V porsche spiderja 918 njihov najbolj napreden in najdražji plug in hibrid na svetu je porsche vgradil 4.6 litrski V8 atmosferski motor. Tudi to pove nekaj o njih. Verjetno takrat ko so delali konstrukcijo motorja so rekli, ne moremo dat turbobencinerja(kar vsi počnejo v kombinaciji z elektriko) in tvegat neke vpoklice, če nekdo odšteje za avto ne vem 900 tisoč evrov.
Sicer jim je zadnje leto dobro kazalo z turbobencinskim 2.0 L V4 bencinskih motorjem na Lemansu, vendar si po moje v času nastajanja 918 spiderja še niso upali tvegat. En audijev inženir motorjev je pa letos rekel da vse kar je pod 2.0 L motor tudi če ima turbino ne opraviči downsizinga pod pogojem, da deluje seveda sam brez elektromotorja, kar je dandanes še vedno standard.
Sedaj smo po moje v neki prehodni fazi z temi mlinčki. Delajo pa vsi downsizing zato, ker naslednja stopnja bo verjetno kombinacija turbo motorja z elektromotorjem in tam visoko kubičen motor ni potreben. Za navadnega uporabnika bo 1.0 turbomotor z elektriko polna kapa.
Še formula 1 je šla iz 8 cilindrov na V6 in na "smešno" 1600 kubituro ker so dali nazaj turbo in povečali tlak motorja, hkrati pa izboljšali oziroma nadgradili regeneracijo kinetične energije. Mislim da se sistemu reče ERS, kjer se toplota in pa energija iz zavor pretvarjata preko dveh električnih motorjev v električno energijo, kar omogoča da se vozijo z tem 1.6 mlinčkom, saj regeneracija med vožnjo(elektrika) da dodatno moč več kot 160 konjev. Sam turbo bencinski motor se pa pri F1 goni v 15 tisoč obratov/min, atmosferce so prej gnali tudi do 19 tisoč obratov.

V F1 sestavlja 1000 ljudi ekipo da pripravijo dva avta.
Tako kot ima podobno bmw i8 1.5 litrski 3 cilindrski bencinski motor + elektro motor. Ko delujeta skupaj se sploh ne opazi da imaš kavni mlinček pod pokrovom, itak je pa mlinček navit na 220 konjev, kar za na dolgi rok verjetno ni, pokaže pa kakšen velik potencial imajo majhni motorji.