tha_man je napisal/-a:Sam bi imel atmosferca v športnem avtu, ker se bolj vrti in ga je bolj veselje pritiskat, v "navadnem" avtu za vsak dan pa bi imel raje turbinski motor, ker se ga da bolj ležerno vozit in ni treba šaltat v nižjo prestavo za vsako malenkost. Turbine niso noben bavbav, seveda pa lahko crknejo, sploh če grdo delaš z njimi ali pa preprosto nimaš sreče. Kot že napisano, jim lahko škodi če pogosto pritiskaš mrzle (kar je sicer itak slabo za vsak motor) ali ugašaš pregrete (npr. po daljši hitri vožnji po avtocesti na bencinski postaji). Ampak načeloma bi morala turbina zdržat vsak kakih 200000 km ali več.
200000 prevoženih km in potem da odpove turbina?????? Ah kaki so to kilometri?????? Nebi hvala.
Danes sem bil v salonu in sem si v živo ogledal Mazdo 3. Zanimam se za najcenejšo varianto, torej motor 1500 ccm- G 100 in pripadajoča serijska oprema EMOTION, cena dobrih 14000 eur. Avto je res videti super not in zunaj. Zelo futurističen, udoben in prostoren. Notranjost spominja na kak znanstveno fantastičen film. Ne najdem besed, da ga bi opisal tako je lep. Tudi avtoradio najcenejša opcija odličnega izgleda. Morate videt v živo!