Debate, ki niso vezane na ostala področja...

turbina ali ne

Glasovanje se je zaključilo dne Pe nov 16, 2018 11:12 am

DA
32
71%
NE
11
24%
NE VEM
2
4%
 
Skupaj glasov : 45
 
corus
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe avg 05, 2016 11:27 am

Re: turbina ali brez

Napisal/-a corus Sr jan 24, 2018 6:44 pm

Esem, tokrat pa se za spremembo popolnoma strinjam s teboj, turbina je napredek pri motorjih, torej nekaj boljšega od atmosfercev, čeprav Mazda še vztraja pri njih , je pa vse bolj osamljena, pokvari pa se lahko vse in tu ni turbina nič kaj posebnega, vsekakor pa je vožnja s turbo podprtim motorjem boljša in tudi varčnejša.
 
Uporabniški avatar
Fnatic
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Če avg 21, 2014 12:41 pm

Re: turbina ali brez

Napisal/-a Fnatic Če jan 25, 2018 8:59 am

@esem +1
@corus +1
Ba-dum tssssssss =P
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Re: turbina ali brez

Napisal/-a moj-avto Če jan 25, 2018 3:03 pm

Se strinjam, da so nove tehnologije z turbinami bolj prijazne do okolja pa vendar se mi zdi da avti niso več tako kvalitetni in trpežni kot so nekoč bili. Sem napisal, da se mi zdi, zato upam, da ne boste razumeli drugače.
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: turbina ali brez

Napisal/-a Firediver Če jan 25, 2018 3:32 pm

Niso več tako trpežni, ker je tehnika bolj navita in iz več sestavnih delov z omejeno dobo trajanja. Le kako bi drugače iz tako majhne prostornine iztisnili tako veliko moč ob tako majhni porabi?

Sicer pa se še vedno lahko voziš s kakim starim hroščem, trpežen motor res, ampak za današnji promet tako švoh ob taki porabi ne bo šlo več...
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1094
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: turbina ali brez

Napisal/-a cc09 Če jan 25, 2018 6:23 pm

Mazda ni bila nikoli proti turbinam, samo proti downsizingu. Glede turbin so pa rekli, da bojo najprej iztisnili maksimum iz teh motorjev, potem pa montirali se turbine po potrebi. V nasprotju z renojem in posebej vw, ki sta na cisto po povprecne motorje namonitirala turbine in kaj bo bo, itak bojo kupci placali, okvare in porabo. Ford pa tudi pretirava z downsizingom.
 
yeo
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Pe maj 24, 2013 5:40 pm

Re: turbina ali brez

Napisal/-a yeo Če jan 25, 2018 6:37 pm

moj-avto je napisal/-a:Se strinjam, da so nove tehnologije z turbinami bolj prijazne do okolja pa vendar se mi zdi da avti niso več tako kvalitetni in trpežni kot so nekoč bili. Sem napisal, da se mi zdi, zato upam, da ne boste razumeli drugače.


To pa ni res, da avti nisi tako kvalitetni kot so bili. Standardi v avto industriji so vsak dan strožji, kakovost vsak dan višja. Ti pa avto danes ponuja 1000x več tehnologij, ki ti jih je včasih in je pač 1000x več možnosti da kaj crkne, ampak je pa udobje v vožnji danes 1000x večje kot je bilo...
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2854
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: turbina ali brez

Napisal/-a mrtwelvetrees Če jan 25, 2018 7:44 pm

Firediver je napisal/-a:Niso več tako trpežni, ker je tehnika bolj navita in iz več sestavnih delov z omejeno dobo trajanja. Le kako bi drugače iz tako majhne prostornine iztisnili tako veliko moč ob tako majhni porabi?

Sicer pa se še vedno lahko voziš s kakim starim hroščem, trpežen motor res, ampak za današnji promet tako švoh ob taki porabi ne bo šlo več...


Ja, samo form mislim da ima najmanj okvar 1.0T mašini ki razvije od 100 do 140KM
Res so imeli en vpoklic na 1.6 T mašinah.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Re: turbina ali brez

Napisal/-a moj-avto Po jan 29, 2018 3:44 pm

Mene zanima če imajo avti kako lučko katera opozori pri hladnem v žigu kdaj lahko varno speljemo, ne da bi škodili turbini in pa ob ugašanju avtomobila kdaj ga lahko ugasnemo.
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
DX5050
Novinec
 
Prispevkov: 458
Pridružen: Pe jun 24, 2011 11:09 am

Re: turbina ali brez

Napisal/-a DX5050 Po jan 29, 2018 4:06 pm

:roll: :roll: :roll:
Najmanj 3 ure more na mestu laufat predn spelješ...
Ne naredi vseh napak sam, daj priložnost za to tudi drugim.
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1519
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: turbina ali brez

Napisal/-a Renault VG Po jan 29, 2018 6:18 pm

Tommaazz je napisal/-a:Pa mislim, pa me popravite, če se motim, da bencinerji s turbino radi pijejo olje? Meni je prej 1.6thp od novega pil olje, kar me je še posebej motilo, ker sem začel delati malo daljše relacije in je 1l olja šlo v cca. 6000km, pri kratkih relacijah pa na cca. 12.000km. Pri NA meganu 1.6 16v, ki sem ga imel ni spil niti malo olja med servisi in tudi Mazda, ki je NA ga ne spije. Tudi renaulti in VW tsi-ji radi pijejo olje, koikor sem uspel prebrati po forumih. Meni je Mazdin NA motor super, sploh, ker ima veliko kompresijo (manjša poraba) in relativno velik navor za NA motor. Me zanima kakšni bodo novi Mazdini skyactive x motorji samo se mi zdi, da bodo v te motorje vgrajevali turbine, upam, da ne v vse...

Nope, Clio 0,9Tce na intervalih ne spije popolnoma nič olja, N/A VW Up pa.
 
Uporabniški avatar
tomazpog
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Sr jun 16, 2010 7:58 am

Re: turbina ali brez

Napisal/-a tomazpog Sr mar 14, 2018 12:56 pm

moj-avto je napisal/-a:Mene zanima če imajo avti kako lučko katera opozori pri hladnem v žigu kdaj lahko varno speljemo, ne da bi škodili turbini in pa ob ugašanju avtomobila kdaj ga lahko ugasnemo.



Jooooj, daj prosim, nehaj že s to famo o turbini, no... Mater, nabavi atmosferca, pa mir... vsi ti razlagajo, da gre v teh zadevah za mejne vrednosti, ne pa za vsakodnevni normalen ritem... Porkaš, turbin je ko blata v avtomobilih, pa nekako ni 1000000 tem odprtih, kako "ribajo".. Daj, poglej malo na cesto in se zamisli, koliko turbin se vsako uro pelje mimo tebe.. Si predstavljaš, kako polni bi morali biti forumi tega, če bi turbine kar za dobro jutro krepale...

-Če si b**** in zjutraj mrzel avto tiščiš do amena, boš slej ko prej kaj uničil... Torej: mejna vrednost, pogojena z zdravo pametjo voznika, ne pa raznih "lučk"...
-Če si b**** in tiščiš na polno po avtocesti, mimo zdrave pameti in vseh zakonskih omejitev, potem pa z vso silo butneš na postajališče in ugasneš avto že vmes, ko se pelješ tistih par metrov do črpalke, tudi ni normalna vožnja, torej: mejna vrednost, pogojena z zdravo pametjo voznika, ne pa raznih "lučk"..

Vse ostale situacije so normalne in nič posebno "uničujoče" do turbine, razen splošne obrabe, kot vseh motornih delov.... Sploh pa se pogovarjaš, kot da je turbina cenovno vsaj polovico vrednosti novega vozila, glede na "paniko", ki jo zganjaš, madonca..
 
1992Diavolo1992
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: Pe sep 13, 2013 6:49 pm

Re: turbina ali brez

Napisal/-a 1992Diavolo1992 Sr mar 14, 2018 5:22 pm

moj-avto je napisal/-a:Mene zanima če imajo avti kako lučko katera opozori pri hladnem v žigu kdaj lahko varno speljemo, ne da bi škodili turbini in pa ob ugašanju avtomobila kdaj ga lahko ugasnemo.


Dokler se olje/voda ne zagreje na optimalno temperaturo, torej cca 90, ga ne tiščiš v visoke obrate, ampak ni treba cincat, pač normalna vožnja. Podobno velja za ugašanje motorja. Ko prideš iz avtoceste se je fajn peljat v normalnih obratih 2000-2500(ne prenizkih) oz. koliko je pač normalno za tvoj avto. Ni pa treba, da ti motor laufa na mestu, ker itak ni haska, je boljše če se pelješ na nekih spodobnih obratih. Že kilometer vožnje je dovolj.

Priporočljivo je tudi, da ga vsake toliko prepihaš v visokih obratih. Po mojem mnenju je vožnja v nizkih obratih še najbolj škodljiva za turbine, turbine so narejene da se jih vozi v obratih, da sploh deluje, torej od 2000 obratov naprej. Pri meni je postavljena na 1800.

Mogoče se sliši malo komplicirano, ampak ko se navadiš, ti je vse to samoumevno oz. niti ne razmišljaš o tem. Turbine načeloma ne bi smele crknit, jaz imam še vedno prvo.
 
denis099
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 745
Pridružen: Po apr 21, 2008 7:00 pm

Re: turbina ali brez

Napisal/-a denis099 Sr mar 14, 2018 8:12 pm

edit mod
Predhodnega posta se NE citira


no še mene zanima glede turbine... Po nekaj časa ugotovimo, da jo ima tudi moj MB cla 1.6 benciner.. do sedaj sem vseskozi vozil precej na nizkih obratih..ker imam večinoma lokalne ceste, kjer so bolj boge, je vožnja tam 80-90, se pravi v 5. prestavi ravno na 2tisoč obratov.. Torej je bolje v višje vrtljaje ali kako?? Tudi mene zanima kako podaljšat življensko dobo je pa res, da ima avto dobrih 30.000 km...
denis
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9968
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: turbina ali brez

Napisal/-a esem Sr mar 14, 2018 8:39 pm

"Ugotovimo"? WTF? Samo ti kot lastnik si rabil ogromno časa (1,5 leta ali več?), da si to "ugotovil" in še to samo zato, ker smo ti vsi ostali, ki smo to seveda že zdavnaj vedeli - za razliko od lastnika (!!) - to dalj časa na več mestih skupno vbijali v glavo.

Sicer pa je 2000 obratov OK za TB (TD lahko tudi malo manj): Bistvo ni toliko v obratih kot predvsem v tem, da gasa, ko je motor mrzel, ne pritiskaš preveč. Malo gasa pri 3-4 tisoč (TD) ali 4-5 (TB) je manj škodljivo kot dosti gasa pod 2000.
To velja tudi za spodnji odgovor
1992Diavolo1992 je napisal/-a:...ga ne tiščiš v visoke obrate, ampak ni treba cincat, pač normalna vožnja. Podobno velja za ugašanje motorja. Ko prideš iz avtoceste se je fajn peljat v normalnih obratih 2000-2500(ne prenizkih) oz. koliko je pač normalno za tvoj avto. Ni p...a treba, da ti motor laufa na mestu, ker itak ni haska, je boljše če se pelješ na nekih spodobnih obratih. Že kilometer vožnje je dovolj.

Priporočljivo je tudi, da ga vsake toliko prepihaš v visokih obratih. Po mojem mnenju je vožnja v nizkih obratih še najbolj škodljiva za turbine, turbine so narejene da se jih vozi v obratih, da sploh deluje, torej od 2000 obratov naprej. Pri meni je postavljena na 1800.

Mogoče se sliši malo komplicirano, ampak ko se navadiš, ti je vse to samoumevno oz. niti ne razmišljaš o tem. Turbine načeloma ne bi smele crknit, jaz imam še vedno prvo.
1. Bi se odločil, kaj je škodljivo - nizki ali visoki obrati?
2. Zakaj ne (pre)nizkih (po izstopu z AC)? Tudi v leru ne smeš "ohladit" turbine? Zakaj že?
3. Tudi malo pod 2000 je OK, odvisno od avta. Vsekako pa turbaki niso narejeni toliko za obrate ampak predvsem za navor, ki je pri sodobnih motorjih okoli ali pod 2000.
4. Pri tvoj "razlagi", kjer opletaš z obrati (kaj so obrati, kjer t. deluje?), bi se spodobilo vsaj to, da poveš, o čem govoriš - o dizlu ali bencinarju!

Spodobilo bi se tudi, da ali ne odgovarjaš (če se ne spoznaš) ali pišeš precej bolj natančno.
 
1992Diavolo1992
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: Pe sep 13, 2013 6:49 pm

Re: turbina ali brez

Napisal/-a 1992Diavolo1992 Sr mar 14, 2018 10:38 pm

edit mod
Predhodnega posta se NE citira


1. Z nizkimi obrati se naberejo saje na turbini in jo moras slej ko prej obnoviti. Visoki obrati niso skodljivi, ce turbino primerno ohladis proti koncu poti in ce je olje segreto.

2. Nisem rekel, da ne smes pustit laufat motorja v leru, samo efektivno ni, kot je ce se peljes na zmernih 2000 obratih. V leru imas 1000 obratov. Olje pa najlepse hladi turbino pri visji temperaturi. Ce bi jo voda, bi bilo seveda ravno nasprotno.

4. Govorim pa seveda o dizlu, ampak princip vseh turbin je enak. Le da bencinarja precej hitreje spravis v rdece polje. Dizla se ne da, najvec do 4500, tam pa je itak blokada- 190 km/h.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9968
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: turbina ali brez

Napisal/-a esem Sr mar 14, 2018 11:26 pm

1. Saje se naberejo predvsem zaradi slabega izgorevanja, ki primarno ni toliko odvisno od obratov - oboje je odvisno od npr gasa.
2. Osnove fizike so šibke. Zakaj bi bilo 2000 obratov - ko se bližaš črpalki na AC ali izstopaš z AC - z vso nafto, potrebno za vzdrževanje teh obratov, bolj efektivno od 900 obratov (povprečje)?
4. Še ena nova - bencinarji nimajo blokade

"Olje pa najlepse hladi turbino pri visji temperaturi." S to mislijo si zaslužiš malho kosmičev, tistih, ki jim zraven dodajajo IQ, saj ga krvavo potrebuješ. Izjava leta, če ne desetletja!
Če malo raztegnemo - ob max višji temperaturi je nevarnost, da turbina zmrzne?


Še enkrat - ne piši o stvareh, na katere se slabo spoznaš oz jih ne znaš dovolj natančno izrazit. Bo treba dodat oznako nekredibilnosti?
 
1992Diavolo1992
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: Pe sep 13, 2013 6:49 pm

Re: turbina ali brez

Napisal/-a 1992Diavolo1992 Sr mar 14, 2018 11:35 pm

Za povprecno ineligentnega Janeza sem dovolj povrsinsko napisal.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9968
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: turbina ali brez

Napisal/-a esem Po apr 02, 2018 6:01 pm

Ne žali vsevprek Janezov!
 
titanius
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm

Re: turbina ali brez

Napisal/-a titanius To apr 03, 2018 12:21 am

Blokada na 190? Pri moji C5ki ne,je sel krepko vec.

Turbina zari ampak prosti tek jo ohlaja. Parkrat po teranju ugasnes auto brez da bi turbino ohladil,bos rabil novo kupt.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov