DePalmo je napisal/-a:Takrat ko je izbruhnila afera so vse firme dali na testiranje. In kolikor vem je samo "das auto" imel probleme, ostali niso imeli težav z emisijami. Pustimo ob strani dejstvo da so takratni testi porabe bili le farsa in nikoli niso odražali realnega stanja, govorim o prirejanju motorne elektronike da je avto sploh lahko opravil emisijski test. In edino VW grupa je goljufala oz. bila ujeta na laži, ostali niso bili. Če tega ne moreš dojet, boš pač splezal dol iz drevesa in se soočil z realnostjo.
To da avti pokurijo več kot so imeli na testih in proizvedejo več CO2 kot je predvideno, je jasno vsem. In še vedno je tako, čeprav so zunaj novi testi in novi standardi!
Me pa čudi da nima novi Citroen električne servo pumpe, še jaz sem jo imel v P 206 HDi, letnik 2005.
Ti ne dojemas prakticno nicesar v zvezi s tem. Preberi link. Citroen je priznal, da motor deluje drugace na odprti cesti, da ga zasciti pred visokimi temperaturami in ker izven naselij NOxi menda niso pomembni. Nekdo temu lahko rece goljufanje, drugi nakladanje, lahko se pa tudi sprenevedamo.
Kot drugo, goljufanje na testu je omogocilo NIZJO porabo v realnem prometu, ne pa visjo. Zaradi popravka se je poraba zvisala, ne pa znizala. Ali se je pa zmanjsala zmogljivost. Eno, drugo in tretje pac ni mozno. Renault tudi ni bil obsojen goljufanja, je pa priznal, da se njihovi filtri izklopijo ko je temperatura pod ali nad nekimi temperaturami, seveda ne taksnimi kot so predpisane za test. Temu tudi ti lahko ne reces goljufanje, jaz pa bom. In to so tudi ukinili pri novih motorjih, kar se pozna.