Firediver je napisal/-a:Še vedno ne vidiš cele slike!
Pooblaščenci imajo zaradi izpolnjevanja zahtev za pooblaščenost (tj. dodatne obveznosti, ki jih nepooblaščenci, sploh pa fušarji, nimajo) višje splošne stroške in tega ne pokrijejo z višjo urno postavko, ker pri menjavi olja preprosto ni dovolj delovnih ur, da bi samo s to postavko pokrili te stroške.
In teh dodatnih obveznosti - hja, tudi velik stekleni salon z velikimi napisi in opremo je del tega, kaj šele nabava "zlatarskega" orodja, šolanja, programov, ki bi ga lahko - pa ga ne sme - nabavil drugje za znatno manjši znesek- oni iz svojega denarja ne bodo pokrivali.
In ko boš videl to širšo sliko, ti bo kapnilo, da ne moreš gledati samo "pa saj je menjava olja enostavno opravilo", ampak vse to skupaj.
Ali ti moram še enkrat napisati ali sedaj končno razumeš?
Gricko je napisal/-a:se
in kjer je le mogoče, se jih izogibam, kjer ni, pač plačam.
servis za avto, je že ena taka, kjer se jim lahko vsaj v določeni meri izogneš, zakaj se torej ne bi? maš višek denarja?
cc09 je napisal/-a:Z menjavo olja ne bi preživeli?
cc09 je napisal/-a: Od česa pa živijo uradni servisi?
cc09 je napisal/-a:Sej drugega ne delajo dokler je avto v garanciji, potem se pa obisk hitro zmanjša. Jaz sem od mehanik s preveč strankami slišal ravno obratno. Da če mu nekdo ne pripelje ko treba zamenjat olje, da mu ni treba vozit niti ko je kaj res narobe. Ker tam je ponavadi lahko izguba v primerih, ki si jih napisal, ne pa pri stvareh, ki grejo po proceduri.
Firediver je napisal/-a:
Tukaj sta dva pojma, ki jih javnost zelo poenostavi.
Prva je, da na pooblaščencu delajo samo po "vidni" proceduri (menjava olja in je to to) in da samo kasirajo. (Ste preverili, če je procedura ista na pooblaščencu - predpisana s strani generalca - in pri zasebniku, ki pa dejansko samo olje zamenja?)
Druga pa je, da mora biti avto preventivno ob menjavi olja vedno tudi širše pregledan (pooblaščenci se tega držijo- da ne prihaja do dodatih okvar v garanciji - in imajo tudi zaradi tega dodatne stroške - tudi generalec ga preverja). Tega se itak kozolčarji ne držijo in potem take avtomobile kurativno rešujejo nepooblaščeni serviserji, ki pa se tega branijo, ker ne vedo kaj vse se je delalo (ali pa kaj vse se ni naredilo, pa bi se moralo) na avtu.
No, in kaj je za tebe "po proceduri"?
Pooblaščenci jo imajo predpisano, zahtevano in kontrolirano. Z originalnimi testerji, original programom, po predpisanem postopku od generalca.
Nepooblaščenci: Kakor je kdo vesten, z testerji na črno in neoriginalnem softveru, ampak če kupec gleda na vsak cent, bo tudi servis gledal, da ne bo šel v izgubo.
Kozolčarji: Po postopku iz časa fičkov da se zamenja samo, kar je nujno. Do večje okvare ni treba skrbeti, potem pa hitro jokat na nepooblaščenca
Kozolčarji:
Kurativa pa je draga.
VW T4 je napisal/-a:Da samo pokomentiram plombo:
vse delo okrog plombe je že plačano iz zavarovanja. Doplačilo za belo plombo se nanaša izključno na material za plombo, ki je drugačen od navadne,katere material je plačan v zavarovanju. In ti plačaš ta material mastno, kar je še bolj nateg od olja...
Firediver je napisal/-a:Kdo kje vidi, da zagovarjam pooblaščence?
Želim vam objektivno orisati stroškovno ozadje pooblaščencev, nepooblaščencev in kozolčarjev, pa ste vsi toliko kratkovidni, da vam dlje od splošnega "pooblaščenci so zlatarji in lupijo na veliko" ne vidite in niti ne želite videti! Ne zamerim, če tega niti ne zmorete razumeti...
Kako kvalitetno pa vsak pooblaščenec dela za stranko, je pa ločena zgodba za vsak primer posebej!
Verjamem, da marsikdo subjektivno z njimi ni zadovoljen, ni pa treba, niti ni korektno do ostalih pooblaščencev in javnosti, da bi vse pooblaščence posplošeno metali v isti koš!
Seveda bluzim..samo opažam, kdo od vas sodelujočih v temi zmore to razumeti in kdo ne zmore ali noče razumeti!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 105 gostov