Gosic je napisal/-a:Dolgoročno gledano za nas in svet ni dobro ne eno, ne drugo. Za EV bo slejkoprej s povpraševanjem po njih primanjkovalo surovin, ICE pa zaradi povečevanja števila vozil prevelki izpusti na mestih/v mestih.
EV je super za obdobje življenjeske dobe vozila, slab pa zaradi izdelave in razgradnje ob koncu življenjske dobe.
Kar se tiče Norveške, se njihova ekologija prične na državni meji, vse ostalo jih ne zanima. Pridobivanje surovin je precejšnji udarec za okolje, predvsem tudi iz vidika revnih držav, ki imajo še zaloge surovin. Tu se zna zgoditi še kakšna nova KItajska, kjer je ekologija dobesedno tabu.
Problem je da ta svet ni poenoten in da mu enostavno vlada denar. Težko naredimo veliko, če EU skrbijo izpusti, če recikliramo itd, na drugem koncu planeta pa s šleparji vozijo smeti v reke (Brazilija), kontaminirane snovi tečejo v jezera (KItajska)...
Dejstvo je da z denarjem, s tem vgrajevanjem miselnosti ljudem, da je pomembna stalna gospodarska rast dobesedno ubijamo sebe in seveda planet.
cc09 je napisal/-a:xxl je napisal/-a:Kakorkoli, dejstvo je, da so baterije občutljive na nizke temperature. Meni hibrid pije skoraj liter več, pa so temperature okrog ničle. Norvežane težko razumem, kako to, da jih to ne moti?
Več ti pije, ker je treba tebe gret, ne pa zarad baterije. Izklopi gretje pa bo poraba praktično enaka kot spomladi.
J.McLane je napisal/-a:
Surovin ne bo zmanjkalo, tako kot tudi nafte ne bo zmanjkalo. Pa vedite da tu govorimo o surovinah, ki jih je okrog 400 kg na avto in ta avto se bo okrog s temi surovinami vozil 15+ let. Pomislite da en sam avto skuri za 1t nafte letno, pa je kar ne zmanjka.
xxl je napisal/-a:cc09 je napisal/-a:xxl je napisal/-a:Kakorkoli, dejstvo je, da so baterije občutljive na nizke temperature. Meni hibrid pije skoraj liter več, pa so temperature okrog ničle. Norvežane težko razumem, kako to, da jih to ne moti?
Več ti pije, ker je treba tebe gret, ne pa zarad baterije. Izklopi gretje pa bo poraba praktično enaka kot spomladi.
Hm, spomladi pa treba mene hladit (klima). Torej bi poraba morala bit podobna, mar ne?
TrijoAdijo je napisal/-a:In to,da EV nima izpustov, je edini plus ki ga premore. .
TrijoAdijo je napisal/-a:Bo pa zanimivo, ko bojo vladajoči nabil davke za EV ravno zaradi baterij.
TrijoAdijo je napisal/-a:Gar pa se tiče pretvorbe energije v gibanje: jebeš to,če dvakrat mal bolj prtisneš, pa je veselice konc za nadaljnjih par ur.
TrijoAdijo je napisal/-a: Pri ICE pa tiščiš, ko je prazen, ga v 5ih minutah nafilaš, pa spet tiščiš naprej. In meni osebno je prav blesavo vozit EV, ko daš gas, pa ne slišiš nič.Iz tega vidika pa...kot so že ugotovili, so EV preveč tiha, ker pri ICE slišiš da se nekaj približuje, EV pa je praktično že čist blizu, pa šele takrat slišiš, da je nekaj za tabo. Ni zastonj un rek: Loud pipes saves lives. Pa še nekaj pač mora ropotat, da je tisti pravi filing med vožnjo.
meganer je napisal/-a:Umetni hrup delati, da si opazen .......
Ta mi je pa čist mim. Tudi gluhi še vedno zivijo.....
Velika prednost je ravno v hrupu ki bi se bistveno zmanjšal. (Moral bi se).
Firediver je napisal/-a:Moje mnenje po kosih:TrijoAdijo je napisal/-a:In to,da EV nima izpustov, je edini plus ki ga premore. .
Prehudo posploševanje. Ima več prednosti, ampak jih ne vidiš/nočeš videti.TrijoAdijo je napisal/-a:Bo pa zanimivo, ko bojo vladajoči nabil davke za EV ravno zaradi baterij.
Davki so itak stalnica v našem življenju. Še prej bo zanimivo, ko bodo nabili dajatve za ICE, koliko časa se bodo upirali starokopitneži...TrijoAdijo je napisal/-a:Gar pa se tiče pretvorbe energije v gibanje: jebeš to,če dvakrat mal bolj prtisneš, pa je veselice konc za nadaljnjih par ur.
Spet posploševanje na veliko. Kvalitetna izraba energije in visoki izkoristki je ena izmed glavnih tem prihodnosti!TrijoAdijo je napisal/-a: Pri ICE pa tiščiš, ko je prazen, ga v 5ih minutah nafilaš, pa spet tiščiš naprej. In meni osebno je prav blesavo vozit EV, ko daš gas, pa ne slišiš nič.Iz tega vidika pa...kot so že ugotovili, so EV preveč tiha, ker pri ICE slišiš da se nekaj približuje, EV pa je praktično že čist blizu, pa šele takrat slišiš, da je nekaj za tabo. Ni zastonj un rek: Loud pipes saves lives. Pa še nekaj pač mora ropotat, da je tisti pravi filing med vožnjo.
Hja, to pa je starokopitno razmišljanje. Hrupu pri avtomobilu smo se privadili, ker je bil doslej neizbežen, je pa še vedno eden izmed najbolj motečih dejavnikov v okolju in tudi glede takih emisij je EV boljši (še en +). Je pa res, da se ga bo treba privaditi, no, v industriji, kjer se uporablja el. viličarje, se temu že lep čas prilagajajo. In ta bolj "začasna" pomanjkljivost ni dovolj velika, da bi EV&co. ukinili. Je pa res, da je v prometu hrupno tudi zaradi kotalečih gum in piša vetra okoli karoserije tako, da popolne tišine kljub temu ne bo.
Za tiste, ki se nočejo prilagoditi, pa bo v prihodnosti velik riziko, da bodo končali pod kolesi EV-ja. Tako, neslišno...humano?
Ivan36 je napisal/-a:Sem gledal kako vklopi gretje aku 34 km pred ciljem
A si slep? Gretje baterije ne kabine trolček .... @cc9 Ti nimaš pojma kaj pišeš. Coldgate nima veze z gretjem kabine. Če je baterija mrzla se počasi polni!
meganer je napisal/-a:Umetni hrup delati, da si opazen .......
Ta mi je pa čist mim. Tudi gluhi še vedno zivijo.....
Velika prednost je ravno v hrupu ki bi se bistveno zmanjšal. (Moral bi se).
Po forumu brska: Bing [Bot] in 116 gostov