nered je napisal/-a:Mislim, da je bil drugi avto BMW. In pa medtem ko ja ta je naredil napako, da ni dal smerokaza da se prestavlja, b**** v Fiatu ce bi vozil po omejitvah ali tudi 20-30 nad omejitvijo bi imel veliko vec casa in prostora reagirati.
Tko, da vec je kriv b**** v Fiatu. Ce gledas podatke za slovenijo za vzroke za prometne nesrece z smrtnim izidom:
nered je napisal/-a:Mislim, da je bil drugi avto BMW. In pa medtem ko ja ta je naredil napako, da ni dal smerokaza da se prestavlja, b**** v Fiatu ce bi vozil po omejitvah ali tudi 20-30 nad omejitvijo bi imel veliko vec casa in prostora reagirati.
Tko, da vec je kriv b**** v Fiatu. Ce gledas podatke za slovenijo za vzroke za prometne nesrece z smrtnim izidom:
srcnik je napisal/-a:Čeprav tudi tale v fiatu ni najbolje ocenil situacije, glede na to, da je bilo kar nekaj prometa, ampak to je nemški autobahn, kjer je kultura vožnje 100x boljša kot pri nas, zato je to tam bolj redek pojav in zato tudi takšna reakcija (čeprav glupa). Pri nas bi tisti, ki ga je izsilil še ostal na prehitevalnem pri 110 kmh še kakšne 2 km minimalno...
nered je napisal/-a:Mislim, da je bil drugi avto BMW. In pa medtem ko ja ta je naredil napako, da ni dal smerokaza da se prestavlja, b**** v Fiatu ce bi vozil po omejitvah ali tudi 20-30 nad omejitvijo bi imel veliko vec casa in prostora reagirati.
Tko, da vec je kriv b**** v Fiatu. Ce gledas podatke za slovenijo za vzroke za prometne nesrece z smrtnim izidom:
1. Alkohol
2. Neprilagijena hitrost
Zato pa imamo prometna pravila ce bi Fiat vozil 130, BMW 90 in bi se mu vrinal notri 6m pred njim bi lahko Fiat se vedno reagiral brez posledic.
In ja pocasni vozniki so prav tako krivci ampak niti priblizno ne na nivoju ljudi, ki takole divjajo potem pa se to zagivarjajo.
In se da odgovorim na predprejsnji post. Ne vecje in strozje kazni niso resitev, kazni bi morali imeti kot v Nirveski, Svedski itd.. osnovane na placi in prejemki.
Prav tako imas ljudi, ki jih ne bos mogel prevzgojiti glede voznje. Zato pa potrebujemo veliko vecjo prometno policijo, potrebujemo veliko vecjo avtocestno policijo v civilnih vozilih in pa vec sekcijskih radarjev.
Meni nic od tega ni vsec ampak je to boljse za skupnost, ker po letuh izobrazevanja ljudi glede alkohola in neprilagojene hitrosti mnogi tega se vedno ne dijemajo. Druzba pa mora vedno hoditi v tempu svonega najpocasnejsega clana.
nered je napisal/-a:Mislim, da je bil drugi avto BMW. In pa medtem ko ja ta je naredil napako, da ni dal smerokaza da se prestavlja, b**** v Fiatu ce bi vozil po omejitvah ali tudi 20-30 nad omejitvijo bi imel veliko vec casa in prostora reagirati.
Tko, da vec je kriv b**** v Fiatu. Ce gledas podatke za slovenijo za vzroke za prometne nesrece z smrtnim izidom:
1. Alkohol
2. Neprilagijena hitrost
Zato pa imamo prometna pravila ce bi Fiat vozil 130, BMW 90 in bi se mu vrinal notri 6m pred njim bi lahko Fiat se vedno reagiral brez posledic.
In ja pocasni vozniki so prav tako krivci ampak niti priblizno ne na nivoju ljudi, ki takole divjajo potem pa se to zagivarjajo.
In se da odgovorim na predprejsnji post. Ne vecje in strozje kazni niso resitev, kazni bi morali imeti kot v Nirveski, Svedski itd.. osnovane na placi in prejemki.
Prav tako imas ljudi, ki jih ne bos mogel prevzgojiti glede voznje. Zato pa potrebujemo veliko vecjo prometno policijo, potrebujemo veliko vecjo avtocestno policijo v civilnih vozilih in pa vec sekcijskih radarjev.
Meni nic od tega ni vsec ampak je to boljse za skupnost, ker po letuh izobrazevanja ljudi glede alkohola in neprilagojene hitrosti mnogi tega se vedno ne dijemajo. Druzba pa mora vedno hoditi v tempu svonega najpocasnejsega clana.
Firediver je napisal/-a:Tudi predpisi so dvolični: Po touchscreen pametnem telefonu med vožnjo ne smeš šariti, po touchscreen sredinski konzoli pa lahko tapkaš po mili volji. Pa vedno več tega bo - zgleda, da je touch sredinska konzola strašno varno zadeva!
corus je napisal/-a:Nobeno preverjanje znanja ne pomaga pri tistih , ki zavestno kršijo osnove CCP. Preverjanje bi opravili in spet telefonirali , ne dajali smernikov itd.., sploh pa potem bi morali tudi po končanem faksu po nekaj letih spet preverjati znanje ali obnavlajti diplomo, to je brezveze in nič ne spremeni. Imam sorodnika v Canadi in , ko pride sem na dopust, ne more verjeti kako se pri nas ne upošteva cestnih predpisov, za primerjavo on pravi ,da tam vsak voznik pred stop znakom ustavi, četudi ni nikjer nikogar in zakaj tam upoštevajo predpise , pri nas pa ne. Odgovor je preprost, kazni za prekršek so tako zelo visoke, da je za njih normalno , da vozijo po predpisih. Samo to spremeni miselnost ljudi in nobeno preverjanje ne. Nisem pristaš visokih kazni, toda resnica je pač takšna, če te bo telefonoiranje in drugi prekrški res drastično udarilo po žepu, šele takrat tega ne boš več delal, tako pač je žal.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 101 gostov