AssKicker je napisal/-a:Meni ni jasno, zakaj se ne primejo dvignjeni karavani, kot naprimer Volvo XC70, V90 cross country, audi allroad, itd... Malo bolj robustna izdelava, dvignjen, AWD pogon, prostornost, težišče vseeno ni tako visoko, poraba je nižja...
sonic je napisal/-a:Meni je pa jasno - vsi našteti so zelo dragi.
Večina popularnih CUV, ki jih v praksi videvamo na cesti, je v cenovnem razredu nekje med Capturjem in T-Rocom...
mtl je napisal/-a:Tukaj ni nobenega napačnega odgovora.
Vsekakor bi bilo super, da bi napisal vse razloge, zakaj ti je tak SUV najboljša izbira. Tudi če le zato, ker je lep . Pa fajn je še napisat, katerega imaš.
mtl je napisal/-a:sonic je napisal/-a:Meni je pa jasno - vsi našteti so zelo dragi.
Večina popularnih CUV, ki jih v praksi videvamo na cesti, je v cenovnem razredu nekje med Capturjem in T-Rocom...
S tem se žal ne morem strinjati. So mali CUVi kar lepo dragi.
Recimo zadnjič sem delal enega Karoqa 1.6TDI DSG s kar nekaj opreme, cena 32.000 EUR in to cena s popustom. Za ta denar bi lahko odpeljal Superba z enako oz. verjetno celo boljšo opremo.
Sem prepričan, da je Scout cenejši od Karoqa, če daš le malo opreme gor in primerjaš primerljivo in enako zelo verjetno velja tudi za primerjavo Golf Alltrack proti T-Rocu.
meganer je napisal/-a:Trock po dimenzijah ni majhen avto, ko se pa vsedeš pa ta velikost izgine. Sicer je pa to pri sodobnih vozilih ........ žal praksa zato, da posežeš razred višje.
PogachnyK je napisal/-a:Vidim, da je edini argument za nakup višje sedenje.
Sedaj pa res ne vem, ali smo Slovenci postali tako zaležan narod, da nam problem predstavlja, da se moramo 2x na dan vsesti v Cliota....
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov