Pozitivne lastnosti:
- višje sediš in imaš posledično nekoliko boljši pregled nad prometom naprej (čeprav pri nekaterih kvazi SUVjih to niti ni tako izrazito, npr. Hyundai Kona, ki je dejansko malo dvignjen hatcback)
- zaradi višine so tudi sedeži nekoliko višji in lažje zapneš otroke
- lažje sedeš/izstopiš iz avtomobila, pomembno za starejše ljudi, dejansko pa tudi za ostale, saj so sodobni avtomobili postali izredno nizki
- lažje greš po kolovozu, brez da bi zapel spodaj, če to rabiš. Ravno tako boš tudi lažje preplezal kakšen pločnik, če je to tvoja zabava
Negativne lastnosti:
- konkretno dražji za nakup
- slabša lega na cesti zaradi višjega težišča: ali se nagibajo kot pijani ali pa so trdi kot lojtrnik in trpi udobje
- višja poraba in bolj hrupni zaradi večjega zračnega upora
Recimo meni pozitivne lastnosti nikakor ne odtehtajo negativnih lastnosti in mi je recimo za družino bolj primeren karavan, če preživiš višino. Čeprav sam tudi karavanov ne maram in sem lepo na klasični limuzini.
Pika na i, so pa po mojem mnenju kvazi športni SUVji. Recimo VW T-Roc R s 300KM? Zakaj bi hotel ZNIŽANEGA in TRDEGA SUVja, če si želiš športen avto. Potem pač kupiš Golfa R in ne rabiš delat nobenih kompromisov.
Pa še en video na to temo, kjer dam kapo dol Harrisu, ki je en od redkih, ki si to upa direktno povedat

https://www.youtube.com/watch?v=728MLtVImvo
Zanimiv del je pri 1:15
