Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a hippo To nov 17, 2015 7:55 am

Jaz vozim 13 let starega A6 pa sem čisto zadovoljen.
Razlike med A4, A6, Passatom so pa kar velike, ni to eno te isto, kot nekateri zmotno mislijo. Sem imel vse tri, tako da vem iz prve roke kaj pa kako.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4343
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a Firediver To nov 17, 2015 8:40 am

Ta tema je tako nehvaležna, ker je popolnoma verjetno, da ima vsak zase prav in to tudi zagovarja. Vsak ima svoje prioritete in hvalabogu, da je na svetu toliko različnih avtomobilov, da se zadosti vsem okusom.
Da bi ta tema dosegla svoj učinek, bi morala zadevati točno in samo tisti del publike, ki se zanima za ali pa že ima v lasti prestižno znamko. Torej odpade velik del populacije, ki si ne more privoščiti ali pa nima interesa posegati stroškovno tako visoko. Temu velikemu delu populacije (tu vmes sem tudi sam) se že apriori zdi neracionalno kupovati take avtomobile.

Ostane zelo majhen del populacije (ciljna populacija v tej temi), ki si to lahko privošči. Mislim pa, da bo velika verjetnost, da bo vsak "po akademsko" (ker racionalnih argumentov tukaj ni) hvalil svoje, saj so npr. lastniki, ki so popolnoma seznanjeni z vsemi sistemi v svojem prestižnem vozilu, bolj redki. Večina si tak avto nabavi zato, ker lahko. Ampak to je njihova zgodba za njihov denar.

Udobje, lega na cesti, motorne zmogljivosti..predvidevam, da je vse vrhunsko, ampak ti ne pomaga nič, ker se v prometu v večini gužvajo "navadni smrtniki" s svojimi bolj ali manj racionalnimi vozili, ceste v Sloveniji pa tudi niso zadnji dosežek gradbene tehnike. In tako pridejo vse te premijske lastnosti vozila do izraza samo na tujih avtocestah. Kdor ima večinoma opravka po takih cestah, je razumljivo in do neke mere celo racionalno, da poseže po premium vozilih.

Velika večina (med njimi sem tudi sam) pa, kot sem že v enem prejšnjih postov omenil, nimam teh težkih dilem. Ker pač nisem ciljna skupina, da bi konstruktivno utemeljil zakaj da ali pa zakaj ne. Škoda pa je vsega tega prerekanja, žaljenja, koliko nagrad ima neka znamka, kdo je prej naredil kaj...uffffffffff, kaj vse pride v poštev, ko izbiraš (in utemeljuješ izbiro) premium vozila.

Hvala lepa, ta "premijski" avtomobilistični svet me za časa mojega življenja ne bo videl! Najbrž bo kdo rekel, da veliko zamujam, pa bi mu rekel: Srečen tisti, ki to zamuja!
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1375
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a thunderbolt To nov 17, 2015 9:00 am

Firedriver, ja imas prav. Zadnjic sem se vozil v kar lepo opremljeni dve leti stari petki. Noter je res premium, povsod vse super mehko, tako kot v arestu v "sobah za posebne primere". Ce bi imel denar, niti dvakrat ne bi razmisljal in niti ne bi pomislil iskati razlogov, zakaj je pa 20 let star subaru boljsa izbira - ne vem, kaj imate eni od take racionalizacije. Me je pa recimo kljub temu presenetilo, da petka glede vozne uglajenosti, udobja, tisine, ni bistveno pred npr. golfom, novo astro. Sem pricakoval vecjo razliko na tem podrocju. Ampak kot pravim, ce bi si tak avto lahko privoscil, bi ga imel. Aha, se to, marsikdo tudi rece, da bi si tak avto lahko privoscil, ampak potem adijo dopust, ima raje vikend, meso rad je vsak dan in ne samo ob praznikih in podobno - tega osebno ne smatram kot kandidata, ki si tak avto lahko privosci. Zato je 3/4 debate v tej temi popolnoma brezpredmetne.
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2358
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a DePalmo To nov 17, 2015 9:33 am

Če se že hoče udobje, potem imajo tudi nekateri stari avti veliko udobja kot npr.: Renault Safrane (ja, sem se peljal v njim, zelo udoben avto), Peugeot 406 (imam kupeja, to je fotelj na kolesih), kakšen starejši Citroen in še kak se bi našel. Sem pa tudi sam tak da imam raje starejši avto, kjer lahko dobim vso opremo ki so jo takrat ponujali, kot pa novega iz trgovine z ročnim pomikom stekel.

Mi je pa všeč da ste tistega "top klasa" banali, sedaj je debata bolj zanimiva za brat :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a nebivedu To nov 17, 2015 10:00 am

thunderbolt je napisal/-a:Firedriver, ja imas prav. Zadnjic sem se vozil v kar lepo opremljeni dve leti stari petki. Noter je res premium, povsod vse super mehko, tako kot v arestu v "sobah za posebne primere". Ce bi imel denar, niti dvakrat ne bi razmisljal in niti ne bi pomislil iskati razlogov, zakaj je pa 20 let star subaru boljsa izbira - ne vem, kaj imate eni od take racionalizacije. Me je pa recimo kljub temu presenetilo, da petka glede vozne uglajenosti, udobja, tisine, ni bistveno pred npr. golfom, novo astro. Sem pricakoval vecjo razliko na tem podrocju. Ampak kot pravim, ce bi si tak avto lahko privoscil, bi ga imel. Aha, se to, marsikdo tudi rece, da bi si tak avto lahko privoscil, ampak potem adijo dopust, ima raje vikend, meso rad je vsak dan in ne samo ob praznikih in podobno - tega osebno ne smatram kot kandidata, ki si tak avto lahko privosci. Zato je 3/4 debate v tej temi popolnoma brezpredmetne.


A lahko prvo razčistimo, kaj je to premuim avto?

Pa da se samo evropske svete trojice dotaknem; BMW 750, AUDI S8, MB S klasa. To je premium? Ali so modeli pod temi tudi premium?
Old subarus never die, they just get faster!
 
Spectre
 

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a Spectre To nov 17, 2015 10:01 am

primozek68 je napisal/-a:
Osebno imam raje par hektarov gozda več


X10

X3
Jaz tut vedno bolj v to smer razmišljam. Jaz vse kar gledam še pr avtu da je kokr tolk varen in to je vse. Sem dal tut 22 za novga pa je vse skup ena klinčeva plastika, usnje občutljivo, rja hitr udari, pa še ti novi laki so občutljivi ko hudič. O kvarljivosti motorjev pa tut škoda besed. Pa še sekiraš se da te toča ne dobi, kje boš parkiru, da ti kdo z vratim ne rukne... komu na čast?
Pri avtu je tak več daš več izgubiš. 3 jurje v 1 letu da izgubiš je pa tut too much. 1/4 leta hodiš sam za avto na šiht brez da kosa kruha kupiš.

@nebivedu Sicer ima pa tvoj brat majhno porabo zato ker MB CLA ima najmanjši zračni upor od vseh serijskih vozil in to zelo pripomore k manjši porabi, medosna razdalja je pa tut večja kot npr v golfu tko da za relacije mu nič ne manjka.
Zadnjič spremenil Spectre, dne To nov 17, 2015 10:09 am, skupaj popravljeno 3 krat.
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a mtl To nov 17, 2015 10:03 am

nebivedu je napisal/-a:A lahko prvo razčistimo, kaj je to premuim avto?

Pa da se samo evropske svete trojice dotaknem; BMW 750, AUDI S8, MB S klasa. To je premium? Ali so modeli pod temi tudi premium?

Odvisno od definicije :lol: .
Zame so vsi Audiji, Mercedesi, BMW-ji premium, ker so ustrezno dražji od konkurence in pa še zaradi določenih drugih razlogov. Čeprav je včasih oskubljenemu A3 težko reči, da je premium, razen po ceni. :lol:
Zraven lahko daš še Lexus, Volvo, Infinity, pogojno Cadillac.
Še enkrat poudarjam, da je to moje osebno mnenje.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Spectre
 

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a Spectre To nov 17, 2015 10:23 am

1.grupa
Land Rover, Jaguar, Audi, BMW, MB, Lexus, Infinity, Acura, Volvo, Kadilak, Tesla, Ford Mustang...

2.grupa
Rolceroys, Maybach, Ferari, Porsche, Lamborgini, aston martin, Bentley, Bugati, Maserati, Mclaren, Pagani, ne lub se mi več...

S tem da bmw, mercedes, audi pri določenih modelih niso baš premium ampak fokusirani na množico z tančico boljšimi detajli kot jih imajo ljudske znamke. Pri nekaterih modelih npr BMW7 so pa v višji grupi...V Nemčiji zasedajo bmw, mercedes, audi drugo, tretje in četrto mesto po število prodanih vseh osebnih vozil in so po prodajanosti pred ljudskim oplom, kio, fordom... Torej so tudi premium znamke na lovu za prodajnimi rekordi in z določenimi modeli fokusirane na širši krog potencialnih kupcev.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a chan To nov 17, 2015 10:50 am

Malce si bom pomagal z osnovno definicijo, ki pravi, da je luksuz tisto "ki ne služi zadovoljitvi zgolj nujnih in vsakdanjih potreb". Tako lahko tudi pri nekaterih avtomobilskih znamkah govorimo, da so tzv. premijske oziroma luksuznejše in naj bi ponujale "nekaj več" (ena izmed definicij: https://en.wikipedia.org/wiki/Luxury_vehicle).

A tudi omenjene definicije so zelo "fluidnega" značaja in jih je težko definirati povsem objektivno. Tako je včasih celo zelo težko definirati posamezen produkt oziroma če mu lahko dodamo predznak premijskosti (v teh primerih gre za zelo subjektivne razlage). Zgolj kot primer - po (ne)napisanih pravilih znamka Toyota sicer ne spada v kategorijo premijskih znamk (luksuzni del pokriva podznamka Lexus), a njen top produkt Land Cruiser V8 se prodaja kot premijski produkt. Zelo podobno je bilo nekaj časa tudi pri Mitsubishiju ter njihovem top modelu Pajero. Nadalje v razred premijskih produktov (po nekih splošno sprejetih normativih v avtomobilskem svetu) spada recimo povsem osnovni BMW serije 1 (npr. 114d s 95 konji) za 19.900 eur, ki med osnovno opremo ne premore niti tempomata, po drugi strani pa te označbe nima polno opremljena nova Kia Sorento za 54.990 eur ali pa takisto drag Hyundai Grand Santa Fe. Narobe svet?

Sicer tako imenovana "premijskost" znamke načeloma nastaja vrsto let, da se lahko kot takšna potem tudi pozicionira na trgu - pri čemer ni dovolj zgolj in samo visoka cena (seveda neupoštevajoč posamezne manufakture, ki si lahko kaj takega privoščijo - npr. Koenigseeg, Pagani, ipd)! Eden izmed primerov dolgotrajnega nastajanja premijskega branda je bila ingolstadska znamka Audi, ki je omenjeni predznak dodobra dobila šele koncem 80 let (tudi s pomočjo inovacij, kot npr. pogon quattro, ipd), s čimer so jo pričeli povsem enakovredno enačiti z znamkama BMW in Mercedes-Benz. Drug, še hitrejši primer pozicioniranja na trgu premijskosti je bila Toyotina znamka Lexus, ki je imela že od začetka svojega nastanka (pred dobrimi 25 leti) v fokusu premagati Mercedesov tržni delež na ameriškem trgu, kar ji je kaj kmalu tudi uspelo (prvenstveno s pomočjo boljšega customer service-a). V zadnjem času se želijo v ta (profitabilni) podrazred zriniti tudi pri PSA s podznamko DS, s katero želijo revitalizirati duh premijskosti izjemnega modela DS izpred desetletij. Ali jim bo le to uspelo, pa bo pokazal čas.

In če bi naredili recimo (zelo grobo) primerjavo med dvema konkurenčnima produktoma tzv. "premijske" in "plebejske" znamke in bi recimo primerjali (pri čemer se bom izognil zadnje omenjenih znamk =P ) dva SUV srednjega razreda - Toyota RAV4 za 30 tisočakov in BMW X3 za 50 tisočakov. Seveda se slednji ponaša z boljšo voznostjo, boljšim izborom (notranjih) materialov, boljšim delovanjem sistemov ter nenazadnje tudi z optimalnejšo motorizacijo. A to nekako od vozila, ki je (podobno motoriziran in podobno opremljen) dražji za cca. 20.000 eur od Toyote, nekako tudi pričakuješ. Vendar kaj hitro ugotoviš, da omenjene cenovne diference nikakor ne moreš racionalno opravičiti (pa najsi si kriterije še toliko izmišljuješ).

A potrebno je hkrati ugotoviti, da so pri nakupu avtomobila v prvi vrsti emocije (da, tudi pri nakupu Škode =P :mrgreen: ) in si marsikdo enostavno želi zgolj in samo premijske značke na nosu avtomobila (takisto, kot Hublot označbe na ročni uri, Boss nalepke na notranji strani obleke, Gucci etikete na čevljih, ipd.). In nenazadnje - dokler se najdejo/mo kupci za tako imenovane premijske produkte, si proizvajalci lahko privoščijo tudi toliko (iracionalno) višje cene (pri čemer še najbolj na njih vpliva najbližja konkurenca).
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a nebivedu To nov 17, 2015 11:18 am

Meni osebno se citroen C3 DS ne zdi premium, ravno tako ne bmw 1, še bolj smešno, da so recimo na wikipedii dali zraven še daihatsu charade (en poseben model). Tudi toyota rav 4 je daleč od premium avtomobila. Recimo Audi z A8 in S8 pride v premijski razred, ostalo pa ne. Pri mercedesu samo S klasa, za BMW pa 7. Še X6 se mi ne zdi premium. Da o kakem VW tuaregu ne govorimo - daleč od tega da bi bil to premium avto. Tudi osnovni modeli leksusov so recimo daleč od premium modelov.
Recimo Gwagen od mercedesa. Nek 230GD ne more biti premium, medtem ko so G500, G600 in AMG63 lahko premium modeli. Stanejo pa parkrat toliko kot vstopni model.

Če bi tukaj tole premium ali luxury malo bolj zdefiniral, pa se začeli potem menit, kaj ta "luksuz" sploh pomeni, bi bilo za temo boljše in primernejše. Pa tudi tema ne bo več nehvaležna.
Torej da probajmo malo bolj specificirat kaj je sedaj ta luksuzni razred in od kje naprej pri posameznih znamkah.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a chan To nov 17, 2015 11:51 am

Sam bi ostal pri specifikaciji, ki je nekako splošno sprejeta v avtomobilskem svetu, pri kateri spadajo nekatere znamke v tzv. premijski razred (eden izmed grobih pokazateljev je tudi ta, da so njihovi modeli v vsakem od posameznih avtomobilskih segmentov opazno dražji od konkurenčnih modelov ne-premijskih znamk):

Audi, Acura, BMW, Cadillac, prihajajoči Genesis (Hyundai znamka), Infinity, Jaguar, Land Rover (z izjemami: v ta rang ni spadal dosedanji model Freelander, Defender), Lexus, Mercedes-Benz, Mini, Porsche, Tesla, Volvo.
Ter (zelo) pogojno še Alfa Romeo, DS in Smart.

Malce manj mainstream znamke (tudi tzv. super-luksuzne): Aston Martin, Bentley, Bugatti, Koenigseeg, Lamborghini, Maserati, McLaren, Pagani, Rolls Royce, Saleen, itd ...

Ter, kot omenjeno, tudi nekateri modeli ne-premijskih znamk (Toyota Land Cruiser V8, zgolj na evropskem trgu - a ne na domačem - Jeep Grand Cherokee, že omenjeni VW Touareg, Phaeton, ...).
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a hippo To nov 17, 2015 11:56 am

nebivedu je napisal/-a:Torej da probajmo malo bolj specificirat kaj je sedaj ta luksuzni razred in od kje naprej pri posameznih znamkah.

Mission impossible, ker gre za subjektivna mišljenja.

chan je napisal/-a:(takisto, kot Hublot označbe na ročni uri, Boss nalepke na notranji strani obleke, Gucci etikete na čevljih, ipd.). In nenazadnje - dokler se najdejo/mo kupci za tako imenovane premijske produkte, si proizvajalci lahko privoščijo tudi toliko (iracionalno) višje cene (pri čemer še najbolj na njih vpliva najbližja konkurenca).

Ni nujno res. Če znaš dobro nakupovati, dobiš Boss kavbojke ceneje kot Tom Tailor. Razlika v kvaliteti je pa kot dan in noč.
Nasplošno ima Boss odlično kvaliteto materiala in tudi sami kroji po ponavadi bolj "modno" klasični in jih ne rabiš menjat vsako leto ali pa celo vsako sezono...
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a primozek68 To nov 17, 2015 12:05 pm

Tema kot taka nima enotnega pravilnega odgovora. Nekomu je luksuz kopica pomagal, nekomu pač že to, da ne rabi z busom hodit. Zato lahko kvečjemu podajamo mnenja.
Glede 'premiumskosti' bi se pa dalo definirat recmo koliko PS dobiš za 1€ ali recipročno koliko € te stane 1 PS.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a chan To nov 17, 2015 12:05 pm

@hippo: če povsem pustimo razprodajne cene ob strani (konec koncev je moč najti celo pri avtomobilih na kakšni zaprašeni trgovčevi zalogi kakšen model premijskega proizvajalca, ki se dobi za zelo mikavno "razprodajno" ceno in zna biti skupaj s popustom podobno drag kot konkurenčen ne-premijski avto), pa so cenovne diference (procentualno) pri polnih cenah omenjenih produktov zelo visoke. Se pa strinjam, so (večinoma - ni pa nujno) boljše kvalitete in s pametnimi nakupi jih je moč dobiti dandanes z dobrim popustom.
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
Locher
Uporabnik
 
Prispevkov: 860
Pridružen: Sr avg 28, 2013 5:21 pm

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a Locher To nov 17, 2015 1:43 pm

Premium je po moje predvsem funkcija cene. Kar pride poleg, je drugotnega pomena in postranski učinek.

Pri avtomobilih je velikokrat zmeda, ker je skupina ljudi, ki je pripravljena kupovati kvazi "premium" produkte, izjemno velika. IMHO ga prekaša samo še segment kvazi premium trg "elektronskih igrač".
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a hippo To nov 17, 2015 3:05 pm

@chan: tako je. Če gledamo polne cene potem vemo pri čem smo. Če pa dobiš "znižane" cene se pa še kako splača. Takrat pa premijski razred ni tako oddaljen, čeprav kvaliteta odgovarja "polni" ceni. Pri cotah se to še kako pozna. :)
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a mtl To nov 17, 2015 3:09 pm

hippo je napisal/-a:@chan: tako je. Če gledamo polne cene potem vemo pri čem smo. Če pa dobiš "znižane" cene se pa še kako splača. Takrat pa premijski razred ni tako oddaljen, čeprav kvaliteta odgovarja "polni" ceni. Pri cotah se to še kako pozna. :)

Drži, če imaš srečo in kupuješ avtomobil ravno ob prenovi ali zamenjavi generacije je čista zmaga. Recimo trojke so bile nekaj let nazaj praktično cenovno na ravni Passata, enako tudi generacija B8 Audija A4 ob prenovi, ko je bil enako opremljen Audi A4 celo cenejši kot Passat. Res pa nisi mogel izbirat opreme, pač pa so bile takšne cene za vozila na zalogi.
Ekonomska računica za ta vozila je res odlična, praktično si ob prodaji čez 4 leta izgubil slabih 30%, kar je fenomenalno.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Uporabniški avatar
Locher
Uporabnik
 
Prispevkov: 860
Pridružen: Sr avg 28, 2013 5:21 pm

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a Locher To nov 17, 2015 4:19 pm

mtl je napisal/-a:
hippo je napisal/-a:@chan: tako je. Če gledamo polne cene potem vemo pri čem smo. Če pa dobiš "znižane" cene se pa še kako splača. Takrat pa premijski razred ni tako oddaljen, čeprav kvaliteta odgovarja "polni" ceni. Pri cotah se to še kako pozna. :)

Drži, če imaš srečo in kupuješ avtomobil ravno ob prenovi ali zamenjavi generacije je čista zmaga. Recimo trojke so bile nekaj let nazaj praktično cenovno na ravni Passata, enako tudi generacija B8 Audija A4 ob prenovi, ko je bil enako opremljen Audi A4 celo cenejši kot Passat. Res pa nisi mogel izbirat opreme, pač pa so bile takšne cene za vozila na zalogi.
Ekonomska računica za ta vozila je res odlična, praktično si ob prodaji čez 4 leta izgubil slabih 30%, kar je fenomenalno.


To ni premium, to je "kvazi premium". Še porcelan, kjer je posamezen krožnik 50 EUR, je bolj premium.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a hippo To nov 17, 2015 5:12 pm

Locher je napisal/-a:
mtl je napisal/-a:
hippo je napisal/-a:@chan: tako je. Če gledamo polne cene potem vemo pri čem smo. Če pa dobiš "znižane" cene se pa še kako splača. Takrat pa premijski razred ni tako oddaljen, čeprav kvaliteta odgovarja "polni" ceni. Pri cotah se to še kako pozna. :)

Drži, če imaš srečo in kupuješ avtomobil ravno ob prenovi ali zamenjavi generacije je čista zmaga. Recimo trojke so bile nekaj let nazaj praktično cenovno na ravni Passata, enako tudi generacija B8 Audija A4 ob prenovi, ko je bil enako opremljen Audi A4 celo cenejši kot Passat. Res pa nisi mogel izbirat opreme, pač pa so bile takšne cene za vozila na zalogi.
Ekonomska računica za ta vozila je res odlična, praktično si ob prodaji čez 4 leta izgubil slabih 30%, kar je fenomenalno.


To ni premium, to je "kvazi premium". Še porcelan, kjer je posamezen krožnik 50 EUR, je bolj premium.

Tu je bil bolj poudarek na prihrankih pri pametnem kupovanju (čeprav kupovanje novega avta nikoli ni ravno pametno), kot pa na premium ali ne premium.
Premium pri avtih je predvsem marketing, kjer te pač prepričajo, da je "smotrno" dati 10k eur več za MB ali Audi kot pa za Škodo ali pa Kio...
Sej se z vsemi pripelješ na cilj, vprašanje je samo v kakšnem času in kakšnem stanju. Potovanje z Zastavo 101 ni enako kot potovanje z A6. Prideš pa v obeh primerih na cilj. Sej nas je veliko to že sprobalo... :lol:
 
Uporabniški avatar
Locher
Uporabnik
 
Prispevkov: 860
Pridružen: Sr avg 28, 2013 5:21 pm

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a Locher To nov 17, 2015 5:43 pm

hippo je napisal/-a:Tu je bil bolj poudarek na prihrankih pri pametnem kupovanju (čeprav kupovanje novega avta nikoli ni ravno pametno), kot pa na premium ali ne premium.
Premium pri avtih je predvsem marketing, kjer te pač prepričajo, da je "smotrno" dati 10k eur več za MB ali Audi kot pa za Škodo ali pa Kio...
Sej se z vsemi pripelješ na cilj, vprašanje je samo v kakšnem času in kakšnem stanju. Potovanje z Zastavo 101 ni enako kot potovanje z A6. Prideš pa v obeh primerih na cilj. Sej nas je veliko to že sprobalo... :lol:


Tudi s krožnikov za 1 EUR poješ enako. Razlika je še toliko manjša kot med Z 101, Škodo in BMW. Premium, varčevanje, pametno nakupovanje - IMHO nima veliko iskati v isti povedi, ko teče beseda o avtomobilih.

Se splača, je bilo 30% popusta. ;) Veš koliko sem prišparal!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 126 gostov