Glede na to, da je o tej temi vse zelo tiho, naj vas opozorim, da ( najverjetneje ) jeseni sledi podražitev novih vozil. Vzrok? Z majem začne veljati novi WLTP cikel meritve porabe - posledice se že kažejo.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... tire-rangeZ ozirom na to, da je DMV direktno vezan na CO2 veste, kaj to pomeni ... precej ( predvsem majhnih ) dizlov in bencinarjev, se bo podražilo - pri čemer sem zasledil članek, da naša vlada ( ki je sedaj itak padla ) ne razmišlja o spremembi sistema obdavčitev ... zakaj tudi bi.
Tako da ( kot bi rekli v Top Gearu ) '' a piece of consumer advice '' ... kdor misli kupovat novi avto naj to opravi pred poletjem.
Bi pa poudaril, da se za rabljene avtomobile še ne ve, ali bodo za nazaj obračunali novo porabo ( kar je tehnično možno ), ali bodo pustili veljavne ocene porabe in s tem CO2 ... torej tudi za uvoz rabljenih bi svetoval podobno - ne čakajte na jesen ... sploh glede na nepovezano novico, da ( zaradi grozeče prepovedi vožnje z dizli v mestih ) cene dizlov v Nemčiji podajo - posebej drastično EU5 in nižje ( na to bodite pozorni tudi pri nakupu vozila iz uvoza pri slovenskem preprodajalcu ... glede na to dejstvo vas namreč že nekaj časa lupijo z razliko. Za orientacijo ... medtem, ko je v Nemčiji cena dizel vozil z EU5 standardom padla v povprečju za 15 % oz. okoli 2.000 EUR pri nas še vedno ni zaznati bistvene razlike v cenah.
Pa še DISCLAIMER : NISEM prodajalec vozil ( ne novih ne rabljenih ) zgolj bolj ali manj redni kupec
... tole temo sem odprl samo za ljudi, ki mogoče ne spremljajo zadev kot jaz in bodo jeseni precej neprijetno presenečeni.
Ali ste vedeli, da so prve samovozne avtomobile izumili že v začetku 20. stoletja ? Takrat so jim še rekli TAXI.