lin je napisal/-a:Ta primerjava ne pije vode , glede telefonov se je takoj vedelo , da je to prodajni hit, ki bo nadomestil pc, glede avtomobilov pa je drugače, sicer pa ne trdim , da imam prav , tako pač jaz mislim in me EV trenutno sploh ne zanima , četudi bi imel doseg podoben fosilnemu ostaja konfort , udobnost in velikost avtomobila glede na ceno povsem nepremirljiva in kot sem že večkrat napisal ne vem zakaj se bi morali voziti v mini škatljicah samo zato , da bodo na el. saj je večji in udobnejši EV cenovno za večino nedosegljiv. Seveda pa so in bodo še naprej tisti, ki si brez problema kupijo Teslo, so pa primerjalno v veliki manjšini. Kaj pa bo, pa kot pravim se bo videlo, jaz pač raznim predvidevanjem raznih napovedovalcev prihodnosti ne verjamem kaj veliko.
kseb je napisal/-a:Dejstvo je, da se prodaja novih dizlov zmanjšuje. Vendar stara vozila ostajajo na cestah.
Še danes vozijo po cestah stari Tamiči in podobna 40 let stara j***a, ali pa bencinarji, ki ob speljevanju naredijo bel oblak.
Vsi ti zelo onesnažujejo okolje. Bolj kot novi dizli z EURO 6. Nemci imajo to rešeno tako, da plačujejo okoljske takse. Večji onesnaževalci imajo višje letne takse.
Drugače so sedaj zelo moderna električna vozila. Vendar je vprašanje, koliko čistejša so, kot npr. dizli.
Elektriko v Sloveniji pridobivamo v TEŠ, v bloku št. 6, ki je v letu 2017 je proizvedel cca. 3100 GWh električne energije (http://www.te-sostanj.si/si/novice/2018 ... IMI-NACRTI), kar ob upoštevanju, da ena kWh izpusti 0,85 kg CO2 v zrak (http://www.te-sostanj.si/si/odgovornost ... okolje/211) pomeni, da je TEŠ 6 v letu 2017 onesnažil zrak s CO2 in sicer z dobre 2,6 mio ton CO2 letno. Torej konkretno onesnaževanje.
Hkrati izračunavajo tudi ogljični odtis avtomobila za celotno življensko dobo avtomobila, od proizvodnje do konca predvidene življenjske dobe. Pri takem preračunu so električni avtomobili veliki proizvajalci CO2, čeprav so predstavljeni kot zelo čisti (predvsem to tangira na proizvodnjo in razgradnjo baterij). Seveda ekološko usmerjenih zelenih uporabnikov električnih vozil ne zanima proizvodnja in izpusti, ki nastanejo pri tem, vendar so del tega, pa če njihovi uporabniki to vedo ali pa ne.
Torej kdo je sedaj bolj čist: nek dizel z EURO 6 normo ali EURO6d normo ali pa električni avtomobil, "kao" brez izpustov. Tale sličica je zelo dobra:
https://www.google.si/search?q=dirty+di ... bV4bANFH4M:
Hočem poudariti, da zadeve niso enostavne in je včasih potrebno pogledati tudi nekoliko širšo sliko.
Kaj bo prevladalo in kdaj, pa bo odločil trg oz. potrošniki.
lp
Influenz je napisal/-a:Dejstvo je, da so hibridni in električni avtomobili prihodnost..
Firediver je napisal/-a:A vam še ni kapnilo, da se gonja proti dizlom in gonja za EV izvaja samo zaradi dobičkov?
Ne iščite objektivne in logične podlage za ali proti, vse se dogaja zaradi dobička! In kjer se konča logika, tam se začne politika. V politiki pa je vse možno, manj ko je zdravega razuma bolje je...
In kaj bi radi s temi slikcami povedali? Boste s tem premaknili kaj na bolje? Itak bosta politika in dobički zavili svojo pot, zato prilagodi se in uživaj. Simpl!
frgo je napisal/-a:Influenz je napisal/-a:Dejstvo je, da so hibridni in električni avtomobili prihodnost..
Zelo me skrbi za naš planet, če je to prihodnost
frgo je napisal/-a:Influenz je napisal/-a:Dejstvo je, da so hibridni in električni avtomobili prihodnost..
Zelo me skrbi za naš planet, če je to prihodnost
Po forumu brska: mišek in 119 gostov