Doche je napisal/-a:Ja pooblascenc pa tud more nekako prezivet ne?
Ko kupujete avto, hodite do 6 prodajalcev razlicnih, da zbijate ceno in vam prodajo avto z 300eur profita. Ko je treba servis, potem spet bi radi vse zastonj. In zato ker manj hodite na pooblascenca, morejo pa nekje noter pokrit ne? Ce bi vec ljudi tam opravljalo servis, bi mogoce tud prilagodili ceno.
Zakaj je v Skopju ceneje. Ker je tam tud mehanik manj placan. Ker tam nek servis ceneje zgradi svojo poslovno stavbo itd..
Kako ne zaupate da je na servisu v 200l sodu pravilno olje? Saj ne rabite zaupat, ko bo motor spustil duso, vas ne bo zanimalo katero olje so dali noter, ampak kdaj bo avto popravljen na njihove stroske in to je to.
Kar pa void zeli povedat, vi lahko prinesete olje s seboj. Bo pa mehanik povedal servisnemu sprejemniku naj na racun napise, da je bila embalaza ze odprta. A sami pa zaupate spletnim prodajalcem in uvoznikom, da je pa to 100% originalno olje?
Tud sam se cudim kako Renault v Sloveniji ponudi za 500eur 5 let vzdrzevanja. To je meni v Avstriji en dober servis (300eur, plus vsiljujejo letno pregled klime - 100eur, ker bo samo tako vse praivlno delovalo in garantirano brez tezav itd..) pa tud ne pomislim v casu garancije, da bi se vozil drugam, ker se mi ne da ob okvari pregovarjat, da oni ne zaupajo tujim pooblascencem, da se vozim v tujino je spet izguba casa oz mogoce sploh z okvarjenim vozilom ne prides tako dalec. (ravno teden dni nazaj se pregovarjal na servisu.. avto je prizgal lucko, da je potreben servis cez 1500km, torej na 56kkm, servis je pa bil delan na 44k lansko leto avgusta. Kaj pove serviser? Da smo ze nardili dovolj km (ceprav je po servisnem planu longlife servis na 30kkm), ker sem tu to vrgel pod nos, je dejal, da je pa potem ze eno leto naokoli.. tudi ni.. ja potem pa bomo dali avto na tester, mogoce je senzor zaznal slabso kakovost olja. Ok, tester to potrdi in spet izgovor sprejemnika, da so za to krive kratke relacije in prepogosti mrzli start - zena se zjutraj vsede v avto, prizge, zapelje 40km do sluzbe in po koncu sluzbe nazaj, za vse ostale voznje uporabljama moj avto. No po vsem pregovarjanju sem pac moral popustit, ker je lepo povedal, da nam gre drugace garancija. Ceprav je bila ob nakupu moja zelja da delamo servis na 15kkm ali eno leto. Ne, ko se prizge lucka je to potrebno opravit..). Cisto druga zgodba je pa pri Seatu, kjer mi je prodajalec sam predlagal, da delamo uradno na 30kkm servis, vmes na 15kkm pa naj delam na crno. In tocno to delam.
pinny je napisal/-a:Sam ze 11 let vozim svojega bravota na pooblascenca, torej od novega, saj ko sem primerjal cene v trgovini, ni bilo neke opazne razlike. Ze pa od novega skozi vlivam notri Selenia olje
Doche je napisal/-a:Ja pooblascenc pa tud more nekako prezivet ne?
Ko kupujete avto, hodite do 6 prodajalcev razlicnih, da zbijate ceno in vam prodajo avto z 300eur profita. Ko je treba servis, potem spet bi radi vse zastonj. In zato ker manj hodite na pooblascenca, morejo pa nekje noter pokrit ne? Ce bi vec ljudi tam opravljalo servis, bi mogoce tud prilagodili ceno.
Zakaj je v Skopju ceneje. Ker je tam tud mehanik manj placan. Ker tam nek servis ceneje zgradi svojo poslovno stavbo itd..
Kako ne zaupate da je na servisu v 200l sodu pravilno olje? Saj ne rabite zaupat, ko bo motor spustil duso, vas ne bo zanimalo katero olje so dali noter, ampak kdaj bo avto popravljen na njihove stroske in to je to.
Kar pa void zeli povedat, vi lahko prinesete olje s seboj. Bo pa mehanik povedal servisnemu sprejemniku naj na racun napise, da je bila embalaza ze odprta. A sami pa zaupate spletnim prodajalcem in uvoznikom, da je pa to 100% originalno olje?
Tud sam se cudim kako Renault v Sloveniji ponudi za 500eur 5 let vzdrzevanja. To je meni v Avstriji en dober servis (300eur, plus vsiljujejo letno pregled klime - 100eur, ker bo samo tako vse praivlno delovalo in garantirano brez tezav itd..) pa tud ne pomislim v casu garancije, da bi se vozil drugam, ker se mi ne da ob okvari pregovarjat, da oni ne zaupajo tujim pooblascencem, da se vozim v tujino je spet izguba casa oz mogoce sploh z okvarjenim vozilom ne prides tako dalec. (ravno teden dni nazaj se pregovarjal na servisu.. avto je prizgal lucko, da je potreben servis cez 1500km, torej na 56kkm, servis je pa bil delan na 44k lansko leto avgusta. Kaj pove serviser? Da smo ze nardili dovolj km (ceprav je po servisnem planu longlife servis na 30kkm), ker sem tu to vrgel pod nos, je dejal, da je pa potem ze eno leto naokoli.. tudi ni.. ja potem pa bomo dali avto na tester, mogoce je senzor zaznal slabso kakovost olja. Ok, tester to potrdi in spet izgovor sprejemnika, da so za to krive kratke relacije in prepogosti mrzli start - zena se zjutraj vsede v avto, prizge, zapelje 40km do sluzbe in po koncu sluzbe nazaj, za vse ostale voznje uporabljama moj avto. No po vsem pregovarjanju sem pac moral popustit, ker je lepo povedal, da nam gre drugace garancija. Ceprav je bila ob nakupu moja zelja da delamo servis na 15kkm ali eno leto. Ne, ko se prizge lucka je to potrebno opravit..). Cisto druga zgodba je pa pri Seatu, kjer mi je prodajalec sam predlagal, da delamo uradno na 30kkm servis, vmes na 15kkm pa naj delam na crno. In tocno to delam.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 84 gostov