Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
pekidi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: To apr 16, 2013 12:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a pekidi Sr sep 30, 2015 7:53 am

bajker je napisal/-a:
xxl je napisal/-a: Če tega ne bodo storili, bo država prepovedala prodajo njihovih izdelkov v Nemčiji in vožnjo vseh tistih, ki so že na cesti


Moje mnenje je, da je rdeče označeni tekst zgoraj navadna neumnost. Iz kakšnega razloga ti lahko kdorkoli prepove vožnjo v tvojem avtu, če imaš vse potrebne papirje?
Ker tvoj avto potencialno ne izpolnjuje Euro 5?
Najprej malo splošne logike.
V SLO vozi vsaj 70% avtov, ki ne izpolnjujejo Euro 5, torej svinjajo vsaj toliko oz. verjetno bistveno več. A ti se pa lahko vozijo ali kaj?
Vsak dan gre čez Slovenijo takole na oko vsaj 500 šleperjev iz Romunije, Bolgarije, Ukrajine, itd, ki zelo verjetno ne izpolnjujejo nobenega Euro standarda, torej vsak od njih naredi dnevno izpustov za recimo 50 "svinjskih" VW motorjev.
Da o friziranih, čipiranih, itd. avtih raje ne govorim.
Še malo pravne logike.
Lastniki spornih avtov tukaj nimajo ničesar zraven. Kupili in plačali so avto po vseh standardih in predpisih. Zato jih nihče ne more kaznovati za nekaj, kar niso krivi. Kriva je država Slovenija, ki je avte homologirala in ni preverila, če avtomobili ustrezajo standardom. In kriv je proizvajalec, ki je namerno zavajal. To so torej subjekti, ki morajo biti kaznovani, ne pa lastniki, od katerih jih je veliko eksistenčno odvisnih od avtomobila.

Iz kakšnega razloga ti lahko kdorkoli prepove vožnjo v tvojem avtu, če imaš vse potrebne papirje?
mislim da v tej smeri, da vlada/država/EU naredi onbstoječe papirje - neveljavne
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1109
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a cc09 Sr sep 30, 2015 8:03 am

Pravno je to čisto logično. Homologacija je bila prigoljufana, zato ni več veljavna, zato ne smeš več registrirat avta. Ker je pa za to kriv VW, ga lahko tožiš in boš stoprocentno dobil.
Da ne bi imeli 10,000,000 tožb po svetu, bojo države dale VW-ju nek čas, da to porihta. Če ne bo, pa bo tako, da ne boš smel vozit.
 
pekidi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: To apr 16, 2013 12:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a pekidi Sr sep 30, 2015 8:47 am

cc09 je napisal/-a:Pravno je to čisto logično. Homologacija je bila prigoljufana, zato ni več veljavna, zato ne smeš več registrirat avta. Ker je pa za to kriv VW, ga lahko tožiš in boš stoprocentno dobil.
Da ne bi imeli 10,000,000 tožb po svetu, bojo države dale VW-ju nek čas, da to porihta. Če ne bo, pa bo tako, da ne boš smel vozit.


se popolnoma strinjam
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a sašo5 Sr sep 30, 2015 2:32 pm

abbe je napisal/-a:cakte da dajo na test se te k so euro 6 pa bojo se te umaknil iz prodaje,ker sigurno ne dosegajo norm,če jih že un prejšnji ni,,tok pa tut niso napredoval v vbrizgu da bi dosegal norme z euro 6

vsi eu 6 imajo ADBlue - kolega je kupil pravkar A5 2.0 190KM ob tanku za nafto je še manjši čep za dotakat"scalnico"
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a nebivedu Sr sep 30, 2015 6:55 pm

sašo5 je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:cakte da dajo na test se te k so euro 6 pa bojo se te umaknil iz prodaje,ker sigurno ne dosegajo norm,če jih že un prejšnji ni,,tok pa tut niso napredoval v vbrizgu da bi dosegal norme z euro 6

vsi eu 6 imajo ADBlue - kolega je kupil pravkar A5 2.0 190KM ob tanku za nafto je še manjši čep za dotakat"scalnico"


Dodatki, dodatki. Me spominja na 98 oktanca s svincem, ko si moral dajat dodatek zraven tanka.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Tattoo- Sr sep 30, 2015 7:05 pm

sašo5 je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:cakte da dajo na test se te k so euro 6 pa bojo se te umaknil iz prodaje,ker sigurno ne dosegajo norm,če jih že un prejšnji ni,,tok pa tut niso napredoval v vbrizgu da bi dosegal norme z euro 6

vsi eu 6 imajo ADBlue - kolega je kupil pravkar A5 2.0 190KM ob tanku za nafto je še manjši čep za dotakat"scalnico"
Ni res in daleč od tega...je veliko modelov/motorjev, ki izpolnjujejo EURO6 normo in nimajo AdBlue! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Bucko99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 771
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:14 pm
Kraj: Around Ljubljana

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Bucko99 Sr sep 30, 2015 8:17 pm

Tattoo- je napisal/-a:Ni res in daleč od tega...je veliko modelov/motorjev, ki izpolnjujejo EURO6 normo in nimajo AdBlue! ;)


Misliš bencinarje ? Za dizle je pogoj adblue za EU 6, če se motim ?
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Tattoo- Sr sep 30, 2015 8:28 pm

Bucko99 je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:Ni res in daleč od tega...je veliko modelov/motorjev, ki izpolnjujejo EURO6 normo in nimajo AdBlue! ;)


Misliš bencinarje ? Za dizle je pogoj adblue za EU 6, če se motim ?
Ne...tudi dizli izpolnjujejo EURO6 brez AdBlue (npr. Golf Sportsvan / Golf Variant / ...).

P.S.: Če seveda niso tudi tukaj goljufali! :lol:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a pskoda Sr sep 30, 2015 8:36 pm

Če ima dodatek adblue lahko regeneracijo izvede tudi v mestih (ne vem pa točno če je to res).
EUR6 je tudi brez adblue, če je res EUR6 z adblue oz brez je pa drugo vprašanje
Lp
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a abbe Sr sep 30, 2015 10:07 pm

sašo5 je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:cakte da dajo na test se te k so euro 6 pa bojo se te umaknil iz prodaje,ker sigurno ne dosegajo norm,če jih že un prejšnji ni,,tok pa tut niso napredoval v vbrizgu da bi dosegal norme z euro 6

vsi eu 6 imajo ADBlue - kolega je kupil pravkar A5 2.0 190KM ob tanku za nafto je še manjši čep za dotakat"scalnico"


in kako veš da ta ki pa ima adblue pa izpolnjuje pogoje za euro 6?
kako ves da tudi to ni prirejeno?
Ni vse res kar napišem
 
Influenz
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če apr 01, 2010 7:02 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Influenz Če okt 01, 2015 12:17 am

Dodatek adblue in regeneracija nimata nobene povezave.. regeneracija se izvaja le v dpf filtru
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a J.McLane Če okt 01, 2015 8:01 am

... in tudi v LNT ;) Torej pri tistih, ki nimajo SCR
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Tattoo- Če okt 01, 2015 8:30 am

pskoda je napisal/-a:Če ima dodatek adblue lahko regeneracijo izvede tudi v mestih (ne vem pa točno če je to res).
Spet ni res, saj AdBlue nima nobene veze z regeneracijo! Regeneracija je sežig trdih delcev, ki so se nabrali v filtru za trde delce (DPF)...vse skupaj poteka pri zelo visoki temperaturi in zato ob regeneraciji ventilator motorja dela na polno in ropota, kot da bi se mu snelo! Regeneracija se izvaja občasno in čisto poljubno (npr. tudi v mestu). AdBlue je pa dodatek oziroma sistem za odbdelavo dušikovih oksidov (NOx) in poteka vseskozi med vožnjo v posebnem katalizatorju.

abbe je napisal/-a:in kako veš da ta ki pa ima adblue pa izpolnjuje pogoje za euro 6? kako ves da tudi to ni prirejeno?
Zato, ker je z AdBlue relativno enostavno doseči zahtevano okoljsko normo...ker pa je sam sistem precej drag so pa očitno želeli preko bližnice/goljufije priti do ustreznih rezultatov oziroma izpolnjevanja norme brez vgradnje AdBlue sistema. Poleg tega je pa v Ameriki okoljski standard, ki določa emisije za dizelske motorje bistveno strožji, kot pa evropski!

Dovoljene emisije NOx:
Amerika (EPA FTP-15) = 70g/miljo
Evropa (EURO6) = 80g/km
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a TOYOTA Če okt 01, 2015 4:55 pm

Tole je zanimivo, sicer različna testa, ampak tudi E6 niso tako nedolžni...zaenkrat veliko "skupnih" motorjev. Das Auto ist jetzt Das Software.

noxe6.jpg


lp,a.
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
bajker
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: To jan 31, 2006 10:06 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a bajker Pe okt 02, 2015 6:47 am

Suprise, suprise :?
Nič čudnega, da so bili ostali proizvajalci modro tiho in čakali, kaj se bo zgodilo.
http://www.theguardian.com/environment/2015/sep/30/wide-range-of-cars-emit-more-pollution-in-real-driving-conditions-tests-show

Kot kaže bomo vsi šli na bencince in pač izpuščali več CO2. Topla greda gor ali dol.
 
Uporabniški avatar
bajker
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: To jan 31, 2006 10:06 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a bajker Pe okt 02, 2015 7:32 am

cc09 je napisal/-a:Pravno je to čisto logično. Homologacija je bila prigoljufana, zato ni več veljavna, zato ne smeš več registrirat avta. Ker je pa za to kriv VW, ga lahko tožiš in boš stoprocentno dobil.
Da ne bi imeli 10,000,000 tožb po svetu, bojo države dale VW-ju nek čas, da to porihta. Če ne bo, pa bo tako, da ne boš smel vozit.


Če prav razumem Googlovo švabščino, to realno ni mogoče, vsaj v Švabiji.
Slika

Vir:
https://www.adac.de/infotestrat/fahrzeugkauf-und-verkauf/zulassung/Abgasskandal/default.aspx
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a nebivedu Pe okt 02, 2015 7:34 am

Zanimivo, da pišejo da je JEEP renegade 2.0 spuščal 10x več NOx v zrak. Seveda je, saj ima VW motor EA189 notri.
Old subarus never die, they just get faster!
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1109
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a cc09 Pe okt 02, 2015 7:35 am

Kako da ne, sej piše, da je možno umaknit homologacijo, samo da ne samo na podlagi tega zdaj kar se je zgodilo v Ameriki. To je logično. Če niso goljufali tudi na evropskem testu, je vse v redu. Ampak seveda so goljufali.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a chan Pe okt 02, 2015 7:42 am

nebivedu je napisal/-a:Zanimivo, da pišejo da je JEEP renegade 2.0 spuščal 10x več NOx v zrak. Seveda je, saj ima VW motor EA189 notri.


Renegadov dvolitrski dizel je Fiatov Multijet. Podobno neslavno mesto na tej lestvici ima tudi manjši, 1.6 litrski Multijet agregat pri njegovem dvojčku Fiatu 500X.
VW TDI agregate pa so vgrajevali v evropske edicije bivših Jeepovih modelov Patriot in Compass.
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a nebivedu Pe okt 02, 2015 8:38 am

Jap, spregledal, se mislil, da imajo vsi trije isti motor. Ker compas in patriot imata oba EA189 motor.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 103 gostov