kabrio je napisal/-a:Mi lahko kakšen znalec prosim pojasni te rezultate, ki jih bom nalimal tule nekaj za primer. Gre za rezultate losovega testa in slaloma na youtube testni strani, kjer so do danes testirali vse žive avte v enakih pogojih. Okej temperature asfalta se verjetno razlikujejo, pa mogoče se kdaj tudi kak voznik zamenja, ampak v osnovi jemljem za dovolj realno za primerjavo.
sonic je napisal/-a:Špekuliram, da si eden od relativno redkih ljudi, ki jim je to pomembno.
sonic je napisal/-a:Poleg tega si v tistem 'testu' bil na to še posebej pozoren, morda zato bolj intenziven občutek.
chan je napisal/-a:Zakaj tolikšna priljubljenost športno uporabnih križancev? Po mojem mnenju v daleč največji meri zaradi (trenutne) modnosti ter frajerskega zunanjega izgleda, ki zna dodobra izžarevati voznikov aktivni življenjski slog. Tako se mi že kar nekaj časa dozdeva, da s tovrstnimi trendovskimi štirikolesniki proizvajalci prodajajo življenjski stil in ne toliko samega avtomobila. Nenazadnje psihologi obenem še pravijo, da naj bi bili avtomobili podaljšek voznikove osebnosti, kar proizvajalci še kako izkoriščajo.
xxl je napisal/-a:Saj pravim, so opcije, Stelvio.
pskoda je napisal/-a:V tej temi je omenjena hrbtenica v vsakem postu. Izgleda, da ima cel svet hin hrbtenice.
nered je napisal/-a:... Verjamem, da se je v visje pozicioniran sedez lazje vsesti ...
Locher je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:V tej temi je omenjena hrbtenica v vsakem postu. Izgleda, da ima cel svet hin hrbtenice.
pskoda, ob prvi večji gospodarski krizi bodo težave s hrbtenico čudežno izginile.
mtl je napisal/-a:dask je napisal/-a:Evo moj razlog - sicer nimam SUV ampak "allroad, offroad, crossroad..." varianto karavana.... previs z ulice proti garaži je prvi in glavni vzrok. Z RS modelom sem podrsal vsakič. Trenutni ima isti motor, nastavljivo podvozje in v prav ničemer ne zaostaja. Je pa precej boljši glede udobja, peljem se lahko tudi po bolj grobem terenu, usedem se kot gospod (poškodba kolena in hrbta).
Tako da jaz v bistvu ne razumem dileme
Vse ostalo ti verjamem, to pač ne.
Sedaj ali si izgubil občutek ali si z lažmi upravičuješ nakup ali pa prejšnji avtomobil ni imel nastavljivega podvozja in ga posledično ne moreš primerjat.
Če mi pa hočeš povedat, da se Scout pelje enako po ovinkih kot RS-ka, pa loool. Žal zakonitosti fizike ne moreš premagat, pa čeprav se nekateri (ne trdim, da ti) še kako trudijo to utemeljiti.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 115 gostov