Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Riot77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Ne jan 18, 2004 5:43 pm
Kraj: Ljubljana

Nov avto- kakšna vožnja?

Napisal/-a Riot77 So feb 28, 2004 11:25 am

Ali je pri današnjih avtomobilih še vedno zelo pomembno uvajanje avtomobila (počasno pospeševanje, umirjena vožnja)? Sam imam novega Cliaa dizla 1.5? Lp Riot77
Bolje biti mlad in neumen, kot samo neumen!
 
Uporabniški avatar
AR-146
Novinec
 
Prispevkov: 192
Pridružen: Pe sep 19, 2003 10:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a AR-146 So feb 28, 2004 11:29 am

to najbolš da prodaš k crkujejo k jst menjam gate
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo So feb 28, 2004 11:32 am

Hehe, ja res je precej problemov s tem... Sm enkrat 15 minut čakou da se zmenm za reden servis, pa prideta dva en za drugim, pa sta jarmala da jim nč nedela...

Drgač pa, ja. Sploh dizle ne kej preveč matrat prvih par tisoč km.
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Napisal/-a Sportivo So feb 28, 2004 11:42 am

Jap naboljše, da ga počas uvajaš, pa to ne sam zdaj ko si ga kupu ampak kr celi čas (kadar je mrzli motor). Drugač pa pravijo da so pri dci-jih problemi s turbo polnilniki.
 
Uporabniški avatar
AR-146
Novinec
 
Prispevkov: 192
Pridružen: Pe sep 19, 2003 10:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a AR-146 So feb 28, 2004 11:52 am

najhuje je pa k jih neznajo popravit



drugač pa dizla nikol mrzuga prtiskat pa ne šaltaj med vklopi turbine prtegn al pa pred turbino šalti kdaj se pa vklopi pa žal nebi vedu
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky So feb 28, 2004 11:57 am

A ni pr teh turbinah tako da se zmeraj malo vrti pač zarad izpuha, če pa daš po gasu se bo začela bolj močno vrtet ker pač pride več izpuha za pogon turbine?

Sepravi a ni tako da ni nekih določenih vrtljajev kdaj se uklopi? :roll:
The MAN
 
Uporabniški avatar
Clio24v
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po jun 09, 2003 6:54 pm
Kraj: Gorenjska

Re: Nov avto- kakšna vožnja?

Napisal/-a Clio24v So feb 28, 2004 12:00 pm

Riot77 je napisal/-a:Ali je pri današnjih avtomobilih še vedno zelo pomembno uvajanje avtomobila (počasno pospeševanje, umirjena vožnja)? Sam imam novega Cliaa dizla 1.5? Lp Riot77

Koliko močnega dizla pa imaš (65,80 ali 100 KM) 8)
Lexus Style
SlikaSlika
www.gas-tuning.com
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky So feb 28, 2004 12:02 pm

Jst imam 82KM.
The MAN
 
Uporabniški avatar
PIKI
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Če feb 05, 2004 9:13 pm
Kraj: Izlake

Napisal/-a PIKI So feb 28, 2004 12:16 pm

tisti s turbino crkujejo zato ker jih folk ne zna vozit, najprej je trba avto počas segret na delovno temperaturo, pol šele lohk prtisneš. ko se pa ustaviš je pa zadeva podobna (sploh če ga prej ornk trajbaš), pustiš avto neki časa na mestu laufat d se turbina namaže (da olje zakroži). pr taki uporabi nou crkval kr tko...
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky So feb 28, 2004 12:25 pm

Nasploh je dobro da preden misliš avto parkirat se najprej nekaj časa umirjeno pelješ brez visokih obratov.
The MAN
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 So feb 28, 2004 2:08 pm

Prvih 1000-1500km:
1. Mrzlega absolutno ne čez 2000-2500rpm!
2. Ko se ogreje ga lahko do 3000 max 3500rpm
3. Najboljše je delat srednje dolge vožnje 60km+, tako da se motor lepo ogreje. Izogibaje se kratkih in dolgih(200km+) voženj
4. Zadnjih 5-10km pred domom vozi tako kot, da bi bil mrzel, da se turbina lepo ohladi, lahko ga pustis tudi kako minuto, da teče v prostem teku predno ga ugasneš
5. Ko boš naredil prvih 500km ga lahko, ko je fajno ugret enkrat na hitro stisneš do recimo 4000-4500rpm, absolutno ne v rdeče polje! To razmigavanje :D ponavljaj na vsake toliko časa (recimo vsakih 100km)

S časoma lahko povečuješ max obrate, pač po lastnem občutku, ampak pred 1500km ga rajši ne tiščat. Prva in četrta točka velja tudi ko je motor že utečen.

Aja tole je bilo pisano po formuli bencinc -500rpm :D . Zdej ne vem kje ima clio dCi redline; sklepam, da pri 5000rpm? Če ima kaj nižje lahko še kakih 100rpm odbiješ od vseh številk.

LP
Slika
 
Riot77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Ne jan 18, 2004 5:43 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Riot77 So feb 28, 2004 2:58 pm

tisti ki pa je pisal odgovor češ naj prodam (zaradi crkovanja itd.) pa naj to odgovarja na katerem drugem topicu- tukaj sem spraševal za nasvet glede uvajanja- ne "pametovanja"

Viper123 hvala za tako izčrpen odgovor
Lp Riot77
Bolje biti mlad in neumen, kot samo neumen!
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky So feb 28, 2004 3:02 pm

Ne poslušat takih odgovorov vš. Take se samo ignorira. Vsak ma tist avto ki ga želi in ki ga je zaslužu. Tko da meni je res grdo videt ko kdo napiše: "eh kaj maš to, kupi to rajši" itd.
The MAN
 
Uporabniški avatar
B4 Turbo
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Ne jun 22, 2003 10:46 pm
Kraj: Šempeter pri Gorici

Napisal/-a B4 Turbo So feb 28, 2004 3:10 pm

salesky je napisal/-a:A ni pr teh turbinah tako da se zmeraj malo vrti pač zarad izpuha, če pa daš po gasu se bo začela bolj močno vrtet ker pač pride več izpuha za pogon turbine?

Sepravi a ni tako da ni nekih določenih vrtljajev kdaj se uklopi? :roll:


Turbina se vedno malo vrti, kolko hitro se bo vrtela pa krmili elektronika, ki uravnava pretok izpušnih plinov skozi turbino s pomočjo Waste gate ventila, ta ventil ma ročko, ki odpira en "by pass" ki uštima da grejo izpušni plini mimo vetrnice. Če tega ne bi blo, bi se turbina vrtela v p.m. prtisk v motorju bi bil ogromen pa tudi hmali bi ga razneslo.
 
MetodTrobec
 

Napisal/-a MetodTrobec So feb 28, 2004 3:15 pm

salesky je napisal/-a:Vsak ma tist avto ki ga želi in ki ga je zaslužu.


A si tole čist prepričan? :P
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk So feb 28, 2004 3:31 pm

Viper123 je napisal/-a:Prvih 1000-1500km:
1. Mrzlega absolutno ne čez 2000-2500rpm!
2. Ko se ogreje ga lahko do 3000 max 3500rpm
3. Najboljše je delat srednje dolge vožnje 60km+, tako da se motor lepo ogreje. Izogibaje se kratkih in dolgih(200km+) voženj
4. Zadnjih 5-10km pred domom vozi tako kot, da bi bil mrzel, da se turbina lepo ohladi, lahko ga pustis tudi kako minuto, da teče v prostem teku predno ga ugasneš
5. Ko boš naredil prvih 500km ga lahko, ko je fajno ugret enkrat na hitro stisneš do recimo 4000-4500rpm, absolutno ne v rdeče polje! To razmigavanje :D ponavljaj na vsake toliko časa (recimo vsakih 100km)

S časoma lahko povečuješ max obrate, pač po lastnem občutku, ampak pred 1500km ga rajši ne tiščat. Prva in četrta točka velja tudi ko je motor že utečen.

Aja tole je bilo pisano po formuli bencinc -500rpm :D . Zdej ne vem kje ima clio dCi redline; sklepam, da pri 5000rpm? Če ima kaj nižje lahko še kakih 100rpm odbiješ od vseh številk.

LP


Ma ne morš tko avta vozt, to je tu mač. Avto je za to, da ga vozš, ne pa da skoz pazš kolk si ga prtisnu. Men se zdi bedn da bi mogu na začetku in koncu vožnje pazt do kok obratov bom vozu. Fotr ma cdi-ja, pa ga vsak jutr takoj po 200 metrih prtegne do 3500 obratov, ker pač drgač ne gre- glavna cesta, k so zjutri skoz kolone in se večinoma lahko vklučš samo, če koga izilš, in če si ne želiš, da se ti prbije v rit, ne morš prstavlat pr 2k obratov.
Je pa tud res da so ranaultove turbine za en k****, ker je sosed z avdijem tdi (90KM) naredu 300k km, pa ga je vozu kot bencinarja (takoj mrzuga nad 3000obr.) in kar je najpomembnejše- ta avto še sedaj dela BP, turbina še original gor, avto pa gre tko k je treba (je dobr ulaufan :D )
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Ne feb 29, 2004 12:47 pm

Mi smo kupil novga transporterja in prvi dan za njega zapeli 1,3 tone težko prikolico in jo pelal na morje. Je tut fotr uprašal na servisu če lohk. pa je reku ni blema samo ne mašine preveč matrat. Reku je da ga lahko tut na visokih obratih pelaš. Prouzaprau da ga more da se avto ne bo matral.

Se prau ni važno samo kakšni so obrati. PO PAMETI VOZT pa ne mrzuga tiščat pa bo vse ok.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
germancarfan
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: To sep 16, 2003 8:58 pm
Kraj: kranj

Napisal/-a germancarfan Ne feb 29, 2004 1:07 pm

jest vm sam to povem kr sm u audiju vidu k avto sestavjo pa prvic vzegejo motor ga kuj do blokade navrejo :roll:
pol pa to kupmo pa ne vem kolk kilometreov delamo pod 3000 rpm da bi se ulavfal zanimivo an saj men
ski and drive
 
Uporabniški avatar
PIKI
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Če feb 05, 2004 9:13 pm
Kraj: Izlake

Napisal/-a PIKI Ne feb 29, 2004 4:43 pm

andrej777 je napisal/-a:
Se prau ni važno samo kakšni so obrati. PO PAMETI VOZT pa ne mrzuga tiščat pa bo vse ok.


za ene je po pamet vozt tud hitr!! :wink:
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe Ne feb 29, 2004 5:39 pm

Takoj ko ga zjutri užgeš ga moraš do blokade tiščat, tako da začne črno kadit, pol pa počas s 4 spelat. :lol:

Da ne bi res. Lepo pa ne preveč z obrati vozt prvih 2-3k km pol pa se ga žačne uvajat.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost