void je napisal/-a:Se strinjam. Danes so nižji razredi avtomobilov tako dobri že, da dejansko noben ne rabi avto dražji od 20.000€. Vse kar je več, je čisto preseravanje.
hej....ko bi bilo to res, bi bil zelo vesel......
na žalost, če hočeš vsaj malo več od mlinčka spredaj , moraš hitro primakniti par k€.....avti so se v zadnjih letih podražili in soliden avto s solidno opremo in golf velikosti si hitro na 22, 23, 24 +K€...... zgornja omejitev je ponavadi kar dvokratnik osnove.....
megan , 308....z "1.2 " mlinčkom si na tvojem budgetu, samo da preskočiš ta motor si že preko.
res pa je, da od A do B je 1.2 dovolj
pa da ne bo vse offtopic
@Firediver
ja, imaš prav, velika podjetja imajo dejansko strožje pogoje, ker so bolj izpostavljena.
fušarji in manjši sp-ji lahko pri tekočinah, odpadkih malogoljufajo in ne prijavljajo prav vsakega litra odpadnega olja...
ampak, da ti povem, da tudi večja podjetja ravno tako rada "skrivajo" količine odpadkov in določen del oddajo po "boljših cenah"
moraš pa tudi razumeti, da imajo pooblaščenci veliko večje marže pri rezervnih delih od katerega koli SPja ali fušarja....
saj dobijo vsi zelo velike %, ampak na original robo se ne morejo primerjati z original servisi in nabavno ceno
vsaka stvar ima več zornih kotov, iz katerih lahko gledaš, važno je le iz katerega gledaš ti ( vsak sam), in kaj ti to prinese / pomeni