abbe je napisal/-a:ni pa res kot nekateri trdite, da so to vulkanizerji zacel računat ker so vidl luknje.
ne prepoznavajo vsi avtomobili avtomatsko ventilov.
večino vozil je treba naučiti ko se zamenja senorske ventile.(in ne govorim o tem da na ročki pritisneš pa se sam nauci)
pri oplu,pa fordu,pa hyundai pa kiji pa suzukiju pa nekaterih renoji.... je postopek za katerega moraš imeti tako diagnostično orodje kot programator ventilov da lahko postopek izvedeš.
to tu ni zastonj in je prou da se strankam to zaračuna.
Sklepam da govoriš o drugem kompletu oz. zamenjavi original ventilčkov. Tam je prav da se zaračuna kalibracija oz. spoznavanje in sem jo tudi pripravljen plačat, če bi mi pa vulkanizer rekel da mora stare ventilčke spoznat z avtom katere pozna že od prej (torej da se na obstoječa platišča da nove gume), tega denarja pa nebi videl, ker v mojem primeru avto sam zazna če kaj ne štima. In tako je tudi bilo, nove gume na stare feltne ... naredil par km in je bilo rešeno. To pa sklepam da samo zaradi tega, ker bere en senzor na enkrat in ne vse hkrati in je vmes nekaj intervala.
Kar se pa tiče zgoraj prilepljenih senzorjev, sklepam da se skopira original ID in se to kodo vnese v nove ventilčke. Torej bojo novi ventilčki kopiral stare in naj bi delovalo. Problem je le v tem da se lahko doma igraš ampak če kaj ne štima, je potrebno gumo spet dol in spet gor, kar pa je dodaten strošek kateri je lahko prisoten ali pač ne. In mislim da se s tem nebom igral (110 ventilčki + 50 programator proti 200 za nove ventilčke s programiranjem, kupljenimi pri nas). Je pa fajn da se to napiše, mogoče se pa bo komu dalo s tem doma igrat.