Vglavnem kupil smo dva avta in prodajalc ga zapelje avto v garažo, ga POSESA, da notr NOVE TEPIHE, ki so bli že zaprti v polivinilu, NATANKA v vsak avto po 15 l bencina(blo dost za do doma), pogledal vse luči če delajo, natoču vitreks, probal vse luči in brisalce, na enem avtu zamenjal akumulator. Uglavnem mi smo samo gledal un je pa avto zrihtal tako da je bil kot nov. Pr nas ti na servisu za dnar tako avto ne zrihtajo.
Tut ta ki je kupu avta je reku da že neki časa v italijo hodi pa da kej tazga še ni vidu. Mehanik je mel z vsakim avtom 10 min dela ko ni mel itak nč druzga za počet pa si na tak način pridobu stranko ki bo zihr še pršla nazaj. Vse tablce in vse smo že v garaži gor našraufal pol pa samo z avtom direkt domov. Bla sta dva pa svaki jima čast da sta šla z nepravimi tablicami in nalepko pa brez prometne direkt čez mejo. Ampak jima je ratal že velikrat. samo mata j***a.
Uglavnem jz sem bil zdej prvič tako u italiji na odpadih pa še bom šu zihr. Kakšni avti so to tam na odpadu. Vidu sem hondo civic 1,6 vtec 160KM 4 vrata, ABS, ASR,klima,notranjost v lesu, šibedah,litke, brez praske za 3500 evrov kar je 830ksit. Pr nas so take honde od 1,5-2 miljona. pa verjetno z manj opreme. pa če daš še 100 jurju za papirje pa maš za manj kot miljon tak avto kot se šika. Ča dobiš pa še papirje letnik ali dva novejše kot je avto je pa pol avto kao tisti letnik in lahko dobiš za njega tut da 2,5 miljona. samo ko se z lažnimi tablicami pelaš čez mejo ne smeš gruntat kaj je če te dobijo (poleg tega da ostaneš brez avta



Aja sej res neki sem hotu uprašat preden sem se razpisal. Uglavnem tisti ki ste že bli kej v italiji kakšne mate izkušnje pa če ste že kdaj dožvel da so vam servis nardil preden ste avto kupili.