Bruno Sacco je bil direktor design-a pri Mercedesu in sicer kar od leta 1975 do 1999.
Naredil je največje avtomobilske ikone, legende.
Izumil je prav nove avtomobilske razrede:
- kompaktne limuzine s svojim 'baby benz-om' 190 1982
- hardtop roadsterje s svojim SLK-jem leta 1996
- prvi Evropski premium SUV s svojim ML-om leta 1998
- prvi premium avto v segmentu malčkev A-razred leta 1997
In ustvarjal legende:
- S-razred W126 (ki še danes velja za najbolj eleganten S-razred, ki prejel največ nagrad)
- S-razred W140 (kot najbolj mogočen in najbolj bulettproof Mercedes vseh časov - za njega je rekel da je 7 cm previsok in da kratka verzija izgleda obupno a so jo morali dati ven

- E-razred W124 (največkrat prodan Mercedes, brezčasna oblika)
- SL-razred R129 (najbolj prepoznaven SL za tistim iz leta 1954) ter R230
- koncept C111, avto ki je prebil rekord s končno hitrostjo 290 kmh in Vanklovim motorjem
- CLK, SportCoupe, C-razred
- 'štiriočesni' W210 E-razred
- elegantni W220 S-razred
- svojo kariero pa je končal z zame enih najlepših : CL-om leta 99 in z njim zapisal neke vrste svoj testament.
Njegovi najbolj prepoznavni detajl so bile njegove plastike po spodnjem delu vrat ter odbijačev. Njegov prepoznavni slog pa ostre, kockaste linije in to v času, ko so vsi delali bolj zaobljene (tudi MB prej) in tako vpeljal čisto nov slog, kateremu sledili kasneje vsi (npr.Audi s 100-ico, BMW z E34, Alfa z 164 itd.).
Sacco danes velja za največjo design-ikono v avto branži na svetu. Dobil je mesto na Hall od fame. Imel sem ga čast spoznati na Mercedes Classica v Nemčiji, ko je bil častni gost kluba W126.
Ko se je upokojil, si je naročil modri CL600 z bež notranjostjo - ker pa nima kot pravi sam ''tako dobrega odnosa z lesom'' si je namesto lesa dal vstaviti posebno usnje na ta mesta.
Sedaj sicer nevem kaj vozi za vsak dan, vem pa, da ima za ob nedeljah njegovo kot sam pravi ''največjo stvaritev'' W126 coupe, ima ga v črni barvi in s ta pravim motorjem 560 SEC.
Na sliki, ko je še z dvema: na njegovi strani je njegov predhodnik Geiger, nasproti njega pa še mlad študent Pfeifer, njegov naslednik in oče mojega S-razreda W221.
Njegova design filozofija je bila sestavljena iz 2 delov:
- vertikalna afiniteta (ki je skrbela da predhodniki novih modelov niso izgledali zastareli)
- vodoravna homogenost (ki je zahteval slogovno afiniteto med modeli samimi)
Saccojev tipičen stavek je ''Mercedes-Benz mora vedno izgledati kot Mercedes-Benz''.
Kratek video o njem:

#HappyBirthday




