Napisal/-a grehc Sr nov 13, 2002 6:04 pm
Še mal bolj teoretično:D
Vsaka rotirajoča zadeva (gred, kolo, zobnik, rotor, pri elektromotorju) mora biti zbalansirana, da ne pride do nezaželenih vibracij. Vibracije pa povzorči ekscenirična masa, ki povzroča vzbujeno nihanje, ki ga čutimo na volanu in slišimo kot ropot. Tehnologija za izdelavo platišč in gum nam ne more dati dosti bolj natančne izdelave, zato je balansiranje(centriranje)nujno potrebno. Zdej ozke rotorje se balansira statično se pravi samo z ene strani, no gume so že dovolj široke, da se jih balansira dinamično in to tako, da se lahko po potrebi nabije utež tudi z notranje strani, lahko imaš tudi več manjših uteži, če nimajo dovolje velike:D. Zdej rotor se lahko zbalansira na več načinov en je, da se maso doda druga pa, da se jo odvzame tipičen primer so rotoji pri elektromotorjih. Nikoli in prav nikoli pa se ne da nobeno stvar zbalansirati v nulo zadevo se da zelo omiliti, da človek tega ne zazna, ampak odpraviti pa nikoli.
[Sporočilo uredil/a grehc na dan 13.11.2002 ob 18:11 GMT]
Zmaga tisti, ki z najpočasnejšim časom vožnje pride prvi skozi cilj.
