moj-avto je napisal/-a:Se strinjam, da so nove tehnologije z turbinami bolj prijazne do okolja pa vendar se mi zdi da avti niso več tako kvalitetni in trpežni kot so nekoč bili. Sem napisal, da se mi zdi, zato upam, da ne boste razumeli drugače.
Firediver je napisal/-a:Niso več tako trpežni, ker je tehnika bolj navita in iz več sestavnih delov z omejeno dobo trajanja. Le kako bi drugače iz tako majhne prostornine iztisnili tako veliko moč ob tako majhni porabi?
Sicer pa se še vedno lahko voziš s kakim starim hroščem, trpežen motor res, ampak za današnji promet tako švoh ob taki porabi ne bo šlo več...
Tommaazz je napisal/-a:Pa mislim, pa me popravite, če se motim, da bencinerji s turbino radi pijejo olje? Meni je prej 1.6thp od novega pil olje, kar me je še posebej motilo, ker sem začel delati malo daljše relacije in je 1l olja šlo v cca. 6000km, pri kratkih relacijah pa na cca. 12.000km. Pri NA meganu 1.6 16v, ki sem ga imel ni spil niti malo olja med servisi in tudi Mazda, ki je NA ga ne spije. Tudi renaulti in VW tsi-ji radi pijejo olje, koikor sem uspel prebrati po forumih. Meni je Mazdin NA motor super, sploh, ker ima veliko kompresijo (manjša poraba) in relativno velik navor za NA motor. Me zanima kakšni bodo novi Mazdini skyactive x motorji samo se mi zdi, da bodo v te motorje vgrajevali turbine, upam, da ne v vse...
moj-avto je napisal/-a:Mene zanima če imajo avti kako lučko katera opozori pri hladnem v žigu kdaj lahko varno speljemo, ne da bi škodili turbini in pa ob ugašanju avtomobila kdaj ga lahko ugasnemo.
moj-avto je napisal/-a:Mene zanima če imajo avti kako lučko katera opozori pri hladnem v žigu kdaj lahko varno speljemo, ne da bi škodili turbini in pa ob ugašanju avtomobila kdaj ga lahko ugasnemo.
1. Bi se odločil, kaj je škodljivo - nizki ali visoki obrati?1992Diavolo1992 je napisal/-a:...ga ne tiščiš v visoke obrate, ampak ni treba cincat, pač normalna vožnja. Podobno velja za ugašanje motorja. Ko prideš iz avtoceste se je fajn peljat v normalnih obratih 2000-2500(ne prenizkih) oz. koliko je pač normalno za tvoj avto. Ni p...a treba, da ti motor laufa na mestu, ker itak ni haska, je boljše če se pelješ na nekih spodobnih obratih. Že kilometer vožnje je dovolj.
Priporočljivo je tudi, da ga vsake toliko prepihaš v visokih obratih. Po mojem mnenju je vožnja v nizkih obratih še najbolj škodljiva za turbine, turbine so narejene da se jih vozi v obratih, da sploh deluje, torej od 2000 obratov naprej. Pri meni je postavljena na 1800.
Mogoče se sliši malo komplicirano, ampak ko se navadiš, ti je vse to samoumevno oz. niti ne razmišljaš o tem. Turbine načeloma ne bi smele crknit, jaz imam še vedno prvo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov