Prav dolgo ne boš več rabil sanjati, saj se ti bodo sanje razblinile že 2020! Npr. VW ID, ki bo prišel 2020 bo imel domet 550 km (WLTP) in to za ceno, ki bo dostopna množicam. Prav tako mi pa povej koliko ljudi poznaš, ki konstantno delajo v kosu 500 km na dan?Influenz je napisal/-a:Malo sanjaš, preden bo imel električni avto 500 km efektivnega dosega (torej v realnem svetu, vožnja AC 140 km/h in ostala dinamična vožnja) bo še veliko časa minilo. Minimalno 10 let, pa še takrat bo drag.
Hibridi so slepa ulica, saj ni prav nobene logike, da s seboj v avtomobilu hkrati voziš termoelektrarno (ICE) in tudi kemično tovarno (EV), uporabljaš pa lahko samo en izvor energije.Influenz je napisal/-a:V kratkoročni prihodnost (rok 5-10 let) vidim uporabno vrednost izključno v hibridnih voziliih (priključni hibridi). Večina ljudi bo izbrala avto, ki bo vsestransko uporaben in domet je zelo pomemben faktor pri nakupu avtomobila.
Po drugi strani se je pa treba tudi zavedati, da se bo zaradi vseh okoljskih obveznosti avtomobilom na ICE in pa tudi gorivom, cena drastično zviševala. Ravno včeraj je nemški minister za transport izjavil, da pričakuje, da se bo cena bencina do 2030 podvojila zaradi vseh dajatev, ki bodo potrebna za boj z globalnim segrevanjem.
Tudi na Norveškem imajo enake probleme, ampak ko enkrat zadeve trčijo ob osebni interes (osebne finance), takrat so ljudje šele pripravljeni narediti spremembe.nered je napisal/-a:Zanimivo, da na norveskem nimajo problemov, ki si jih vi zamisljate
Ko bo enkrat tudi pri nas strošek prevoza z avtomobilom na ICE višji od stroška prevoza z EV (pa naj bo to zaradi cene nakupa / dajatev / prepovedi vožnje po mestih / dražjega goriva /...) kar naenkrat tudi pri nas ne bo več "problemov" z dometom / omrežjem / polnjenjem / bla bla bla...vse do takrat pa lahko samo razpravljamo po forumih!