Tattoo- je napisal/-a:Welcome to the real world...nebivedu je napisal/-a:Vozniki dizelskih vozil ste povzročili škodo na premnogih pljučih ljudi.
15 of the world's biggest ships may now emit as much pollution as all the world's 760m cars
In international waters ship emissions remains one of the least regulated parts of our global transportation system. The fuel used in ships is waste oil, basically what is left over after the crude oil refining process. It is the same as asphalt and is so thick that when cold it can be walked upon . It's the cheapest and most polluting fuel available and the world's 90,000 ships chew through an astonishing 7.29 million barrels of it each day, or more than 84% of all exported oil production from Saudi Arabia, the worlds largest oil exporter.
Shipping is by far the biggest transport polluter in the world. There are 760 million cars in the world today emitting approx 78,599 tons of Sulphur Oxides (SOx) annually. The world's 90,000 vessels burn approx 370 million tons of fuel per year emitting 20 million tons of Sulphur Oxides. That equates to 260 times more Sulphur Oxides being emitted by ships than the worlds entire car fleet. One large ship alone can generate approx 5,200 tonnes of sulphur oxide pollution in a year, meaning that 15 of the largest ships now emit as much SOx as the worlds 760 million cars.
Big polluters: one massive container ship equals 50 million cars
nebivedu je napisal/-a:Ljubitelji dizlov ne boste priznali, da so proizvajalci dizlov lagali in zavajali.
J1897 je napisal/-a:Ne bom rekel, da je onesnaževanje s strani avtomobilov zanemarljivo, ampak reševanje okoljske problematike z nabijanjem novih davkov na dizelske avtomobile/prepovedovanjem dizlov v mestih je približno tako, kot da bi gozdni požar gasil z vodno pištolico.
nebivedu je napisal/-a:Revija moj dom nima pojma, oziroma uporablja podatke izpred 10 let, ker je nek novinar slučajno nanje "naletel" (so mu jih dali ljubitelji dizlov). Večina kotlov za trda goriva je danes že uparjalnih s podpihovanjem. Temperature so višje kot v motorju dizla in izgorevanje je boljše (ravno tako imaš lambdo v dimniku, da uravnavaš izgorevanje).
Onesnaževanje v evropi gre takole:
31% proizvodnja elektrike (48% vseh elektrarn v evropi je termo elektrarn, ki kurijo premog)
14% avtomobili
16% kmetijstvo
nebivedu je napisal/-a:Onesnaževanje v evropi gre takole:
31% proizvodnja elektrike (48% vseh elektrarn v evropi je termo elektrarn, ki kurijo premog)
14% avtomobili
16% kmetijstvo
cc09 je napisal/-a:Eno je kaj je komu bolj vsec in ceneje, drugo pa kaj je boljse za svet in bolj strupeno. Meni je tudi dober prsut, pa zato ne palamudim naokoli, da ni nic bolj skodljiv kot brokoli. Malo objektivnosti, prosim.
jony je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Revija moj dom nima pojma, oziroma uporablja podatke izpred 10 let, ker je nek novinar slučajno nanje "naletel" (so mu jih dali ljubitelji dizlov). Večina kotlov za trda goriva je danes že uparjalnih s podpihovanjem. Temperature so višje kot v motorju dizla in izgorevanje je boljše (ravno tako imaš lambdo v dimniku, da uravnavaš izgorevanje).
Onesnaževanje v evropi gre takole:
31% proizvodnja elektrike (48% vseh elektrarn v evropi je termo elektrarn, ki kurijo premog)
14% avtomobili
16% kmetijstvo
Glede kotlov s podpihovanjem je tako: super zadeva, dober izkoristek, VISOKA CENA. Jaz osebno lahko na prste ene roke preštejem svoje znance, ki imajo take kotle. Če stane kotel na podpih 5000 eurov, naveden pa 900 eurov ti je čist jasn katerega bodo ljudje kupovali. Malo ljudi boš prepričal, da vloži 4 jurje dodatno, da bo imel fensi šmensi kotel s kupom elektronike, pa čeprav skuri malo manj ter je udobje kurjenja večje.
Žal, taka je realnost.
J1897 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Onesnaževanje v evropi gre takole:
31% proizvodnja elektrike (48% vseh elektrarn v evropi je termo elektrarn, ki kurijo premog)
14% avtomobili
16% kmetijstvo
Zanimive številke, katerih nisem poznal. Je pa zanimivo, da bi ob takih številkah nekateri (pri tem ne ciljam na uporabnike tega foruma, ampak na uradno politiko) okoljsko problematiko reševali z električnimi avtomobili.
Fnatic je napisal/-a:Zato pa se o tem ne kregaš, si misliš svoje in narediš po svoje. Ko si ravno omenil off Kučana in Janšo..gledam forume kjer se konstantno vsak dan prepirajo tem. na takšen in drugačen način. Greš mimo, ker se ti ne da s temi neumnostmi ukvarjat in si srečen. Enako bi lahko v tej temi dizlov. Greš mimo, ker nočeš bit ovca in govorit o enem in istem in zagovarjat svoja stališča in maš mir. Pika.
Btw, sem napisal že pod reportažo..Testirali so SUVe pa se ni nihče obregnil ob dejstvo, da so z izjemo enega vsi TDI?? A to pa nikogar ne moti? Tako ene zagovornike kot druge? Kje je sedaj vsa hibridnost, elektrika itd..?
nebivedu je napisal/-a:jony je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Revija moj dom nima pojma, oziroma uporablja podatke izpred 10 let, ker je nek novinar slučajno nanje "naletel" (so mu jih dali ljubitelji dizlov). Večina kotlov za trda goriva je danes že uparjalnih s podpihovanjem. Temperature so višje kot v motorju dizla in izgorevanje je boljše (ravno tako imaš lambdo v dimniku, da uravnavaš izgorevanje).
Onesnaževanje v evropi gre takole:
31% proizvodnja elektrike (48% vseh elektrarn v evropi je termo elektrarn, ki kurijo premog)
14% avtomobili
16% kmetijstvo
Glede kotlov s podpihovanjem je tako: super zadeva, dober izkoristek, VISOKA CENA. Jaz osebno lahko na prste ene roke preštejem svoje znance, ki imajo take kotle. Če stane kotel na podpih 5000 eurov, naveden pa 900 eurov ti je čist jasn katerega bodo ljudje kupovali. Malo ljudi boš prepričal, da vloži 4 jurje dodatno, da bo imel fensi šmensi kotel s kupom elektronike, pa čeprav skuri malo manj ter je udobje kurjenja večje.
Žal, taka je realnost.
No, moji znanci pa so ugotovili da s takim kotlom ogromno prišparajo na drvih in imajo bolj toplo v hiši in kurijo 2x na teden (toliko da se zalogovniki segrejejo), zato so v večini vsi na podpihovalnih in uparjalnih kotlih.
nebivedu je napisal/-a:Sej se ne kregaš, samo meni je užitek provocirat take, ki imajo potem izpade (pa ne samo na dizel-bencin področju, ampak povsod, ker vidiš, da se obremenjujejo z vsem, pa četudi se jih ne tiče).
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 104 gostov