Gricko je napisal/-a:
@Firediver
ja, imaš prav, velika podjetja imajo dejansko strožje pogoje, ker so bolj izpostavljena.
fušarji in manjši sp-ji lahko pri tekočinah, odpadkih malogoljufajo in ne prijavljajo prav vsakega litra odpadnega olja...
ampak, da ti povem, da tudi večja podjetja ravno tako rada "skrivajo" količine odpadkov in določen del oddajo po "boljših cenah"
moraš pa tudi razumeti, da imajo pooblaščenci veliko večje marže pri rezervnih delih od katerega koli SPja ali fušarja....
saj dobijo vsi zelo velike %, ampak na original robo se ne morejo primerjati z original servisi in nabavno ceno
vsaka stvar ima več zornih kotov, iz katerih lahko gledaš, važno je le iz katerega gledaš ti ( vsak sam), in kaj ti to prinese / pomeni
Pozabil si še na original softver, računalnike in posodabljanja, pa nemalo nekih pristojbin generalca za vsako malenkost.
Ampak želel sem izpostaviti eno dejstvo: Kolika je objektivna cena dela mehanika, upoštevajoč izpolnjevanje vseh veljavnih predpisov, nabave originalnega softvera in rednih izobraževanj, da stranki ponudi kvalitetno storitev?
Marsikomu od vas je dovolj, da je cena nizka. Pa da na kakršenkoli način mehanik vaš avto popravi, da dela. In potem to ceno, ki jo smatrate za pošteno, primerjate s pooblaščenci. E, tukaj pa vam jaz že skozi celo temo pravim, da ne morete primerjati.
Pa nekdo je primerjal delo mehanika z zobozdravnikom.
Pa nekdo utemeljuje, da za menjavo olja ne rabi mehanik ničesar večjega ne od orodja, ne od znanja.
Skoraj vsi pa smatrate tisto ceno fušarja ali sp-ja za realno in pošteno, vse ostalo je odiranje.
Zato pa sem postavil tisto vprašanje v odebeljenem tisku. Tisto ceno jaz smatram za pošteno. Še kdo?