podal en ekstremen primer: Mazda 3 1.5 NA bencin:
http://www.automobile-catalog.com/car/2 ... tiv-g.html
Tovarniški Top Speed je določen pri 182 kmh, avto ima 6 prestav, ampak glede na podatke pogon v določeni prestavi daje max moč samo pri teh teoretičnih hitrostih:
4. prestava: 174,6 kmh
5. prestava: 214,8 kmh
6. prestava: 264,6 kmh
Čudno se ti ne zdi? Še 5. prestava je predolga, da bi jo lahko izkoristil, 4. pa že začne zgubljati moč oz. pride nekje do limiterja ravno pri deklarirani max hitrosti.
tr00per je napisal/-a:x2... od brata 1.2 8v gre sedaj, ko je avto ulaufan prou z veseljem 130, če je treba pa tud 160+ (več se pa ni preverjal)